Ik durf het bijna niet, met al die vrouwen hier die echte problemen hebben, maar ik ga toch even klagen... Ik ben de hele dag al kotsmisselijk, bah. Gelukkig niet hoeven te spugen, maar het gevoel is al echt heel irritant. Ik ben nooit misselijk. Tijdens deze zwangerschap ook niet. Ook de hele dag heel veel harde buiken. Nu gaat er van alles door mijn hoofd. Zal het eind in zicht zijn? Of is morgen alles weer "normaal" en loop ik nog 3 weken door?
Ddebje fijn dat Sem het zo goed doet, je niet schuldig voelen ove de bv, ik kon het bij nummer 1 ook niet vol houden en kreeg het zelfs niet goed op gang. Nu lukt het gelukkig wel maar ik had me zelf voorgnomen er ook nu geen drama van te maken. gelukkig gaat het goed, kan snacht mijn rust pakken (kolf niet snachts) maar kv worden ze ook groot op hoor.. zwaai even naar de rest. Jesse weegt nu 1740 gram en is daarmee dus bijna 400 gram zwaarder dan bij de gebooorte 3 weken geleden
Humpy, wat een prachtkereltje!!!! He Lili, wat vervelend dat je je zo voelt. Klagen mag best hoor, hoort er toch ook bij? Hoop dat de misselijkheid snel over gaat. Of het een voorbode is, weet ik eerlijk gezegd niet. Misschien dat je maag nog een beetje in de verdrukking zit of dat het maagzuur dit veroorzaakt? Juudjuh, hoe is het vandaag gegaan met de steken? Ik herken het wel hoor. Heb ook die steken soms wel. Denk dat ik dan wellicht ook wel iets teveel doe. Vraag me af of het indalingspijn is, of misschien te maken heeft met het verweken van allerlei onderdelen daar beneden, of dat het bandenpijn is... Voor nu hoop ik gewoon dat uk met zn bolletje lekker naar beneden ligt en aan het indalen is. Maar onprettig is het wel! Ricmar, wat een fijn nieuws dat je manneke het zo goed doet! Mega... niet leuk dat men er niet naar vraagt terwijl je zoveel te vertellen heeft. Maar ja, mensen willen ook niet te confronterend zijn. Gelukkig weet JIJ wel dat je deze keer gewoon een lekker jochie hebt en dat ie straks ook fijn thuis bij jullie komt! En dat is toch maar mooi het allerbelangrijkste! Nichelle, goed op jezelf passen he? Hoop dat je het snel een plekje kan geven en van de schrik bekomen bent!
@thauma ik heb vandaag die steken ook nog. Denk ook dat het aan het verweken is daar beneden. 20 min terug een wee gehad duurde 2 min... mn man schrok zich dood wilde meteen de verloskundige bellen. Maar tot nu toe niet weer gehad zal wel weer een voorwee zijn. Bellen hoeft niet na de 1e wee en die kleine mag nog wel even wachten. 36,3 w is nog te vroeg...
Jeetje lili! Zal dan toch binnen 24 uur gaan gebeuren! Zet m op meissie; jij en je kleintje gaan dit samen kunnen!!!!
De weeen zijn toch ook wel begonnen nu en al erg regelmatig, om de 5 min. Maar stelt kwa pijn nog weinig voor, dus duurt nog wel ff, denk ik. Vk komt om 9 uur.
En je had het er gister al over... Volgens mij weten vrouwen heel goed wanneer hun kindje komt! Fijn dat de pijn vol te houden is. Mocht je nou straks nog niet heel veel ontsluiting hebben, vergeet dan niet dat je al veel voorwerk hebt verricht he!!! Je bent al hard aan het werk. Pak nog even alle rust die je kan vinden. Zoek afleiding en spaar je energie. Niet vergeten te plassen, lege blaas helpt bij ontsluiting krijgen. Zet m op meis. Spannend!!!
Bedankt voor de bemoedigende woorden. Die zijn voorlopig nog niet nodig. Ik ben vooral heel blij Weeen zijn sterker, maar iets minder vaak, dus regelmaat heeft het nog niet. Mijn man en ik hadden het er net toevallig over dat we voorlopig nog niets op facebook wilden zetten hierover, maar heeft mijn moeder het er op gezet. Gelukkig kunnen we er om lachen.
Lekker onder de douche of in bad. Die warmte en ontspanning kan goed helpen bij het stimuleren van de weeën.
Fijn dat je erom kan lachen dat je moeder het op FB heeft gezet. Ik wil bewust niemand vertellen dat 'het begint'. Laat mij maar ff in alle rust bevallen Fijn dat het zo goed gaat meis!
Wow lili!! Heel veel succes en zet em op. En idd wat thauma zegt pak nog ff alle rust die je kan gebruiken. Ben benieuwd eind van de dag hopelijk te horen te krijgen hoe het je is vergaan en de naam enz van de kleine.
Vk is geweest. We moeten gewoon rustig ons ding doen tot de weeen echt doorzetten. Ze komt om tussen 4 en 5 uur terug, als wij niet eerder zelf bellen. In bad mag ik trouwens niet van vk, totdat de weeen goed doorzetten. Douchen mag wel. Nou heb ik ook geen bad, dus dat is geen probleem.
LilliB, wat spannend!! Wow! In bad met gebroken vliezen mag idd niet. Ik hoop dat dit een mooie dag voor jullie wordt en dat jullie straks kunnen melden dat jullie kindje is geboren! Ik zou het niet tof vinden als zulke info op FB verscheen. Die primeur is aan mij vind ik. Ik had mijn moeder verteld dat ik in het ziekenhuis lag, maar toen was nog niet duidelijk dat Nathan zou komen, dus dat was een verrassing toen ik haar zoveel uur later belde. Mijn schoonouders kwamen net een ziekenhuistas brengen toen mijn vliezen braken, die wisten het dus wel, maar erg blij was ik daar ook niet mee. Daarna kwamen de buren nog wel informeren hoe het nu was (omdat ik natuurlijk de halve buurt had ingezet voor opvang oudste zodat ik naar zkh kon) en toen hebben ze dat ook allemaal verteld. Maar goed, dat vind ik verder ook niet zo heel erg, al weet ik niet of ik het zelf verteld zou hebben. Maar FB..nee.