lieverd heb je de info van je gyn of verlos wel mee?? en anders je melden in een zh op de spoed kom aub als je het niet vetrouwd bellen hoor
De vk en het ziekenhuis zijn voor dit soort dingen. Niet wachten als je het niet vertrouwt maar bellen!
Ja ik heb een eigenwijs kindje. Nu dus 2x ctg gehad vanwege minder leven voelen en daarom ben ik nu overgenomen door t ziekenhuis... wel jammer maarja alles voor een gezond kindje... moetmorgen bellen voor controle deze week en ctg en echo...
ik hoop dat alles goed gaat met de meiden... nog geen nieuws van liliB? ik moet morgen op controle, waarom ben ik altijd zo zenuwachtig....
@Juudjuh, ze willen niet steeds heen en weer sturen. Dat was bij mij ook. Het is voor een goed doel. Ik heb er vrede mee. @Eda, heel herkenbaar. Ik vind het morgen ook weer spannend. Ik moet deze wel twee keer naar het ziekenhuis. Ik ben benieuwd of er morgen al een plannetje wordt gemaakt. Ik ben ook benieuwd naar LiliB. Hopelijk gaat alles voorspoedig en kan ze snel genieten van de kleine
@ikapika ja klopt opzich ook wel goed dat ze dat doen maar voel me nu zo lullig omdat tot 2x toe er ineens beweging is als de ctg een half uurtje aan staat... dan denk ik als ik nog een uurtje gewacht had dan had ik zelf beweging gevoeld... maarja dan ga ik me zorgen maken en das niet bevorderlijk voor de kleine. Naja nog paar weken als het goed is dus heb me er wel bij neer gelegd. Alles voor een gezond kindje. Die nu op dit moment mn maaginhoud ongeveer naar buiten schopt
@bibi gewoon zh in de buurt bellen hoor! Want ik heb er idd spijt van dat ik niet eerder heb gebeld. T is wel jou lichaam en je kindje waar het om gaat. Ricmar en de andere meiden hebben echt gelijk! Hier nog aan t ctg geen nieuws verder.
Het duurt altijd even, Nichelle. Bij mij deden ze bijna een uur ctg, maar het was ook meer het wachten op de uitslagen. Je kon eigenlijk al zien aan het filmpje dat het goed was. Bij ons kwamen de resultaten op het laptopscherm binnen van de onderzoeken. We wisten dat het in orde was voordat iemand met ons kwam praten. Ik duim voor je!
Nichelle, ziet je ctg er goed uit? Bibi... bellen! Telefoon kan afstanden overbruggen. En mocht controle nodig zijn ga je tenminste samen met je vriend. Bij draaien voelde het hier alsof ik er uitgerekt werd. Vooral het dwarsliggen voelde niet tof.
Jeetje meiden er gebeurt veel hier vandaag. Heb steeds via me telefoon mee gelezen. Ben benieuwd hoe het met lilb is, hopelijk is ze lekker aan het genieten van de kleine. @nichelle en juudjuh hopelijk is alles goed. @bibiq nog contact opgenomen. hier de laatste paar dagen in de middag ook een soort van hoofdpijn. Beetje dizzy gevoel en beroerd gevoel op me maag. Krijg het dan ook ineens warm soort koorts gevoel. Suiker gemeten was goed, gister tempratuur opgenomen 35,8. Gaat dan na een uurtje a 2 wel weer over. Voor mij nog niet gelijk aanleiding om aan de bel te trekken. Maar is wel erg vervelend gevoel. Misschien door lage bloeddruk? Iemand die dit herkent? Dinsdag heb ik weer controle word dan ook inwendig onderzoek gedaan om te kijken of ik inleidbaar ben. Zal dit dan wel even noemen. Meiden die morgen op controle moeten succes.
Panda, wat voor inwendig onderzoek moeten ze doen om te checken of je inleidbaar bent? Juudjuh, bibi... hoe gaat ie nou?
Pfff wat een nacht... Elke 2 uur wakker en dan slecht in slaap komen. Ik heb vannacht een druk kindje in mn buik gelukkig. Maar heb liever dat er overdag meer leven is. Wie weet vandaag. Vanochtend moet ik het ziekenhuis weer bellen voor een afspraak deze week voor controle en ctg en echo. Hopelijk komt die kleine dan ook bijna, vind de laatste loodjes echt zwaar.
Goedemorgen! Bibi en Nichelle hoest? Hier ook een kl... nacht met dank aan twee spokende jochies . Dus die nachtrust schiet er helaas een beetje bij in. En aangezien de kleinste overdag niet tot nauwelijks wil slapen... nou ja. Moeniezeurnie.... zijn wel de twee lekkerste en liefste jongetjes van de wereld natuurlijk
we hebben geen buddylijst hier toch? want dan hoeft iemand die is bevallen maar 1 persoon een berichtje te sturen en kan het hier gemeld worden
Nee geen buddy hier. Voor mij is een berichtje hier evenveel moeite als sms of whatsapp. Ik reageer bijna altijd op tel. Billenveegalarm