Hoi allemaal, Hier nog steeds niet echt klachten ofzo. Wel voel ik me buik vaak, beetje zeurderig of een steekje ofzo. Mijn borsten lijken soms ineens gevoelig te worden maar het valt best nog mee. Ik ga morgen de VK bellen! Spannend Nog even een moment vinden, aangezien ik wel moet werken! Gister feestje gehad, geen rare vragen gehad over waarom ik niks dronk ofzo.... Misschien dat bij een aantal straks het kwartje wel valt als ik het ze vertel. Las nog iets over kinderwagens... Wij hebben nog de Bugaboo van onze dochter. Heb een zilveren en roze bekleding dus ben voor zowel jongen als meisje voorzien
@Pluisjes Wat een vervelende situatie... Lijkt me juist zo leuk om zoiets met een zus te kunnen delen. Kan me voorstellen dat je het lastig vind, en heb eigenlijk niet echt een idee hoe je het zou kunnen aanpakken. Maar wilde gewoon even zeggen dat ik het wel naar voor je vind!
Dankje Lovely! Het is ook erg treurig allemaal! Gelukkig heb ik een aantal erg lieve vriendinnen waar ik veel aan heb! En zij hebben alleen geen zus, dus dat compenseert dat misschien dan ook wel weer Wij hadden gisteren een vergadering van de buurtvereniging waarbij we op het eind een Bingo deden (klinkt erg suf) en won ik terstond een fles wijn, hahaha, hoe stom is dat! Wij krijgen van mijn man zijn ouders een kinderwagen, dat hebben ze ook gedaan bij zijn zus en broer, dus dat is wel erg lief! Ik weet nog niet wanneer we met ze daar voor te gaan shoppen, verheug me er ook wel erg op!
Wat vervelend pluisjes! Lijkt me erg lastig. Wel fijn dat je bij je broer en schoonzus zo goed terecht kan en het mooie nieuws ook al hebt kunnen delen Ik zou het met je zus nog even afwachten. Hoe denkt je man erover? En wauw, dat is een mooi cadeau, een kinderwagen Lijkt me inderdaad heerlijk om over een tijdje lekker te kunnen shoppen!
K zie dat ik hier niet op de lijst sta wil iemand me toevoegen?? Krulletje87.. 25jaar 4e kindje BV morgen heb ik mn eerste echo
Hallo meiden, Ik sta wel bij alle afspraken maar nog niet bij de datums wij zijn de 18e uitgerekend Wij vonden het in het begin ook best eng om sex te hebben maar wij hebben dat nu gewoon snap jullie angsten maar er kan echt niks gebeuren... Ooh spannend krulletje heel veel plezier met de echo morgen wij moeten nog even wachten tot 12maart duurt allemaal zo lang zeg!!
Bevallingslijst Oktober 2013 3 oktober Nichelle, 24 jaar, 1e kindje, BV, ZH 4 oktober Pinokkio89, 23 jaar, 1e kindje Wolkje87, 25 jaar, 1e kindje 6 oktober xxmiesxx, 25 jaar, 1e kindje 7 oktober Humpy dumpy, 31 jaar, 1e kindje 8 oktober Linda27, 32 jaar, 2e kindje (wrs eerder door inleiden), BV/FV, ZH Wensmamaa, 35 jaar, 3e kindje, ZH Maira11, ? jaar, ? kindje 9 oktober Nijntje, 28 jaar, 1e kindje, ZH 10 oktober Anjamones, 24 jaar, 2de kindje (wrs eerder door inleiden), BV, ZH Mellebel, 24 jaar, 1e kindje 11 oktober Meryam, 27 jaar, 1e kindje, BV, ZH 12 oktober Panda86, 26 jaar, 1e kindje Marlous, 31 jaar, 2e kindje Krulletje87, 24 jaar, 4e kindje, BV 13 oktober Piko, ? jaar, 1e kindje 17 oktober Ikapika, 33 jaar, 1e kindje Yara, 27 jaar, 1e kindje 18 oktober Ralin, 28 jaar, 3e kindje Pluisjes, 27 jaar, 1e kindje, BV, Thuis Kitty87, 25 jaar, 1e kindje 19 oktober Patri1982, ? jaar, ? kindje Mama-in-love, 30 jaar, 2e kindje, BV, ZH Thauma, 35 jaar, 1e kindje Mietie, 32 jaar, 1e kindje Yuna28, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Nimme, 32 jaar, 4e kindje, BV, ZH Dniise, 25 jaar, 2e kindje, BV, ZH 21 oktober Prinsessa, 22 jaar, 1e kindje, ZH Grace80, 32 jaar, 1e kindje, FV, 23 oktober Littlewonder23, 24 jaar, 2e kindje Lovely24, 24 jaar, 2e kindje, FV, ZH Patricia, 32 jaar, 5e kindje 25 oktober Patriciaenbart, 32 jaar, 5e kindje (sowieso eerder i.v.m de spoedkeizersnede j.l) 26 oktober Hipp89, 23 jaar, 3e kindje Afspraken 18-02: Mellebel, intake VK Nijntje, intake MvM Nimme, bloedafname nr.2 Krulletje87 1e echo Wensmama 1e echo 19-02: Meryam intake MvM Grace80, gyn (uitslagen bloed) 20-02: Nichelle, 1e echo Intake MvM 22-02: Linda27, 2e echo gyn bij 7+3wk 25-02: Nimme, 25-02 intake gyn + 1e echo 6w1d Nijntje, echo 7w5d 26-02: Linda27, intake VK. Nijntje, Intake VK 27-02: Anja, 2e echo Humpy Dumpy, intake 28-02: Pinokkio89, intake bij 9wk Mama-in-love, 1e echo 01-03: Mietie, 1e echo gyn 6+6 weken 02-03: Ikapika, echo 04-03: Pluisjes, 1e echo 05-03: Ralin, echo Grace80, intake VK 06-03: Wolkje87, 1e echo Nichelle, intake VK 07-03: Piko, intake VK Meryam, intake en 1e echo 08-03: xxmiesxx, intake en echo VK Marlous, intake en echo VK 12-03: Selina 89, echo Dniise intake VK- 9.30 uur 13-03: Ikapika, VK Selina89, intake Humpy Dumpy, 1e echo 15-03: Babyflower, intake VK 18-03: Littlewonder23, intake + echo VK Pluisjes, intake VK 19-03: Pinokkio89, 1e echo bij 11,5wkn Lijst weer compleet (moest er wel een kladje voor bijhouden haha) en volgens mij is hij nu helemaal up to date
Goede middag allemaal! Alle nieuwe dames welkom!! en gefeliciteerd!! Echo een grote gezellige groep inmiddels! @Loveley24: met het bijlezen komt het vanzelf goed. Ik klets hier al vanaf het begin, maar ook ik moet, als ik ff een (half) dagje niet ben geweest, een hoop bijlezen! @Nijntje: Nog bloedingen gehad? Altijd spannend he deze periode.. en dan maar proberen te onthouden dat stress niet goed is @Pluisjes: heftig verhaal met je zus. Kan me je standpunt goed voorstellen. Ik heb helaas (vooral door het loeder waar mn broertje mee getrouwd is en haar ouders) geen contact meer met mn broertje, dus ik weet hoe het is. gelukkig heb je hoop lieve mensen om je heen las ik. @Mietie: Heerlijk he winkels in en uit om te kijken haha. heb ik ook al gedaan Hoe is het verder met iedereen?? @Hier: Lekker rustig aan vandaag. gister de verhuizing van mn vader en verjaardag van mn neefje. en nu lekker luie zondag. Wij hebben de Quinny buzz 3 kinderwagen in een bruine/taupe kleur. Bevalt heel erg goed en lekker neutraal dius zal ook weer voor de volgende beeb zijn. Hier ook laatste dagen wat rare dromen. had ik bij jayden ook al last van. Verder behalve de vermoeidheid en lage rugpijn nog steeds geen andere klachten. Volgende week druk weekje. Woe eerst oppaskindje en daarna met mn vader naar leen bakker en kwantum, Don. Met mn opa naar ZH, dag erna 2e echo <3 en op zaterdag eerst 9maandenbeurs, dan verjaardag van oudste van mn beste vriendin en dan de verjaardag van mn opa. Je snapt, maandag en dinsdag is het heeel rustig en lui haha
@Krulletje spannend morgen de eerste echo! @Prinsessa, mijn man denkt hetzelfde over mijn zus als dat ik doe. Alleen hij kan dat wat meer loslaten, het is toch niet zíjn familie. Maar soms maakt hij ook opmerkingen als in: Kunnen we er niet voor zorgen dat onze kinderen zo min mogelijk in contact komen met ze. Ze post ook veel foto's van onze nichtjes (de dochters van mijn broer dus) op twitter, noemt ze bij bepaalde namen die mijn broer ook echt niet leuk vind, en heeft een keer de nageltjes van mijn oudste nichtje gelakt toen zij nog een baby was. Iets waar mijn schoonzusje best wel even van slag van was. Ze is gewoon erg aanwezig, bepalend en doet wat ze zelf wil. Ik vind het helemaal ook niet prettig dat mijn kinderen daarmee geconfronteerd worden! @Selina, eigenlijk weet iedereen denk ik wel dat het in principe niet erg is om intiem te zijn in het begin. Maar toch, wel spannend! @Linda, ook niet leuk om geen contact meer met je broer te hebben door zijn vriendin! Vreselijk lijkt mij dat! Ergens wil ik ook het contact met mijn zus bewaren, het is een beetje ingewikkeld verhaal. Maar mijn vader had ms en is daar 2,5 jaar geleden aan overleden. En nu heeft mijn broer dit... Mijn vader is toen toch een beetje aan zijn lot overgelaten door zijn broers en zussen, en ik wil dat wij er als zussen wel echt voor mijn broer zijn. Dus ook met z'n allen gewoon door één deur kunnen. Maar man, daar moet ik toch soms een lange adem voor hebben! Lekker druk weekje verder Linda! Ik ga zondag naar de huishoudbeurs, en daarmee dus ook naar de negemaandenbeurs! Erg veel zin in @in het hier en nu: ik heb zojuist een heerlijk lang bad gehad en me daarna ingesmeerd met een bodyvet van lavendel. Voel me weer helemaal 'zen'. En daarna een lekkere smoothie gemaakt, ook die vitamientjes zijn dus weer binnen. Wat slikken jullie trouwens nu allemaal verder qua vitaminen? Ik slik van kruidvat mama totaal oid, vitamine D en omega 3. De vitamine D. slik ik ook omdat het bewezen is dat MS patiënten vaak een tekort hier aan hebben en aangezien er een behoorlijke erfelijke aanleg in onze familie zit doe ik dit uit voorzorg al een tijdje voor mezelf maar ook voor de ongeboren baby. Zo weer een heel verhaal!
Haha ja ik ken het, hier ook, moest vanmiddag in de bus kokhalzen omdat de meneer die tegenover mij ging zitten volgens mij de afgelopen decennia geen deo heeft gebruikt. Ook zo lullig om te vragen of hij ergens anders wilt zitten omdat hij zo stinkt xD. Manlief moet nu als hij thuis is van z'n werk eerst z'n tanden poetsen want anders ga ik ook over m'n nek xD. Vind hij inderdaad niet leuk maar het is niet anders .
Zo weer helemaal bijgelegen . Ik heb de multizwanger vitamines van kruidvat en visolie capsules omdat ik helemaal geen vis eet. De drive is hier juist heel hoog maar manlief is altijd moe na het werk dus dat is dan jammer, maar knuffelen is ook heel fijn! Ik voel ook wel ineens een hele bijzondere connectie met mijn man hoor, je heb een geheimpje samen van iets wat helemaal van ons samen is.
Ik slik Compleet Mama van Davitamon en omega 3 capsules. Ik heb vandaag enorm last van rommelende darmen en daardoor een flinke druk op de buik. Het maakt me toch weer wat angstig. Hopelijk gaat de tijd snel tot de eerste echo
Slikken jullie dan één capsule van die omega 3? Ik wel omdat ik toch ook nog geregeld een visje eet. Ik ben nu trouwens al bijna klaar met het ontwerp van het geboortekaartje. Nu maar hopen dat het een meisje is, aangezien we de naam en het ontwerp daar naar hebben aangepast, hihi!
Ik slik de capsules van Lucovitaal, 2 per dag. Hihi Pluisjes, al klaar met de geboortekaartjes nu maar duimen voor een meid Wij zijn er sinds de vorige zwangerschap als uit voor een jongensnaam. Een meisjesnaam vinden we veel moeilijker. Ook omdat een naam die eindigt op een a niet handig is, want de achternaam begint ook met een a.
Ah ik heb nu twee meisjesnamen die niet eindigen op een a! Ja maar ik vind het zo leuk om weer even wat te ontwerpen dat ik dus fanatiek bezig ben gegaan. Ik denk dat ik toch ook binnenkort maar even een jongenskaartje maak, en dan tot we weten wat het is laten staan en dan even nog finetunen. Ik vind het toch fijn dat ik vormgeefster ben geweest, dan wordt het kaartje écht hoe wij het willen hebben, en het is best wel bijzonder dat ik het zelf gemaakt heb natuurlijk
Wat leuk Pluisjes. Zo kun je het echt naar je hand zetten en wordt het een eigen kaartje! Ik denk dat ik iets wil met een vogeltje erin (een uil of een roodborstje).