Morgen meiden! De jongens zijn met een inhaalslag bezig! Leuk Myloon, 2 knullen! Eten, ik volg mijn vk en die volgt het voedingscentrum grotendeels. En als ik twijfel, eet ik het niet. Rauwe ham vind ik gelukkig niks aan, salami eet ik wel. Nooit over nagedacht Thauma, dat verschil tussen vlees en vis. Het zit hem inderdaad in de verpakking, maar waarom..? Misschien aardt die bacterie niet in vlees? Gokje hoor! Maar ja, het is dezelfde als die uit de kattenbak, hoe komt die dan in jouw visje terecht... Heb jij geen last van Grace, toch een voordeel als je alleen crackers eet (geintje he) Meiden tot later, meot werken!
myloon wat leuk 2 jongens! wat eten betreft, ik heb mazzel dat manlief kok is met bijna 15 jaar werkervaring in de luxere keukens en ik dus precies weet wat ik wel en niet mag eten en als je het op een bepaalde manier bereid dat je het dan ook mag erg fijn. @wensmama hoe is het gegaan? alles goed met de uk?
Wat een leuk nieuws weer. Gerookte zalm moet vers zijn ivm listeria. Verhitten doodt de bacterie dus dan ka het wel. Ik eet sowieso geen vlees dus dat is makkelijk. Rauwe of koude gerookte vis.... tja. Makreelsalade maak en eet ik wel. Gezonde vette vis
Wensmama, spannend. Succes. Myloon, leuk twee jongens. Gefeliciteerd. Marlous, die crackers tasten gelukkig mijn humor niet aan Vanochtend een last minute pretecho laten maken. Vriendlief wilde gisteren ineens spieken en we konden niet tot de 27e wachten We kregen 99,99% meisje nu. Ze mag geen 100% geven, maar we konden wel los gaan in de winkels Helemaal in love...
Haha nou ik heb laatst een heerlijk zachte rosé biefstuk gegeten, als hij op de juiste wijze wordt klaar gemaakt kan dat prima. Ik zou niet biefstuk bij het eerste grand café gaan eten maar een goed restaurant weet wat ze doen. En als je van een wijntje geniet is er een alcohol vrije wijn van Torres, er staat 0,5 procent maarrrr... Die is eruit zodra de dop eraf is. En dit is een echt lekkere alcohol vrije wijn. En als er andere onzekerheden zijn kan ik dat altijd aan manlief vragen.
@wensmama wat fijn dat alles goed was! @salapio haha wat grappig, ik eet juist wel vlees maar geen vis. @grace leuk hoor! Lekker roze shoppen!
Inhaalslag van de jongetjes wat leuk!!gefeliciteerd. @hier beetje te druk me werken. Kamers ombouwen, De muren worden opnieuw gezet ivm afbrokkelen van de muur. Gelukkig dat we nog niet zijn gaan verven. Tussen door bezig met met ledikant lakens enz maken voor het kamertje. Gister stopte me naaimachine er mee . Een reden om me neus te laten zien haha.
Hmmmm en wat is dan de juiste manier nichelle? alcoholvrije wijn heb ik van Faber, die is ook best heel lekker
De juiste garing is als hij overal 70 graden is geweest. Langzaam garen dan is hij nog mals maar wel gaar. Kan je met een vlees thermometer doen. Een gewone gaat wss niet zo hoog. Maar op laag vuur langzaam bakken en vaak keren. Die van Faber ga ik onthouden, ook even proberen.
[FONT="]1 oktober: [/FONT][FONT="]Pinokkio89, 23 jaar, 1e kindje, BV, ZH [/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]4 oktober: Askim1974, 38 jaar, 1e kindje, zh[/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]Wensmamaa, 35 jaar, 3e kindje, ZH[/FONT] [FONT="]7 oktober: [/FONT][FONT="]Humpy dumpy, 31 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]10 oktober: [/FONT][FONT="]Anjamones, 24 jaar, 2de kindje (ws eerder door inleiden), BV, ZH[/FONT] [FONT="]11 oktober: [/FONT][FONT="]Meryam, 27 jaar, 1e kindje, BV, ZH[/FONT] [FONT="]Panda86, 26 jaar, 1e kindje, FV, ZH (eerder door inleiden)[/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]13 oktober: [/FONT][FONT="]Krulletje87, 25 jaar, 4e kindje, BV[/FONT] [FONT="]14 oktober: [/FONT][FONT="]Mietie, 32 jaar, 1e kindje BV, ZH[/FONT] [FONT="]Yarah, 27 jaar, 1e kindje, BV, ZH[/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]15 oktober: [/FONT][FONT="]Grace80, 32 jaar, 1e kindje, FV, ZH [/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]16 oktober: [/FONT][FONT="]WeEsJe, 28 jaar, 2e kindje [/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]Pluisjes, 27 jaar, 1e kindje, BV, Thuis[/FONT] [FONT="]Kamelot, 30 jaar, 1e kindje, BV, ZH[/FONT] [FONT="]17 oktober: [/FONT][FONT="]Ikapika, 33 jaar, 1e kindje, BV, ZH [/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]Mama-in-love, 30 jaar, 2e kindje, BV, ZH (ws met 38 wk een keizersnede) [/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]Marlous, 32 jaar, 2e kindje, bv, thuis[/FONT] [FONT="]Thauma, 35 jaar, 1e kindje, bv, thuis[/FONT] [FONT="]Salapio, 33 jaar, 4e kindje, BV, Thuis[/FONT] [FONT="]18 oktober: [/FONT][FONT="]Selina89[/FONT] [FONT="]21 oktober: [/FONT][FONT="]Lovely24, 24 jaar, 2e kindje, FV, ZH[/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]22 oktober: [/FONT][FONT="]Myloon, 31 jaar, tweeling, zh, bv[/FONT][FONT="]♥[/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]Nichelle, 24 jaar, eerste kindje, zh, bv [/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]23 oktober: [/FONT][FONT="]Littlewonder23, 24 jaar, 2e kindje, bv, thuis♥[/FONT] [FONT="]24 oktober:[/FONT][FONT="]Hippo89, 23 jaar, 3e kindje♥[/FONT] [FONT="]25 oktober: [/FONT][FONT="]BibiQ 31 jaar 1e kindje, bv, zh[/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]Lynn88, 25 jaar, 1e kindje, bv, zh[/FONT] [FONT="]26 oktober: [/FONT][FONT="]Muspoes, 25 jaar, eerste kindje,BV,Thuis/ZH?[/FONT] [FONT="]27 oktober: [/FONT][FONT="]Ka85, 28 jaar, 3e kindje, bv, thuis[/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]28 oktober: [/FONT][FONT="]Marleymama, 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]29 oktober: [/FONT][FONT="]mamaorgullosa, 32 jaar, 2e kindje, BV, ZH[/FONT] [FONT="]Inge88, 25 jaar, 2e kindje, BV, ZH[/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]Ricmar94, 40 jaar, 2e kindje, BV ZH (Misschien 2 weken eerder ivm ks)[/FONT] [FONT="]31 oktober: [/FONT][FONT="]Prima, 33jaar, 1e kindje, BV, Thuis/ZH?[/FONT] [FONT="]Strijkkraal, 42 jaar, 1e kindje, BV, ZH[/FONT] [FONT="]Afspraken[/FONT] [FONT="]21-05: Humpy Dumpy, 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Mietie, 20 weken echo[/FONT] [FONT="]22-05:[/FONT][FONT="] Anjamones, 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Krulletje87 controle vk [/FONT] [FONT="]23-05:[/FONT][FONT="] Strijkkraal, Controle gyn[/FONT] [FONT="]24-05:[/FONT][FONT="] Ricmar94 Controle gyn[/FONT] [FONT="]Yarah, 20 weken echo bij 19,4 weken[/FONT] [FONT="]Lynn88: geslachtsbepaling bij 18 weken[/FONT] [FONT="]27-05[/FONT][FONT="]: grace80, 20 weken echo[/FONT] 28-05: Ikapika, 20 weken echo met 19w5d [FONT="]29-05: [/FONT][FONT="]Pluisjes, 20 weken echo bij 20wk[/FONT] [FONT="]Ikapika, 4e controle vk, [/FONT] [FONT="]Mamaorgullosa 4e controle vk,[/FONT] [FONT="]Nichelle controle VK[/FONT] [FONT="]30-05 [/FONT][FONT="]Inge88 controle VK[/FONT] [FONT="]31-05 [/FONT][FONT="]Krulletje87, 20 weken echo[/FONT] [FONT="]03-06[/FONT][FONT="] Littlewonder23: 20 weken echo zh. [/FONT][FONT="] Thauma: 20 weken controle VK.[/FONT] 04-06: [FONT="]anjamones: controle gyn [/FONT] [FONT="]05-06: [/FONT][FONT="]Nichelle 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Marlous, 20 weken echo[/FONT] [FONT="]06-06 Marlous, controle vk[/FONT] [FONT="]07-06 Thauma, GUO [/FONT] [FONT="]Lynn88, controle gyn + 20 weken echo[/FONT] [FONT="]10-06 Littlewonder23, vk controle[/FONT] [FONT="]Ricmar94 20 weken echo (UMCG), [/FONT] [FONT="]Inge88 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Yarah, 3de controle vk[/FONT] [FONT="]11-06: Mamaorgullosa 20 weken echo[/FONT] [FONT="]MusPoes, 20 weken echo[/FONT] [FONT="]15-06: Grace80, 3d/4d echo[/FONT] [FONT="]19-06: Pluisjes, intakegesprek kraamvogel[/FONT] [FONT="]27-06: Anjamones, 3d/4d echo[/FONT] [FONT="]Mietie, Echo @Hanze hogeschool, ben proefpersoon voor leerlingen [/FONT] [FONT="]03-07: Nichelle intake Kraamvogel[/FONT] [FONT="][FONT="]08-07: anjamones: telefonische intake Kraamvogel[/FONT] 15-07: Nichelle, 3d/4d echo[/FONT]
Leuk Myloon, twee jongens! Was je toch nog verrast en dan blijft het ook nog even een verrassing of het één- of twee-eiig is... Ik ben toxo-immuun, dus hoef vlees niet te doorbakken (fijn, want ik eet het het liefst rosé). De sushi laat ik veiligheidshalve (listeria) maar tijdelijk staan... mbt wijn (nu riskeer ik afgeschoten te worden, maar ik zeg het toch maar): ik drink af en toe een klein glaasje "echte wijn" of cava. (1 of 2 keer per maand bij een speciale gelegenheid). Mijn gyn zegt dat tot 4 eenheden alcohol/week geen probleem is ('k weet best dat er ook velen zeggen dat het niet mag, maar ik voel me hier best ok bij). Gewoon verstand gebruiken is de boodschap!!
Zegt mijn vk ook hoor, alleen doe ik het maar niet omdat het voor mij niet goed voelt. Maar proef wel als we uit eten gaan een slokje van de wijn die m'n man dan drinkt. Maar iedereen moet doen wat goed voor zichzelf voelt en vooral niet elkaar aanvallen. Verschillen moeten er zijn toch. Wij kregen gisteravond het bericht dat de bevalling was begonnen van een goed bevriend stel van ons. Het is de beste vriend van manlief en als een soort broers voor elkaar. Ze is echt net bevallen van haar zoontje, zo leuk! Als ik dat dan hoor krijg ik ook wel de kriebels hoor! En de hormonsters slaan ook toe, ben d'r helemaal emotioneel van en ik vind het vreselijk om zo emo te zijn de hele dag!
[FONT="]Heb ook even mijn dingen toegevoegd[/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="]1 oktober: [/FONT][FONT="]Pinokkio89, 23 jaar, 1e kindje, BV, ZH [/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]4 oktober: Askim1974, 38 jaar, 1e kindje, zh[/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]Wensmamaa, 35 jaar, 3e kindje, ZH[/FONT] [FONT="]7 oktober: [/FONT][FONT="]Humpy dumpy, 31 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]10 oktober: [/FONT][FONT="]Anjamones, 24 jaar, 2de kindje (ws eerder door inleiden), BV, ZH[/FONT] [FONT="]11 oktober: [/FONT][FONT="]Meryam, 27 jaar, 1e kindje, BV, ZH[/FONT] [FONT="]Panda86, 26 jaar, 1e kindje, FV, ZH (eerder door inleiden)[/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]13 oktober: [/FONT][FONT="]Krulletje87, 25 jaar, 4e kindje, BV[/FONT] [FONT="]14 oktober: [/FONT][FONT="]Mietie, 32 jaar, 1e kindje BV, ZH[/FONT] [FONT="]Yarah, 27 jaar, 1e kindje, BV, ZH[/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]15 oktober: [/FONT][FONT="]Grace80, 32 jaar, 1e kindje, FV, ZH [/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]16 oktober: [/FONT][FONT="]WeEsJe, 28 jaar, 2e kindje [/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]Pluisjes, 27 jaar, 1e kindje, BV, Thuis[/FONT] [FONT="]Kamelot, 30 jaar, 1e kindje, BV, ZH[/FONT] [FONT="]17 oktober: [/FONT][FONT="]Ikapika, 33 jaar, 1e kindje, BV, ZH [/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]Mama-in-love, 30 jaar, 2e kindje, BV, ZH (ws met 38 wk een keizersnede) [/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]Marlous, 32 jaar, 2e kindje, bv, thuis[/FONT] [FONT="]Thauma, 35 jaar, 1e kindje, bv, thuis[/FONT] [FONT="]Salapio, 33 jaar, 4e kindje, BV, Thuis[/FONT] [FONT="]18 oktober: [/FONT][FONT="]Selina89[/FONT] [FONT="]21 oktober: [/FONT][FONT="]Lovely24, 24 jaar, 2e kindje, FV, ZH[/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]22 oktober: [/FONT][FONT="]Myloon, 31 jaar, tweeling, zh, bv[/FONT][FONT="]♥[/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]Nichelle, 24 jaar, eerste kindje, zh, bv [/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]23 oktober: [/FONT][FONT="]Littlewonder23, 24 jaar, 2e kindje, bv, thuis♥[/FONT] [FONT="]Vivian22, 23 jaar, 1e kindje, zh♥[/FONT] [FONT="]24 oktober:[/FONT][FONT="]Hippo89, 23 jaar, 3e kindje♥[/FONT] [FONT="]25 oktober: [/FONT][FONT="]BibiQ 31 jaar 1e kindje, bv, zh[/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]Lynn88, 25 jaar, 1e kindje, bv, zh[/FONT] [FONT="]26 oktober: [/FONT][FONT="]Muspoes, 25 jaar, eerste kindje,BV,Thuis/ZH?[/FONT] [FONT="]27 oktober: [/FONT][FONT="]Ka85, 28 jaar, 3e kindje, bv, thuis[/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]28 oktober: [/FONT][FONT="]Marleymama, 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]29 oktober: [/FONT][FONT="]mamaorgullosa, 32 jaar, 2e kindje, BV, ZH[/FONT] [FONT="]Inge88, 25 jaar, 2e kindje, BV, ZH[/FONT][FONT="]♥[/FONT] [FONT="]Ricmar94, 40 jaar, 2e kindje, BV ZH (Misschien 2 weken eerder ivm ks)[/FONT] [FONT="]31 oktober: [/FONT][FONT="]Prima, 33jaar, 1e kindje, BV, Thuis/ZH?[/FONT] [FONT="]Strijkkraal, 42 jaar, 1e kindje, BV, ZH[/FONT] [FONT="]Afspraken[/FONT] [FONT="]21-05: Humpy Dumpy, 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Mietie, 20 weken echo[/FONT] [FONT="]22-05:[/FONT][FONT="] Anjamones, 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Krulletje87 controle vk [/FONT] [FONT="]23-05:[/FONT][FONT="] Strijkkraal, Controle gyn[/FONT] [FONT="]24-05:[/FONT][FONT="] Ricmar94 Controle gyn[/FONT] [FONT="]Yarah, 20 weken echo bij 19,4 weken[/FONT] [FONT="]Lynn88: geslachtsbepaling bij 18 weken[/FONT] [FONT="]27-05[/FONT][FONT="]: grace80, 20 weken echo[/FONT] 28-05: Ikapika, 20 weken echo met 19w5d [FONT="]29-05: [/FONT][FONT="]Pluisjes, 20 weken echo bij 20wk[/FONT] [FONT="]Ikapika, 4e controle vk, [/FONT] [FONT="]Mamaorgullosa 4e controle vk,[/FONT] [FONT="]Nichelle controle VK[/FONT] [FONT="]30-05 [/FONT][FONT="]Inge88 controle VK[/FONT] [FONT="]31-05 [/FONT][FONT="]Krulletje87, 20 weken echo[/FONT] [FONT="]03-06[/FONT][FONT="] Littlewonder23: 20 weken echo zh. [/FONT][FONT="]Thauma: 20 weken controle VK.[/FONT] 04-06: [FONT="]anjamones: controle gyn[/FONT] [FONT="]05-06: [/FONT][FONT="]Nichelle 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Marlous, 20 weken echo[/FONT] [FONT="]06-06 Marlous, controle vk[/FONT] Vivian22, 20 weken echo [FONT="]07-06 Thauma, GUO [/FONT] [FONT="]Lynn88, controle gyn + 20 weken echo[/FONT] [FONT="]10-06 Littlewonder23, vk controle[/FONT] [FONT="]Ricmar94 20 weken echo (UMCG), [/FONT] [FONT="]Inge88 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Yarah, 3de controle vk[/FONT] [FONT="]11-06: Mamaorgullosa 20 weken echo[/FONT] [FONT="]MusPoes, 20 weken echo[/FONT] 14-06: Vivian22, controle gynaceloog [FONT="]15-06: Grace80, 3d/4d echo[/FONT] [FONT="]19-06: Pluisjes, intakegesprek kraamvogel[/FONT] [FONT="]27-06: Anjamones, 3d/4d echo[/FONT] [FONT="]Mietie, Echo @Hanze hogeschool, ben proefpersoon voor leerlingen [/FONT] [FONT="]03-07: Nichelle intake Kraamvogel[/FONT] [FONT="][FONT="]08-07: anjamones: telefonische intake Kraamvogel[/FONT] 15-07: Nichelle, 3d/4d echo[/FONT] 20-07: Vivian22, 3d/4d echo