Onze kleine is helemaal goed gekeurd. Loopt gelukkig ook nog niet voor op de groei vanavond zal ik het geslacht bekend maken aangezien ik hier onder mijn eigen naam schrijf wacht ik nog even tot onze ouders het weten
Wat een fijne berichten allemaal! Mijn geduld raakt er ook een beetje van op! Ik wil NU weten wat ik in mijn buik heb wonen! Misschien toch voor de pretecho?.. Help! Sinds een paar dagen wordt hij steeds zichtbaarder, een zwangerschapsmasker Zijn er hier meiden die hier ervaring mee hebben of er nu ook een hebben? Ik hou zo van het zonnetje! Moet ik nu de hele zomer in de schaduw vertoeven met factor 50 en een laag make-up op mn snoetje? Hoe hebben jullie dit aangepakt? Liefs Mus
Een zwangerschapsmasker gaat niet altijd meer weg na de zwangerschap en het kan echt heel lelijk worden. Dus ja, kort in de zon en niet op zn heetst, en vooral goed insmeren ja. Dan maar niet bakken... tis niet anders. Ik ben trouwens wel benieuwd waar jij die zon vandaan gehaald hebt?!!!
Muspoes doe mij ook die zon eens De enige dag dat we hier zon hebben gehad was zondag haha, mja ook maar voor eventjes.. Ik smeer me wel goed in, maar of het helpt geen idee.. Hier nog meer dames die zo'n actief beebje hebben?
Ojee Dat zullen we dan maar gaan merken denk ik.. Ik hoop niet dat het blijft zitten! Bakken was ik ook niet echt van plan, maar een terrasje oid.. Haha dat zonnetje had ik zo twee weken geleden in Amsterdam (heel nl had toen zon denk ik..) en afgelopen zondag in Alphen, N-Brabant gevonden.. Toevalstreffer haha
Ja! Ik heb ook een hele actieve beeb Heerlijk dat gerommel in mn buik! En voor jullie geruststelling: het regent hier (in Z-H) gewoon hoor! Jullie missen niets Ik heb een lichte huid en dacht eerst dat het mijn trouwe zomersproetjes waren op mn wangen.. maar sinds zondag is het een beetje veel geworden voor sproetjes masker dus. Jammer.
Actief beebje? Ik wil ook!!! Ik word zo onzeker als de pest van het feit dat ik maar nix voel. Niet zwanger, geen beebje... helemaal nix. Amper een buik ook. Tis net of het er allemaal niet is. (tja, placenta aan de voorkant he?) Wordt je buik ook minder snel bol als je placenta aan de voorkant ligt? Dat ie wat minder uitpuilt ofzo... weet iemand dat?
Thauma, maak je maar geen zorgen hoor! Ik heb ook nog helemaal geen buik (voel beebje wel, vermoed dat placenta achter ligt). Elke zwangerschap is anders. Het komt voor jou ook nog wel. Voor je't weet, vind je dat die buik in de weg zit . Weet zeker dat je beebje vanaf nu snel zal gaan voelen. Kop op!!
Muspoes geen ervaring met zwangerschapsmasker maar ik smeer sowieso met factor 50. De kinderen uiteraard ook! Ik word niet 'Barbiebruin', maar wel gezond gekleurd
Hihi hier gelukkig droog, maar kan wel wat zon gebruiken! Net als de rest van NL waarschijnlijk Is indd heerlijk dat gerommel Het is van buitenaf ook al erg goed te voelen.. Dan krijg je ook weer al die opmerkingen: 'Oh, dan wordt het een druk kindje..' haha.. jajajajajaja.. Hoe hard mag je eigenlijk op je buik drukken? Stomme vraag misschien, maar ik deed altijd heel voorzichtig en vorige week bij de 20 wk echo drukte die vrouw best wel hard met dat echoding.. Heb ook iedere keer de dag na een echo last van m'n buik gehad..
@Anja oh wat spannend!!! Mogen wel wat roze hartjes bijkomen hoor, moet in evenwicht blijven he @MusPoes geen ervaring met zwangerschapsmasker. Hopelijk gaat het redelijk snel weg. Tot die tijd kun je met make-up toch best eea verhullen denk ik?! Ik smeer me in met factor 50 sinds ik zwanger ben, daarvoor nooit (heel slecht, dat weet ik ). Ik word redelijk snel bruin en verbrand zelden, dus heb afgelopen zondag ook stiekem zonder zonnebrand een tijdje in de zon gezeten. Heb er een egaal bruine snoet aan overgehouden, dus denk dat ik er niet erg gevoelig voor ben..(oh jee niet overmoedig worden ) Zal wel aan het huidtype liggen denk ik.. @actieve baby.. mwuah voel wel af en toe wat, maar om nou te zeggen dat het overduidelijk de kleine uk is.. Kunnen ook best me darmen zijn Ik wacht het af.. het moment waarop je het gaat voelen schijnt toch voor iedereen weer anders te zijn, kan me er niet zo zorgen om maken... Waar ik me sinds gisteren en vandaag meer 'zorgen' (misschien een groot woord, want wat zijn zorgen) om maak is de enorme groei van mijn buik Die lijkt in twee weken tijd echt twee keer zo groot te zijn geworden.. Gelukkig is het voorlopig alleen mn buik en blijft de rest aardig op zn plek... Zal morgenochtend even op de weegschaal staan, moet het allemaal een beetje in de gaten gaan houden, het mag niet uit de hand lopen natuurlijk Houden jullie je gewicht een beetje in de gaten?? Ben wel benieuwd hoeveel jullie gemiddeld aankomen? Ik ben tot nog toe 2 kg aangekomen
Bedankt voor de felicitaties! Ml klopt zichzelf nonstop op eigen schouder!! Pinokkio, hier ook helemaal beurs geduwd!! Dus je kunt best hard duwen hoor. Vl. zei dat t kind er niets van merkt verder. Genoeg water. Maar fijn is anders!! Heb sinds drie dagen ook het gevoel van drukke beeb mogen voelen. Vooral 's avonds maar ook overdag steeds meer. Kindje verder goed gekeurd. Kleine twijfel bij hersenkamertje, ze kon geen recht plakje te pakken krijgen en dus verschillende metingen allemaal rond de marge..dus ff langs UMCG voor zekerheid. We mochten zelf kiezen of we dat wilden. Vl. Maakte zich geen zorgen omdat alles er verder prima uitzag. Placenta ligt voor en net naast baarmoedermond. Met 32 weken weer echo om te kijken of hij mee omhooggenomen is met de groei van baarmoeder. Zo heb je ineens twee extra echo's in vooruitzicht.. Alvast welterusten.
Gefeliciteerd allemaal. Zie goede berichten voorbij komen. Geniet allemaal lekker van het getrappel in je buik!!!
Anjamones gefeliciteerd! Nou de jongens strijden terug hihi!! Drukke beeb? Nou Lynn ik sluit me bij je aan voel ook van alles maar moeilijk te onderscheiden. Af en toe is het wel duidelijk omdat het dan echt in mn onderbuik is maar voelt alleen als een soort kriebeltje. En voor ik er erg in heb is het ook weer weg. Thauma ja ook hier een dikke placenta die voorin ligt Ik wil ook zo graag iets voelen! Gelukkig heb ik wel al een aardig buikje en begint zelfs de buitenwereld het te zien.
Lynn hier hetzelfd hoor ook qua buikomvang! Sinds 2 weken lijkt ie dagelijks toe te nemen! Moet idd ook weer op de weegschaal! Vind de kilo's bijkomen nit zo heel erg maar liefst biet meer dan de 10-12 die ze meestal aangeven. Ben vrij klein van stuk en was al niet heel slank dus wil het ook graag weer allemaal kwijt