Oktober 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wensmamaa, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Met 13 weken? Dat is wel heel vroeg hoor!
    Een tweede kindje schijn je trouwens wel wat eerder te kunnen voelen omdat je weet waar je op moet letten en je buik al wat anders in elkaar zit sinds vorige zwangerschap...

17-18 weken hoor je vaker... en als je wat zwaarder bent (meer vet op je buik) moet uk daar ook nog doorheen schoppen dus duurt het vaak nog iets langer. En als je, zoals ik, ook nog de placenta aan de voorkant hebt zitten kan t met gemak tot week 21 ofzo duren, kreeg ik te horen.
    Dus wel erg jammer, want t is natuurlijk heel fijn om het te voelen, maar nog even niets om je zorgen om te maken!

En als altijd: als je het niet vertrouwt, bel je VK!

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Meid, je bent zwanger en als hun kindje al wat groter is hebben jullie een klein babytje. Niks van aan trekken hoor.

Ik heb een hekel aan dat soort adviezen en misschien heb ik daarom wel weinig contact met andere mensen. Ik ben iemand die heel erg op zichzelf is en hooguit hallo, dag of een klein kletspraatje maakt. Daarna weer lekker naar mijn eigen domein.
    Hoef met niemand over mijn zwangerschap te praten behalve hier ;)

Ja, mijn schoonzus is zwanger maar die spreek ik ook gelukkig niet vaak. (lieve meid hoor) Ik wil lekker mijn zwangerschap hebben zoals ik dat wil en zonder goedbedoelde adviezen.

3. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    [FONT=&quot]1 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Pinokkio89, 23 jaar, 1e kindje, BV, ZH [/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]4 oktober: Askim1974, 38 jaar, 1e kindje, zh[/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]Wensmamaa, 35 jaar, 3e kindje, ZH[/FONT]
    [FONT=&quot]7 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Humpy dumpy, 31 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]10 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Anjamones, 24 jaar, 2de kindje (ws eerder door inleiden), BV, ZH[/FONT]
    [FONT=&quot]11 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Meryam, 27 jaar, 1e kindje, BV, ZH[/FONT]
    [FONT=&quot]Panda86, 26 jaar, 1e kindje, FV, ZH (eerder door inleiden)[/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]13 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Krulletje87, 25 jaar, 4e kindje, BV[/FONT]
    [FONT=&quot]14 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Mietie, 32 jaar, 1e kindje BV, ZH[/FONT]
    [FONT=&quot]Yarah, 27 jaar, 1e kindje, BV, ZH[/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]15 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Grace80, 32 jaar, 1e kindje, FV, ZH [/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]16 oktober: [/FONT][FONT=&quot]WeEsJe, 28 jaar, 2e kindje [/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]Pluisjes, 27 jaar, 1e kindje, BV, Thuis[/FONT]
    [FONT=&quot]Kamelot, 30 jaar, 1e kindje, BV, ZH[/FONT]
    [FONT=&quot]17 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Ikapika, 33 jaar, 1e kindje, BV, ZH [/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]Mama-in-love, 30 jaar, 2e kindje, BV, ZH (ws met 38 wk een keizersnede) [/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]Marlous, 32 jaar, 2e kindje, bv, thuis[/FONT]
    [FONT=&quot]Thauma, 35 jaar, 1e kindje, bv, thuis[/FONT]
    [FONT=&quot]Salapio, 33 jaar, 4e kindje, BV, Thuis[/FONT]
    [FONT=&quot]18 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Selina89[/FONT]
    [FONT=&quot]Late mama, 39 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]21 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Lovely24, 24 jaar, 2e kindje, FV, ZH[/FONT]
    [FONT=&quot]22 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Myloon, 31 jaar, tweeling, zh, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]Nichelle, 24 jaar, eerste kindje, zh, bv [/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]23 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Littlewonder23, 24 jaar, 2e kindje, bv, thuis♥[/FONT]
    [FONT=&quot]24 oktober:[/FONT][FONT=&quot]Hippo89, 23 jaar, 3e kindje♥[/FONT]
    [FONT=&quot]25 oktober: [/FONT][FONT=&quot]BibiQ 31 jaar 1e kindje, bv, zh[/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]Lynn88, 25 jaar, 1e kindje, bv, zh[/FONT]
    [FONT=&quot]26 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Muspoes, 25 jaar, eerste kindje,BV,Thuis/ZH?[/FONT]
    [FONT=&quot]27 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Ka85, 28 jaar, 3e kindje, bv, thuis[/FONT]
    [FONT=&quot]28 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Marleymama, 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]29 oktober: [/FONT][FONT=&quot]mamaorgullosa, 32 jaar, 2e kindje, BV, ZH[/FONT]
    [FONT=&quot]Inge88, 25 jaar, 2e kindje, BV, ZH[/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]Ricmar94, 40 jaar, 2e kindje, BV ZH (Misschien 2 weken eerder ivm ks)[/FONT]
    [FONT=&quot]31 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Prima, 33jaar, 1e kindje, BV, Thuis/ZH?[/FONT]
    [FONT=&quot]Strijkkraal, 42 jaar, 1e kindje, BV, ZH[/FONT]

[FONT=&quot]Afspraken[/FONT]
    [FONT=&quot]15-05: Pluisjes, controle VK[/FONT]
    [FONT=&quot]MusPoes, controle VK[/FONT]
    [FONT=&quot]16-05: Pinokkio89, 20wk echo bij 21w2d[/FONT]
    [FONT=&quot]21-05: Humpy Dumpy, 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]Mietie, 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]22-05:[/FONT][FONT=&quot] Anjamones, 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]Krulletje87 controle vk [/FONT]
    [FONT=&quot]23-05:[/FONT][FONT=&quot] Strijkkraal, Controle gyn[/FONT]
    [FONT=&quot]24-05:[/FONT][FONT=&quot] Ricmar94 Controle gyn[/FONT]
    [FONT=&quot]Yarah, 20 weken echo bij 19,4 weken[/FONT]
    [FONT=&quot]Lynn88: geslachtsbepaling bij 18 weken[/FON
    T]
    [FONT=&quot]27-05[/FONT][FONT=&quot]: grace80, 20 weken echo[/FONT]
    28-05: Ikapika, 20 weken echo met 19w5d
    [FONT=&quot]29-05: [/FONT][FONT=&quot]Pluisjes, 20 weken echo bij 20wk[/FONT]
    [FONT=&quot]Ikapika, 4e controle vk, [/FONT]
    [FONT=&quot]Mamaorgullosa 4e controle vk,[/FONT]
    [FONT=&quot]Nichelle controle VK[/FONT]
    [FONT=&quot]30-05 [/FONT][FONT=&quot]Inge88 controle VK
    panda86: 20 weken echo extra
    [/FONT]
    [FONT=&quot]31-05 [/FONT][FONT=&quot]Krulletje87, 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]03-06[/FONT][FONT=&quot] Littlewonder23: 20 weken echo zh.[/FONT]

[FONT=&quot][FONT=&quot]04-06: [/FONT][FONT=&quot]anjamones: controle gyn
    panda86: controle gyn[/FONT]

[/FONT]
    [FONT=&quot]05-06: [/FONT][FONT=&quot]Nichelle 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]Marlous, 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]06-06 Marlous, controle vk[/FONT]
    [FONT=&quot]Lynn88, controle gyn + 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]10-06 Littlewonder23, vk controle[/FONT]
    [FONT=&quot]Ricmar94 20 weken echo (UMCG), [/FONT]
    [FONT=&quot]Inge88 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]Yarah, 3de controle vk[/FONT]
    [FONT=&quot]11-06: Mamaorgullosa 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]MusPoes, 20 weken echo[/FONT]
    [FONT=&quot]15-06: Grace80, 3d/4d echo[/FONT]
    [FONT=&quot]19-06: Pluisjes, intakegesprek kraamvogel[/FONT]
    [FONT=&quot]27-06: Anjamones, 3d/4d echo[/FONT]
    [FONT=&quot]Mietie, Echo @Hanze hogeschool, ben proefpersoon voor leerlingen:) [/FONT]
    [FONT=&quot]03-07: Nichelle intake Kraamvogel[/FONT]

[FONT=&quot][FONT=&quot]08-07: anjamones: telefonische intake Kraamvogel[/FONT]
    15-07: Nichelle, 3d/4d echo[/FONT]

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    [FONT=&quot]1 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Pinokkio89, 23 jaar, 1e kindje, BV, ZH [/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]4 oktober: Askim1974, 38 jaar, 1e kindje, zh[/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]7 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Humpy dumpy, 31 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]10 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Anjamones, 24 jaar, 2de kindje (ws eerder door inleiden), BV, ZH[/FONT]
    [FONT=&quot]11 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Meryam, 27 jaar, 1e kindje, BV, ZH[/FONT]
    [FONT=&quot]Panda86, 26 jaar, 1e kindje, FV, ZH (eerder door inleiden)[/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]13 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Krulletje87, 25 jaar, 4e kindje, BV[/FONT]
    [FONT=&quot]14 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Mietie, 32 jaar, 1e kindje BV, ZH[/FONT]
    [FONT=&quot]15 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Grace80, 32 jaar, 1e kindje, FV, ZH [/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]16 oktober: [/FONT][FONT=&quot]WeEsJe, 28 jaar, 2e kindje [/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]17 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Ikapika, 33 jaar, 1e kindje, BV, ZH [/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]Mama-in-love, 30 jaar, 2e kindje, BV, ZH (ws met 38 wk een keizersnede) [/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]21 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Lovely24, 24 jaar, 2e kindje, FV, ZH[/FONT]
    [FONT=&quot]22 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Myloon, 31 jaar, tweeling, zh, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]Nichelle, 24 jaar, eerste kindje, zh, bv [/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]23 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Littlewonder23, 24 jaar, 2e kindje, bv, thuis♥[/FONT]
    [FONT=&quot]25 oktober: [/FONT][FONT=&quot]BibiQ 31 jaar 1e kindje, bv, zh[/FONT][FONT=&quot]♥[/FONT]
    [FONT=&quot]26 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Muspoes, 25 jaar, eerste kindje,BV,Thuis/ZH?[/FONT]
    [FONT=&quot]27 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Ka85, 28 jaar, 3e kindje, bv, thuis[/FONT]
    [FONT=&quot]28 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Marleymama, 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]29 oktober: [/FONT][FONT=&quot]mamaorgullosa, 32 jaar, 2e kindje, BV, ZH[/FONT]
    [FONT=&quot]Ricmar94, 40 jaar, 2e kindje, BV ZH (Misschien 2 weken eerder ivm ks)[/FONT]
    [FONT=&quot]31 oktober: [/FONT][FONT=&quot]Prima, 33jaar, 1e kindje, BV, Thuis/ZH?[/FONT]

[FONT=&quot]Lynn88: geslachtsbepaling bij 18 weken[/FON
    T]
    [FONT=&quot]30-05 [/FONT][FONT=&quot]Inge88 controle VK[/FONT]
    [FONT=&quot]03-06[/FONT][FONT=&quot] Littlewonder23: 20 weken echo zh.[/FONT]

[FONT=&quot][FONT=&quot]04-06: [/FONT][FONT=&quot]anjamones: controle gyn[/FONT]
    [/FONT]
    [FONT=&quot]Mietie, Echo @Hanze hogeschool, ben proefpersoon voor leerlingen:) [/FONT]

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh panda we waren tegelijk ;) Ik had alleen het hartje achter je naam gezet...had jij nog meer veranderd?

6. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Myloon: 13 weken is erg vroeg hoor! Dat zou heel misschien kunnen voor meiden die hun tweede (derde, vierde) kindje krijgen maar is best uitzonderlijk. Dit zijn jouw eerste kindjes toch? Ik voelde mijn oudste dochter pas echt na de 20 weken en nu voel ik deze kleine meid echt net pas. Ik denk juist omdat je er twee hebt dat je het minder snel voelt? Is een tweeling over het algemeen ook niet iets kleiner? Weet het niet hoor! Maar met 17 weken nog niets voelen is echt niet raar hoor! Bovendien zit je ook nog met de placenta, als die voor ligt aan jouw buikzijde dan kan het ook zijn dat je het later voelt.

Heb je bij tweeling eigenlijk twee placenta's??? (Domme vraag waarschijnlijk?)

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Myloon herkenbaar die onzekerheid. MTS voelde ik met 13 a 14 weken en vrij snel regelmatig. Deze 'nu pas'. Niet zo veel buikvet maar misschien nu voorliggende placenta. Of een rustige dit keer. Ooooooo ja een die wel snel doorslaapt! ;)

S heeft beetje koorts maar op zich wel vrolijk. Hopelijk wil hij slapen...

8. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor al die lieve woorden, ik ben nu wel meer opgelucht!
    Dit zijn inderdaad mijn eerste twee en mijn placenta schijnt achter te liggen. Ik weet niet of dit positief is?
    Ik heb ook geen idee hoeveel placenta's ik dan heb, ze zei alleen dat mijn placenta achter ligt!?

Voor dat ik zwanger werd ben ik 15 kilo afgevallen, niet alle vetjes zijn verdwenen dus misschien houd dit inderdaad nog wel wat tegen?

Morgen dan ga ik naar Utrecht, opleiding verloskunde? en daar ga ik proef liggen voor echo's.
    Maar zoals ik al zei, mijn onzekerheid is nu wel wat minder dus ik denk dat ik er wel positiever naar toe ga nu!

9. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Vet hebben maakt volgens mij niet uit, lijkt mij alleen als je het aan de buitenkant wil voelen. Voelde hem voor t eerst met bijna 15 weken. Ik heb ook wat vetjes en mijn vriend heeft hem voor 3 weken terug voor het eerst gevoeld. Mijn placenta ligt aan de rechter zijkant dus ik voel hem vaak links schoppen. Vorige week heeft vriendlief hem nog 1x gevoeld. Het gekke is dat hij de schopjes wel kan horen als hij z'n hoofd op m'n buik legt.

Fijn he die adviezen. Net als dat men ineens denkt dat ze commentaar op je figuur mogen geven.

10. Suuzzuus

Suuzzuus Actief lid

13 mei 2013
    185
    0
    0
    Vandaag alweer 16 weken, gaat best snel:)

Ik denk af en toe wel wat te voelen, maar het is lastig te plaatsen. Wel heb ik 1,5 week terug al iets gevoeld, maar of je het al zo vroeg kan voelen weet ik niet. Het was echt op 1 plek 8 keer achter elkaar *plop*, nu voel ik alleen kriebeltjes.

Vrijdagavond hebben we een echo om te kijken of ze het geslacht al kunnen bepalen:) We denken al vanaf het begin een meisje, zijn ook alleen nog maar meisjesnamen aan het bedenken:p Dus ben benieuwd vrijdag.

Bij mij is iedereen om me heen ook zwanger, en iedereen is ook eerder uitgerekend, maar aangezien het de eerste is vind ik dat wel fijn.

11. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    Onze kleine voor het eerst met 15 weken gevoeld. Namen hebben we eigenlijk al. Alleen als het een jongensnaam word moeten we kiezen tussen 2 :p

Hier vandaag het 19 weken dansje... wat betekend dat ik op de helft ben :D aangezien ik met 38 weken word ingeleid :)

12. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @mama-in-love, ik heb mij nieuwe afspraken er ook bij gezet. Lief dat je het al wilde veranderen.

wat betreft het voelen ik voel het ook nog niet duidelijk, ik twijfel nog. Gisteren in het ziekenhuis zeiden ze dat het normaal is bij een eerste, meeste voelen het tussen de 20 en 22 weken. Gaat van zelf wel komen en dat er geen twijfel meer over is.

@suuzzuus ben benieuwd of het jullie gevoel klopt. Wij dachten ook steeds het meeste een meisje maar het is een jongen. Hier ook alleen maar meisjesnamen, nu opzoek naar een jongens naam word lastig denk ik haha

13. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat betreft de namen, daar zijn wij ook al uit!
    We hebben 2 jongens en 2 meisjes namen en 1 jongen en 1 meisjes naam daarvan passen ook prima bij elkaar.

14. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja, grappig wel... mn vader zei ook ineens dikzak tegen me. Mocht ie jaren niet zeggen, omdat ik toch al wat te dik was. Nu ineens wel dan? Klinkt nog steeds niet echt lief ofzo.

15. Humpy dumpy

Humpy dumpy Actief lid

5 feb 2013
    410
    0
    0
    leerkracht
    Drenthe
    Fijn al die 'complimentjes' ! Heb ik gelukkig nog niet meegemaakt..
    Heb weinig wacht maar af gesprekken maar klets wel veel over wat er komen gaat en luister naar andere ervaringen. Maar wat van mij is, is van mij!

16. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Naar goedbedoelde adviezen luister ik ook wel, maar indd, of ik er wat mee doe bepaal ik zelf ;)

Van de week met 1 een hele discussie gehad over filet american, zij vond dat dat met gemak gegeten kon worden.. Ze raakte zo geirriteerd omdat ik dat niet deed, want zij at dat toen wel.. haha.. Kon er wel om lachen.. Gaat nergens over..

17. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    #2637 Thauma, 16 mei 2013
    Laatst bewerkt: 16 mei 2013

[FONT=&quot]Lynn88: geslachtsbepaling bij 18 weken[/FONT]
    [FONT=&quot]30-05 [/FONT][FONT=&quot]Inge88 controle VK[/FONT]
    [FONT=&quot]03-06[/FONT][FONT=&quot] Littlewonder23: 20 weken echo zh.
    [/FONT]
    [FONT=&quot] Thauma: 20 weken controle VK.[/FONT]
    04-06: [FONT=&quot]anjamones: controle gyn [/FONT]
    [FONT=&quot]07-06 Thauma, GUO [/FONT]

18. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Goedemorgen !

Suuz welkom hier !!

Inge wat leuk !!! Klopte je gevoel toch !!

@ kindje voelen, 13 weken is wel vroeg hoor zeker als het je eerste is ! Bij een tweede is het vaak eerder en bij een derde ook maar vaak bij een eerste tussen de 18 en 22 weken dus echt je hoeft je geen zorgen te maken hoor

19. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    We zitten nou op 7 meisjes en 5 jongetjes... ben benieuwd wat de rest gaat doen! :)

20. mamaorgullosa

20 feb 2013
    61
    0
    0
    Noord Brabant
    Goede morgen mieden,

Kamertje... Hij is leeg en voor de helft geschilderd. De meubels van M gaan we gewoon weer gebruiken.

Namen... Meisjes naam houden we dezelfde als we in gedachten hadden toen we zwanger waren van M. Jongens naam zijn we nog niet uit. Toevallig gisterenavond in bed over liggen keuvelen.

Het voelen van de beeb... Met de zwangerschap van M voelde ik het ook pas met een week of 20. Nu denk het af en toe te voelen, maar zeker weten doe ik het niet.

Geslacht... Ik moet helaas alleen naar de 20 weken echo en mijn vriendlief wil het geslacht niet weten en ik wel. Dus heb het er met hem nog eens over gehad. Als ik het niet vertel tegen hem dan mag ik het weten van hem... ;) Nu ga ik weer twijfelen, want ik weet niet of ik het voor me kan houden voor hem. Hihihi. Nou ja ik heb nog effe de tijd om te bedenken wat ik ga doen.;)

Opmerkingen en bemoeienissen van anderen... Pfff vermoeiend. Voordat ik zwanger was heb ik een paar x de vraag gehad of ik zwanger was :$. ( niet dat ik heel dik was ofzo, maar ik had nog steeds een buikje van mijn eerste zwangerschap ) Niet tof als je dus die vraag krijgt. Nu zie je die zelfde mensen weer denken en kijken... Hahaha
    Verder heb ik van 2 mensen de opmerking gehad of deze zwangerschap wel gepland was :x... (ja hij was gepland en als de omstandigheden er naar waren geweest was ik al eerder zwanger geweest) En dat waren ook nog eens mensen die dicht bij mij staan... Soms snap ik die mensen niet hoor.
    Regelmatig krijg ik nu ook de opmerking van pak er maar nog 1. Je mag het nu hebben :(.... Grrrr

Gisteren met M in de efteling geweest. Was weer een heerlijk dagje. Begin nu wel te merken dat ik aan het eind van zon dag wel echt moe ben en dan wat kwaaltjes krijg. Volgende x maar wat minder lang blijven.

Deel Deze Pagina