Nou, daar kan ik niet over meepraten hihi. Had net mijn hele huis gepoetst, ging doodmoe onder de douche en naar bed en toen begon de bevalling!!! 6 uur later was ik mama! Als ik had aangevoeld dat ie kwam had ik wel wat rustiger aan gedaan en wat rust gepakt
WOW ik zou echt HÉÉl boos zijn...... Maar dat is ook de reden dat bij ons niemand het komt te weten wat de datum van de keizersnede is. Ik wil pas bezoek of telefoon als ik eraan toe ben en geen minuut eerder... Bij mijn zoontje is de bevalling 's nachts begonnen en pas 's morgens toen de kleine er al even was hebben we de familie gebeld. Mijn moeder is de uitzondering want die komt een dag voor de keizersnede om op te passen tijdens mijn zh opname. Maar zij zal nooit haar mond over iets opentrekken gelukkig...
@LiliB, Wow het is nu echt begonnen. Wat spannend allemaal. Laat het lekker op je afkomen en straks hebben jullie je wondertje in jullie armen. Heel veel sterkte!
@ikapika dankjewel voor je lieve berichtje! Die symptomen heb ik dus al de hele week dus ik weet niet zo goed of ik moet bellen of niet. Kwam er thuis pas achter nadat ik die folder goed had doorgelezen, gelukkig doet de baby het nog goed daarbinnen dus dat scheelt. @bibi ik hoop ook dat je geen suiker hebt! Komt vast goed. @pluisjes fijn dat je je goed voelt! En lekker dat het allemaal klaar staat. @thauma ja ik probeer het! Komt vast wel weer goed. Ik hoop ook voor je dat je ventje zich lekker vast aan het leggen is zodat hij niet meer kan keren! @juuhduh hoe voel je je nu? Rustig aan doen hoor! @lili spannend hoor! Je kan het! Ik zou het ook niet leuk vinden als er dingen op fb gezet zouden worden maar het is nu in jou geval al gebeurd, vervelend maar in dat geval kan je er idd maar beter om lachen! Succes en ik hoop dat jullie snel met z'n 3en kunnen genieten! @mamainlove vriendin van mij had dat ook, was die dag naar de stad geweest en hadden tot laat vrienden over de vloer, een half uur nadat ze weg waren waren d'r vliezen gebroken en begon het gelijk. Zowel zei als d'r vriend waren helemaal gesloopt begonnen aan de bevalling. Dus je weet het niet altijd. @ricmar wat een goed nieuws! Hier: gister out gegaan in de supermarkt, even 1 dingetje halen was gewoon al teveel voor me. Voel me zo rot dat ik me zo voel. Heb ook constant mega hoofdpijn en last van m'n buik en rug (alsof ik een te strakke riem onder m'n borsten draag). En nu hebben ze vandaag ook een surprise babyshower georganiseerd (ze zijn alleen niet zo zorgvuldig ermee omgegaan waardoor ik het al weet zonder dat zei weten dat ik het weet) en ik voel me zo. Maar vind het ook lullig om te bellen dat ik er echt geen puf voor heb dus hoop dat ik het volhoudt. Sorry een beetje een ego berichtje maar ik voel me zo naar.
Nichelle. Bellen met de verloskundige. Nu. Hoofdpijn en buikpijn (band) is indicatie voor pre eclampsie. Echt doen! Ricmar... wat geweldig. Wat een sterke knappe zoon!
Nichelle, ik wil je niet bang maken, maar dit zijn allemaal symptomen waarvoor ik direct moet bellen. Ik zou zeggen bel je vk. Ook die strakke riem is me door de gyn zo op het hart gedrukt om te bellen. Dring er eventueel op aan dat ze je doorsturen naar de gyn. Het is niet leuk. Ik vond het ook heel erg, maar met grote waarschijnlijkheid krijg je een ctg en bloed- en urineonderzoek. Als het loosalarm is dan mag je gewoon weer naar huis, maar dan heb je de zekerheid dat alles voor nu goed is. Ik snap eerlijk gezegd je vk niet dat ze je zo door laat lopen, want jouw stijging was erg rap. Nogmaals er hoeft niks met de kleine te zijn, maar het lijkt me beter als er nu dubbel gecontroleerd wordt. Dikke knuffel.
@ricmar: dat is netjes 400 g in 3 weken hé!!! knap, ook fijn dat hij nu in een wiegje mag (misschien 's nachts nog niet?) waar ik nu veel last van heb is pijn aan mijn rechterzij, niet echt de ribben, voor mijn gevoel meer de kont die constant tegen mijn lever/buikwand duwt en dus precies het gevoel van een grote blauwe plek inwendig dan... @liliB: spannend!!! bij ons zeggen ze wel dat je niet meer dan 6u na het breken van de vliezen mag wachten om naar ziekenhuis te gaan, maar als je thuis bevalt, zal dat wel anders gaan hé zou toch ook niet graag hebben dat het op FB staat... maar goed dat jij dat niet erg vindt @nichelle: hoop dat je je snel beter voelt en beter 1 controle te veel dan 1 te weinig hé
Nichelle, heb je al gebeld? Laten checken!! En dan als alles aangetoond goed is als de wiedeweerga je nest in als je het vanavond door wil laten gaan. Gaat om jouw grenzen. Rust nemen is belangrijk, zeker als je je niet goed voelt!!!
@nichelle als ik jou was zou ik ook bellen! Beter te vaak dan te weinig. @ricmar goed nieuws van Jesse! Vandaag rommelt het lekker in mn buik en rug. Heb zo nu en dan harde buiken en steeds zeurderig gevoel in mn rug, alsof ik ongesteld moet worden. Maar ben nu even lekker bij mn ouders wordt gek van het thuis zitten en manlief is met de auto bezig. Straks maar lekker in bad
Ricmar wat fijn zeg dat Jesse zo goed gaat, wat zijn de vooruitZichten mbt naar huis gaan?? Ik neem an dat dit namelijk een stap dichterbij is.
Nichelle wel bellen nu hoor! Dat zijn echt de klachten waarbij je gelijk vk moet bellen! Had Ik ook en moest toen absolute rust. En de babyshower gewoon afzeggen. Ze zouden voor mij ook vandaag een babyshower organiseren, die heb ik ook afgezegd. Jij en de kleine gaan voor, hadden ze het maar eerder in je zwangerschap moeten regelen! Succes meid!
Nichelle al gebeld?? ik had donderdags deze klachten en werd direct opgenomen, snachts is Jesse gehaald en we lazen deze week in de verslagen dat het vruchtwater vies was, dus hij was echt al in nood, het kan dus heel snel gaan, jesse naar huis is nog geen zicht op maar nu kijken of hij op tmep blijft in zijn wiegje, maar dit is en stapje dichterbij. met ca 36 weken gaat de coffiene gestopt worden als hij ook dan geen dipjes meer heeft in de ademhaling etc mag hij van de monitor, intussen moet hij ook leren elke voeding uit de fles te drinken, liefts aan de borst maar ik heb zelf zo iets van desnoods blijf ik eerst kolven en geef ik dat uit een flesje (al was het maar om zeker te weten dat hij genoeg krijgt..
Hey meiden, Superlief al jullie reacties! Ik ben even op bed gaan liggen, heb tegen m'n moeder gezegd dat ik het wist van de babyshower dat ze wel langs mochten komen maar echt lekker voel ik me niet. Heb nu een uur terug de vk gebeld en die komt om 8 uur, ze laat me me wel schuldig voelen want ze zegt ag joh t is vast een griep ofzo maar ik kom wel even langs straks en als het eerder niet meer goed gaat dan bel je maar weer. Ik voel me nog steeds hetzelfde, moe, duizelig hoofdpijn waar paracetemol niks tegen helpt. Voel me zo dubbel, heb echt het gevoel dat ik mee aanstel maar ik doe het echt niet expres. En nu doet de vk er ook nog behoorlijk makkelijk over. Dan krijg ik al helemaal het gevoel dat ik me aanstel. Maar dankjulliewel voor de steun! Anders had ik wss nog later pas gebeld.