@lynn88 heel nog een meisje, geniet van je roze wolk. De kamer is hardroze met limegroen en de meubels zijn grijsbruin. @ikapika ja deze staat goed aangeschreven dus zal mij benieuwen, wel grappig dat we dezelfde hebben!
@Nichelle, ik las ook veel goede dingen over de Kraamvogel. Mijn vriendin was zeer tevreden. Zij is twee maanden geleden bevallen van haar zoontje. Zij hebben toen voor de opstart zorg gekozen. ik heb vandaag de Felicitas doos opgehaald
1 oktober: Pinokkio89, 23 jaar, 1e kindje, BV, ZH ♥ 4 oktober: Askim1974, 38 jaar, 1e kindje, zh♥ Wensmamaa, 35 jaar, 3e kindje, ZH 7 oktober: Humpy dumpy, 31 jaar, 1e kindje ♥ 10 oktober: Anjamones, 24 jaar, 2de kindje (ws eerder door inleiden), BV, ZH ♥ 11 oktober: Panda86, 26 jaar, 1e kindje, FV, ZH (eerder door inleiden)♥ 13 oktober: Krulletje87, 25 jaar, 4e kindje, BV 14 oktober: Mietie, 32 jaar, 1e kindje BV, ZH Yarah, 27 jaar, 1e kindje, BV, ZH ♥ 15 oktober: Grace80, 32 jaar, 1e kindje, FV, ZH ♥ 16 oktober: WeEsJe, 28 jaar, 2e kindje ♥ Pluisjes, 27 jaar, 1e kindje, BV, Thuis Kamelot, 30 jaar, 1e kindje, BV, ZH ♥ 17 oktober: Ikapika, 33 jaar, 1e kindje, BV, ZH ♥ Mama-in-love, 30 jaar, 2e kindje, BV, ZH (ws met 38 wk een keizersnede) ♥ Marlous, 32 jaar, 2e kindje, bv, thuis Thauma, 35 jaar, 1e kindje, bv, thuis Salapio, 33 jaar, 4e kindje, BV, Thuis 21 oktober: Lovely24, 24 jaar, 2e kindje, FV, ZH ♥ Eda, 30 jaar, 1ste kindje, zh, bv 22 oktober: Myloon, 31 jaar, tweeling, zh, bv ♥♥ Nichelle, 24 jaar, eerste kindje, zh, bv ♥ 23 oktober: Littlewonder23, 24 jaar, 2e kindje, bv, thuis ♥ Vivian22, 23 jaar, 1e kindje, zh ♥ 24 oktober: Hippo89, 23 jaar, 3e kindje ♥ 25 oktober: BibiQ 31 jaar 1e kindje, bv, zh ♥ Lynn88, 25 jaar, 1e kindje, bv, zh ♥ 26 oktober: Muspoes, 25 jaar, eerste kindje,BV,Thuis/ZH? 27 oktober: Ka85, 28 jaar, 3e kindje, bv, thuis ♥ 28 oktober: Marleymama, 27 jaar, 1e kindje 29 oktober: mamaorgullosa, 32 jaar, 2e kindje, BV, ZH Inge88, 25 jaar, 2e kindje, BV, ZH ♥ Ricmar94, 40 jaar, 2e kindje, BV ZH (Misschien 2 weken eerder ivm ks) 31 oktober: Prima, 33jaar, 1e kindje, BV, Thuis/ZH? Strijkkraal, 42 jaar, 1e kindje, BV, ZH 13 ♥ en 9 ♥ Afspraken 24-05 Ricmar94 Controle gyn Yarah, 20 weken echo bij 19,4 weken Lynn88: geslachtsbepaling bij 18 weken 27-05 grace80, 20 weken echo 28-05 Ikapika, 20 weken echo met 19w5d 29-05 Pluisjes, 20 weken echo bij 20wk Ikapika, 4e controle vk Mamaorgullosa 4e controle vk Nichelle controle VK 30-05 Inge88 controle VK 31-05 Krulletje87, 20 weken echo 03-06 Littlewonder23: 20 weken echo zh Thauma: 20 weken controle VK 04-06 anjamones: controle gyn 05-06 Nichelle 20 weken echo Marlous, 20 weken echo 06-06 Marlous, controle vk Vivian22, 20 weken echo Eda 20 weken echo 07-06 Thauma, GUO Lynn88, controle gyn + 20 weken echo 10-06 Littlewonder23, vk controle Ricmar94 20 weken echo (UMCG) Inge88 20 weken echo Yarah, 3de controle vk 11-06 Mamaorgullosa 20 weken echo MusPoes, 20 weken echo 14-06 Vivian22, controle gynaceloog 15-06 Grace80, 3d/4d echo 19-06 Pluisjes, intakegesprek kraamvogel 27-06 Anjamones, 3d/4d echo Mietie, Echo @Hanze hogeschool, ben proefpersoon voor leerlingen 03-07 Nichelle intake Kraamvogel 08-7 anjamones: telefonische intake Kraamvogel 10-07 Ikapika intake Kraamvogel 15-07 Nichelle, 3d/4d echo 20-07 Vivian22, 3d/4d echo
@eda welkom ! @ ricmar jammer dat het geslacht niet te zien is hopelijk bij de 20 weken echo meer geluk @ lynn gefeliciteerd een meisje !!! Volgens mij lopen de jongens nu voor of niet ? @ hier eergisteren echo gehad en alles was goed met de kleine meid, ik voel haar al een tijdje maar ze is echt een rustige baby vergeleken met mijn andere twee die waren rond dit termijn echt druktemakers binnen in haha Naam voor een meisje zitten we nog te dubben tussen 2 namen , eigenlijk weten we het al wel maar toch houden we de andere naam nog wel even beschrikbaar hahah
Hebben jullie al veel buikfotos ? Ik kwam er vandaag pas achter dat ik dat helemaal nog niet gedaan heb bij de andere twee om de twee weken gedaan vandaag dus maar de eerste buikfoto met 18,2 weken In mijn album staat een foto van vandaag
Via de telefoon lukt het mij ook niet daarom doe ik het via de telefoon in mijn album Zetten dat kan wel met de telefoon
Ik heb ook nog helemaal geen buikfoto's gemaakt. Zal er straks eens 1tje maken. Als ik er aan denk. Hihi. Woensdag mag ik weer op controlle bij de vk. Lekker naar het hartje luisteren. Vanacht heb ik gedroomd dat ik bevallen was van een jongen! Zou het dan ook een jongen zijn?? Hihi. Dromen jullie ook zoveel?
@Mamorgullosa, ik droom ook heel veel en levendig. Dat heb ik nooit zo gehad. Het schijnt een zwangerschapverschijnsel te zijn.
Hier is het juist mijn man die aan het dromen is geslagen. Kan mij iedere morgen weer een mooi verhaal vertellen. Soms als hij me ziet slapen kan hij wel zien dat ik heftiger droom dan vroeger, maar ik weet er nooit meer iets van...
Droomde gisteren dat m'n man bij me weg ging. Was zo echt dat ik huilend wakker werd, en hij ook. Heeft me toen heel lief getroost en zei dat hij nooooooit bij me weg zou gaan. Heb me de hele dag emotioneel gevoeld. Dat heb ik ook nog nooit eerder gehad..
Ik heb altijd al levendige dromen dus is niet heel anders nu. Manlief droomde van de week wel dat hij thuis kwam en ik een lip en tongpiercing had laten zetten. Hij vind dat absoluut niet mooi en toen ik hem net leerde kennen wilde ik dat. Dus hij schrok wakker en gelijk het licht aan om m'n gezicht even te inspecteren. Zou het kunnen dat mannen ook levendiger dromen als hun vrouw/vriendin zwanger is? En dat emotioneel zijn ken ik helaas wel, vaak om helemaal niks en ik vind het vreselijk want ik ergerde me altijd dood aan mensen die overemotioneel waren en nu ben ik het zelf.
@muspoes. De zon is mijn beste vriend, helaas merk ik dat ik nu even buiten lopen als de zon schijnt ( zonder zonnecreme) al pigment vlekken krijg! Het enige wat je er tegen kan doen niet in de felle zon met gezicht, zonnebrand, em hoed op. Zou gaat mijn zomer er waarschijnlijk ookuit zien.....
Hee Nienke vervelend vooruitzicht he! Ik ga geen hoed dragen denk ik maar ik smeer sinds ik die vlekken gezien heb wel mijn gezicht in met zonnebrandcreme factor 30 (en straks bij zon, factor 50) voor ik naar buiten ga. Als ik langer buiten blijf neem ik het mee en smeer ik nog eens. Ook bij bewolkt weer. Hoop dat het helpt. Gelukkig zien anderen het nog niet maar ik zie het meteen als ik in de spiegel kijk! Had jij nou ook zo'n beeld voor je dat je deze zomer lekker op een terrasje met je buik zou zitten pronken in de zon?..