@bibiq wat vervelend dat je relatie niet goed gaat, ik hoop dat het na je examens beter wordt! Het is belangrijk om rustig aan te doen hoor nu! Ze regelen het op m'n werk wel heel netjes hoor, ze proberen het zo goed mogelijk te regelen. Het is zelfs zo dat als het kan ik in ieder geval tot het einde van mijn contract mag blijven omdat ik vanaf half sept toch geen geld meer kost, maar ook dat is weer lastig omdat er met mij nog 7 mensen uit moeten. Ik ben allang blij dat ze er zo open en eerlijk over zijn want dat hoeft natuurlijk ook niet altijd, ook komt er regelmatig iemand van het UWV langs voor persoonlijke gesprekken. Maar leuk is het niet, heb echt een superbaan die ik wss nooit meer kan krijgen omdat ik er geen diploma's voor heb. Maar ik probeer het zoveel mogelijk los te laten.
wat klote dat de relatie momenteel niet goed gaat.... was dit al voor de zwangerschap of pas tijdens de zwangerschap, een zwangerschap kan een grote impact hebben op zowel man als vrouw, er zitten veel hormonen in het spel waar de man mee om moet leren gaan en dat is niet altijd even makkelijk, veel mensen maken de de geboorte ook een dipje mee omdat dan opeens alles om de baby draait. en dan zou ik nog niet te snel een einde aan de relatie maken.
ik denk ook eerlijk gezegd dat ze bewust met mij niet te veel oefenen omdat ze weten dat ik die manouvres niet al te snel oppik en dus extra lesjes nodig heb. ze balen er ook van dat ik zelf aangegeven heb toch op te willen geven terwijl dit niet het advies was van de rijschool en nu willen ze nog maar 1 uurtje lessen deze 2 weken volgens mij hoopt hij dat ik zak ofzo ..... ik leste altijd 4 uur in de week. en nu opeens maar tijd voor 1 in 2 weken ?? ik ga er zobiezo van uit dat ik zak, dan kan het indd alleen maar mee vallen, het is alleen wel een raar gevoel op te gaan terwijl je weet dat je nog niet alle handelingen onder controle hebt... hoewel de examinator dat natuurlijk niet weet die zal denken dat het misgaat door de zenuwen.... hoop ik .... manlief is nu op het punt dat hij zegt, joh laat dat examen lekker je bent jezelf nu niet je huilt je denkt er elke 5 minuten aan en je slaapt er slecht van dat is het niet waard.... maargoed ik heb al tegen hem gezegd, je hebt helemaal gelijk maar tegelijkertijd is het wel zo dat elk examen die ik gedaan heb een stap dichter bij het staatsexamen MOCHT ik indd een staatsexamen doen. dus ik ga mijn best gewoon doen lukt het niet ... dan lukt het niet... en indd soms hoor je verhalen dat alles gewoon goed ging en zelfs de instructeur verbijsterd was van het zakken dan ga je haast denken dat het willekeurig uitgekozen word, nu is het ook nog op een vrijdag.... net voor het weekend, en ook nog op het einde van de dag om 4 uur.... die examinator zal misschien wel put chaggie zijn en weekend willen hebben haha
@ thauma, bedankt meid ! je hebt ook helemaal gelijk,zo probeer ik indd te denken, en soms gaat me dat best goed af maar niet veel later word ik er toch wel helemaal naar van..... ik ben toch meer van de theorie dan van de praktijk.... met alles trouwens, ik heb de hersenen wel maar het inzicht niet ik kan ook elke handeling uit mijn hoofd vertellen, hoe je het moet doen weet ik precies... alleen ik doe het niet ??? mijn inzicht klopt gewoon niet, ik kijk volgens mij met een scheef oog ofzo hahahah
Nichelle wel fijn dat ze het dus wel netjes regelen maar toch idd balen en zeker in deze tijd. Hippo de relatie was voor de zwangerschap ook een discobal Zwangerschap was dan ook beetje onverwachts, maar we zijn er wel allebei blij mee! Ik weet dus niet of het nu ons is of de stress van alles en ons. Maakt het wel lastig. Extra vervelend is dat ik eigenlijk heel zelfstandig ben dus weet ook dat ik het allen zou kunnen dat zou voor mij de makkelijke oplossing zijn zeg maar. Maar ik focus me nu even op het afronden van de opleiding en mijn kleine man! Voel steeds meer plopjes of had ik dat al gezegd hihi Maar ben daardoor in ieder geval helemaal in love!! En afgeleid
Ik denk ook dat je spanning hier wat mee te maken heeft hoor. Als je het goed wil doen, als je het gevoel hebt dat er heel wat vanaf hangt ben je minder ontspannen, dringen dingen minder tot je door, ook al denk jij dat je het goed gedaan hebt en je stinkende best gedaan hebt. Kan het je even wat minder schelen, ben je veel relaxter. Je bent immers met andere dingen bezig. Je rijdt 'automatischer' precies wat nodig is om het goed te doen. Ofwel: gewoon gaan rijden alsof t niet uitmaakt dat het een examen is. Gewoon blij zijn dat je straks van die klote-rijschool af bent en that's it
BibiQ, probeer je geen zorgen te maken over je relatie. Iedere relatie heeft wel eens spanninge, dat zul je zelf ook wel weten. En idd, een zwangerschap is heel spannend, voor aankomende papa en mama. Er gebeurt van alles, misschien heb jij ook wat last van je hormonen, krijgt je man/vriend de kriebels... geef het een momentje de tijd. Werk aan je relatie, praat erover, doe leuke dingen samen om elkaar weer te vinden en laat de spanning even voor wat het is, als het even kan. Ik weet natuurlijk niet wat er speelt, maar hoop dat je hier wat aan hebt... Sterkte.
Nichelle, ik kom in juli al thuis te zitten. Dat betekent dus 8 weken solliciteren voor mn verlof en na mijn verlof weer vrolijk verder gaan. Ik probeer het nu maar anders te zien... Hoewel ik bijzonder veel behoefte heb aan een carriere geloof ik wel dat deze periode de beste periode is om werkloos te zijn. Kan ik me mooi op uk focussen. Wat meer rust nemen van tevoren, wat langer rustig borstvoeding geven achteraf. Finanieel wordt het wel wat minder natuurlijk, maar we redden het. Voor de vaststeling van je ww kijken ze vanaf 1 juni naar het hele afgelopen jaar en niet meer naar de laatste 4 weken. Als jij gewoon lekker gewerkt hebt, heb je dus niet zoveel om je zorgen over te maken. Komt goed, grijp de rust die je straks krijg en gebruik het positief. Het is heel naar en pijnlijk, ik heb het ook meegemaakt een tijdje terug. Maar echt, een tijdje langer bij je kleintje is nog zo slecht niet!
Ja daar heb je ook wel gelijk in, financieel redden we het ook wel want m'n man heeft een nieuwe baan met een hogere functie en dus een beer salaris, maar als ik er nu aan denk om zo lang thuis te zitten wordt ik waarschijnlijk gek maar wie weet vind ik het heerlijk en misschien vind ik ook wel heel snel weer een nieuwe leuke baan, ik ben het nu aan het loslaten want het is nog zo ver weg. Wat vervelend dat jij er ook uit moet maar wat goed van je dat je er zo positief tegen aan kijkt!
Ja zo lang thuiszitten is wel een uitdaging. Maar ik geloof wel dat het heel anders is als je hoogzwanger bent of net een kindje hebt. Maar ja, het is gewoon wel geruststellender dat je straks weer terug kan keren in je baan, absoluut. Hippo, vandaag afrijden he? Relax... niemand doet je wat. Gewoon vriendelijk zijn en lekker een stukje rijden. Maak een praatje met de examinator en denk maar... 'niets te verliezen, alleen maar te winnen'. Succes meis!!! Ik heb vanmiddag nog een controle bij de vk. Ik verwacht weinig spannends, maar toch altijd weer fijn als ze even zegt dat het goed is
Oh spannend voor jullie allebei! Leuk om te zien... schijnt waanzinnig gedetailleerd te zijn. Maar laten we er vooral vertrouwen in hebben dat alles goed is!!! Ik mag vrijdag... bij 21w1d. Vind t wel spannend hoor!
Spannend meiden!! Hopelijk is alles goed en kunnen jullie genieten van jullie gezonde beebje!! Ik mag morgen!
@thauma ah ja ik laat het los en denk er maar niet teveel over. Wie weet hoe het er in Januari weer uitziet! altijd wel fijn om weer even te horen dat het goed gaat en even naar het hartje te luisteren he! @salapio en littlewonder veel plezier bij de 20 weken echo! Ik mag woensdag.
Goedemorgen dames! Oooh wat spannend! Fingers crossed all is well! Ik mag over 2 dagen kan niet w88!! Alleen om mn schat weer ff te zien. Relatie update: we zijn weer on speaking terms! Vandaag lever ik mijn laatste stukken voor school in. Dus dat is een stressfactor minder, meer tijd om samen huis te zoeken. Die lange afstand zonder erlkaar en zwanger is ook niet echt een ideale combi. Poeh still so much to do!
@salapio Wauw nog een meid! wat leuk zeg!! en wat fijn dat alles goed is!! lijkt me wel leuk om 2 om 2 te hebben nu, al had een jongen natuurlijk net zo leuk geweest! geniet ervan!
Ik ben vooral heel erg blij voor M. Die wilde zo onwijs graag een zusje. Voor mij was een jongen net zo leuk geweest, ook makkelijker qua naam trouwens ... dat wordt nog een hele zoektocht Heb net een geslachtsecho geboekt voor over 3 weken, mag M ook spieken
Hoi iedereen, Ik ben net weer terug van vakantie en inmiddels alweer bijna 19 weken zwanger, wat gaat het snel zeg. Voor mijn vakantie hebben we nog een echo gedaan en het wordt een meisje Sinds een week voel ik het ook bewegen, ook als je een hand op mijn buik legt, wat een leuk gevoel! Wij hebben volgende week dinsdag de 20 weken echo. Groetjes Suzanne