Oktober 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wensmamaa, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjes

Pluisjes Actief lid

23 jan 2013
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook weer even een berichtje van mij. Vandaag beetje schrik gehad. Ik heb laatste avonden wat harde buiken en sinds gisteren ging dit gepaard met pijn.
    Vanochtend toen ik in de auto onderweg naar mijn werk zat voelde ik me ook hondsberoerd. Dus op het werk wat om gestapt en toch maar weer naar huis. Ondertussenbehoorlijke hoofdpijn er bij gekregen en de buik bleef maar zeer doen. Thuis heb ik na aandringen van manlief en een vriendin de vk gebeld die gelijk is langs gekomen.
    Ik bleek toen een hoge bloeddruk te hebben van 148/96 dus heeft ze me doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar aan de ctg, bloedprikken etc. Dat was allemaal goed en de bloeddruk weer hoog 140/95. Besluit van de gyn was toen ook maar om mij op te nemen.
    Eenmaal opgenomen en verplichte bedrust zakte mijn bloeddruk weer en na nog een keer opmeten bleef hij laag. Dus ik mocht weer naar huis.
    Nu dus maar acuut stoppen met werken en rustig aan doen. Vk komt hier maandag weer om op te meten.
    Brrr hoop dit niet nog een keer mee te maken!

2. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    oei, bevallen is loslaten, amai, word voor mij heel moeilijk, ik heb zo graag contrôle... :p

@panda86: ik ging ook eerst geen wiegje, maar mag van een vriendin die van haar voor een prijsje overkopen, dus nu wellicht toch wel...
    bij ons ook nog niets klaar, heb ook geen idee van aantallen van kleertjes en zo.
    tja, als het je eerste is (zoals bij mij) is alles nieuw he, maar ja, zal wel zijn zelf uitwijzen zeker?

vind wat Salapio zegt: warmte en melk is genoeg, wel heel geruststellend!

dat van de reiswieg op de kamer heb ik ook al gehoord, ipv een wiegje kan dat ook

dat van die babyblues zie ik wel tegenop, ga er vanuit dat ik er veel last ga van hebben...

@nichelle en debbje: fijn dat alles goed was!

mijn man gaat ook mee naar de afspraken, behalve huisarts, want daar is niet zo veel aan vind ik...

@bibiQ: amai die muur is wel indrukwekkend vind ik! sjiek gedaan

@pluisjes: vervelend van je hoge BD, het rustig aan doen hé

hier volgende contrôle bij ha normaal maandag 26/08 en gyn 09/09, zal dan normaal 34 weken zijn, ben benieuwd aan hoeveel kg baby ik dan zal zitten!

3. DDdebje

DDdebje Actief lid

10 feb 2013
    172
    0
    0
    NULL
    Zuidlaren
    @bibq. Mooie muur hoor tof gedaan.

@pluisje. Vervelend zeg dat je dit nu hebt. Idd maar lekker rustig aan doen!

Hier was onze uk met 32wk ook 1.8 kilo. Volgens mij is dat heel netjes. Ik ben er wel achter dat als ik (voor Hoe het nu lijkt) straks bevallen ben lichter ben dan voor de zwangerschap! Toch een mooie bijkomstigheid.
    Nog 1 week een 1 dag werken en dan lekker verlof

4. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Hai dames bedankt voor de complimenten.

Vandaag het bedje in elkaar gezet en daar was teleurstelling nummer 1! Het matrasje wat ik al een hele tijd geleden gekocht had is te klein!! En mag niet meer geruild, prenatal heeft 2 wken ruilen!!
    En dus daarbij alle hoeslakentjes ook te klein. Jaja en daar was ie dan de huilbui omdat ik geen bonnetjes meer had en de babydump niet even het begrip op kon brengen voor mijn situatie!!
    Nog maar een keer zoeken dan en he 1 voor 1 vond ik in de rommel lade alle bonnen trug. Mijn goe wat voelde ik mij ff zwanger op dat moment zeg;) morgen maar zien of ik ze kan ruilen.

Heeft er iemand nog een matrasje voor een ledikantje nodig? Maat 60x120 cm.... Kan zo afgehaald worden en zelfs nog in de verpakking.

Ben alweer over de ergste telleurstelling heen nu dus strax weer verder met de rest van de meubels.

Net evenet de familie hier gegeten, mn broertje zusje en vriend. Haha wel grappig de laatste keer dat we echt zo met zn alle hebben gegeten hadden vriend en ik leuk nieuws te vertellen hihi!!
    Nu vandaag 30 weken dansje en een behoorlijk ronde buik waar zelfs mn zusje van schrok. Die had me 2 dagen geleden nog gezien!! Ik groei dus met de dag nu! Hoop dit weekend weer buikfotos te kunnen maken en plaatsen.

Nou fijn weekend allemaal!!

5. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    He pluisjes wat een schrik zeg! Doe maar rustig aan hoor!

@bibiq leuk die muur:D!

@thauma alles gedaan wat je wilde doen?

@eda ik vind het ook lastig allemaal hoor, maar het zal ongetwijfeld goedkomen;)!

Hier: vannacht ook niet zo goed geslapen, manlief had z'n "dadchelor party" (combo van babyshower en vrijgezellenfeestje) en kwamen pas laat thuis en de jongens gingen pas nog later weg, dus lag laat op bed, manlief had ook behoorlijk gedronken en dan wil hij altijd heel dichtbij liggen terwijl ik het al zo warm heb, en die bierwalm helpt ook niet mee:p.

Maar hij heeft het heel leuk gehad en daar ben ik blij mee, dus ik heb vandaag niet al te veel gedaan. Wat baby dingetjes gekocht, een gipsbuik gekocht en even lekker naar de pedicure geweest, want ik kan m'n eigen nagels niet meer lakken:p.

Hoe gaat dat bij jullie? Ik vind mooi verzorgde voetjes bij mezelf wel heel prettig. Dus ik ben weer blij:).

Ik zal volgende keer is aan de vk vragen hoeveel de uk ongeveer weegt. Met de 3D echo was het ongeveer een kilo:). Ben benieuwd hoe zwaar ze bij de geboorte zal zijn.

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @bibiq ow wat vervelend zeg! Je kan misschien ook het matrasje op mp zetten?

Ik hoop dat je de rest wel kan ruilen!

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pluisjes, sjonge wat een schrik zeg. Hopelijk eenmalig!

Bibi, o wat balen van het matrasje. En wat een onzin eigenlijk! Morgen hoofdkantoor prenatal maar eens bellen. Is die 2 weken termijn wettelijk?

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm ja lijkt erop dat bij ruilen zonder dat het product ondeugdelijk is, dit gewoon kan. Maar ik zou toch hormonstreus het hoofdkantoor bellen :D

9. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bibiq wat vervelend! Ik hoop dat ze de rest nog wel terug nemen! Maar mocht het beddengoed ook niet geruild kunnen worden, zou ik het misschien wel over willen nemen. Ik heb al een matrasje..

10. megacarls

megacarls Niet meer actief

Dag dames,

Nog maar een weekje actief en nu al de mededeling van geboorte.
    Onze zoon is gisteren avond om 21:04 geboren.
    2 maanden te vroeg maar na omstandigheden gaat het goed.
    Hij lag niet meer in stuit, dus hij is gewoon geboren.
    Hij is prachtig en wij trots!

11. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    amai, megacarls, da's een verrassing! proficiat en hopelijk alles goed met baby en met jou, geniet ervan!

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Megacarls, dat is niet mis zeg. Gelukkig gaat het goed met jullie zoon. Veel sterkte de komende tijd want het zal vast moeilijk zijn als je kleine in het ziekenhuis moet blijven. Maar vooral hoop ik dat jullie van elkaar kunnen genieten. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

13. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Woow Megacarls!! Vast schrikken na je laatste ervaringen. Maar van harte gefeliciteerd en fijn dat jullie het goedmaken!! Lekker genieten van jullie mannetje en sterkte en succes de komende maanden.

14. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mega, ik zag je berichtje vannacht maar was te suf om terug te typen :D
    Gefeliciteerd meid. Wat fijn dat je gewoon kan zeggen dat alles goed is!
    Waarom ben je zo snel al bevallen? Ben je ingeleid?

Geniet van de kleine en kom lekker tot rust.

15. Humpy dumpy

Humpy dumpy Actief lid

5 feb 2013
    410
    0
    0
    leerkracht
    Drenthe
    Van harte met jullie zoon megacarls!
    Zal toch ook wel even schrikken zijn geweest. Heel veel sterkte en nog meer geluk de komende weken. Hoop dat hij snel naar huis mag.
    Ik weet niet of je het hier wilt delen...maar hoe heet hij? :)

16. Humpy dumpy

Humpy dumpy Actief lid

5 feb 2013
    410
    0
    0
    leerkracht
    Drenthe
    Pluis, das schrikken zeg! Lekker rustig aan doen!

17. DDdebje

DDdebje Actief lid

10 feb 2013
    172
    0
    0
    NULL
    Zuidlaren
    Megacarls. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat je kan zeggen dat het goed gaat. Geniet van elkaar. Ben ook wel benieuwd hoe hij heet

18. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Pluis, wil je dat niet meer doen? Sjonge, das wel schrikken zeg!! Gaat t vandaag goed?

Bibi, staat prenatal er niet voor open om een matrasje in de verpakking om te ruilen voor een grotere en wellicht duurdere? Ik zou gewoon aangeven dat je het graag daar zou kopen ... en als ze niet willen ergens anders heen gaan. Wij hebben er een van leenbakker. Keurig ding, niet duur.

19. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wow megacarls wat een verrassing! Fijn dat het wel allemaal goed gaat met jullie:).

Ik hoop voor je dat hij gauw groot en sterk genoeg is om mee naar huis te gaan!

Geniet van je mannetje!

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Megacarls, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Wat een schrik zo vroeg. Hopelijk gaat alles voorspoedig. Geniet van jullie mannetje.

Deel Deze Pagina