Pannenkoeken moge echt wel. Als ze maar gaar zijn. Maar zeg nou zelf... Rauwe pannenkoek? Ik had het trouwens nog niet doorgegeven: ik heb 5 maart de eerste echo. Pfff, weer twee weken wachten. Hoop toch zo dat alles goed gaat!!!
Grace, wat naar Ik heb ondanks licht bloed verlies een gezonde zoon. Ik hoop dat dit voor jou ook op zal gaan! Liefs
Pfff, dromen jullie ook zo naar? Ik heb vannacht voor de 2e keer gedroomd over het krijgen van een miskraam.. Ik was 10 weken.. Ik moest bevallen van ons kindje.. En het bleek een kindje te zijn van 48 cm... Alleen had het het uiterlijk van een 10 weken oud kindje.. Was heel eng.. Geen idee wat dit allemaal betekend.. Maar leuk is het niet.. @Grace: Hoe gaat het nou met je?
Grace, veel sterkte hopelijk krijg je goed nieuws straks! Dromen, waar je overdag veel mee bezig bent, krijg je snachts terug, dus idd dromen over de dingen waar je bang voor bent (miskraam) en dan verhaspelt met allerlei andere dingen die spelen, zijn gebeurt etc. Dus heel normaal en niets om je zorgen over te maken. Ik kan me geen droom herinneren en als ik slaap, slaap ik prima. Maar goed ik mag er nog een keer of 1-vaak eruit voor S ...
Bevallingslijst Oktober 2013 3 oktober Nichelle, 24 jaar, 1e kindje, BV, ZH 4 oktober Pinokkio89, 23 jaar, 1e kindje Wolkje87, 25 jaar, 1e kindje 6 oktober xxmiesxx, 25 jaar, 1e kindje 7 oktober Humpy dumpy, 31 jaar, 1e kindje 8 oktober Linda27, 32 jaar, 2e kindje (wrs eerder door inleiden), BV/FV, ZH Wensmamaa, 35 jaar, 3e kindje, ZH Maira11, ? jaar, ? kindje 9 oktober Nijntje, 28 jaar, 1e kindje, ZH 10 oktober Anjamones, 24 jaar, 2de kindje (wrs eerder door inleiden), BV, ZH Mellebel, 24 jaar, 1e kindje 11 oktober Meryam, 27 jaar, 1e kindje, BV, ZH 12 oktober Panda86, 26 jaar, 1e kindje Marlous, 32 jaar, 2e kindje, bv, thuis Krulletje87, 24 jaar, 4e kindje, BV 13 oktober Piko, ? jaar, 1e kindje Bebebebe, 37 jaar, 1e kindje 17 oktober Ikapika, 33 jaar, 1e kindje Yara, 27 jaar, 1e kindje Babyflower 18 oktober Ralin, 28 jaar, 3e kindje Pluisjes, 27 jaar, 1e kindje, BV, Thuis Kitty87, 25 jaar, 1e kindje Selina89 19 oktober Patri1982, ? jaar, ? kindje Mama-in-love, 30 jaar, 2e kindje, BV, ZH Thauma, 35 jaar, 1e kindje Mietie, 32 jaar, 1e kindje Yuna28, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Nimme, 32 jaar, 4e kindje, BV, ZH Dniise, 25 jaar, 2e kindje, BV, ZH 21 oktober Prinsessa, 22 jaar, 1e kindje, ZH Grace80, 32 jaar, 1e kindje, FV, 23 oktober Littlewonder23, 24 jaar, 2e kindje Lovely24, 24 jaar, 2e kindje, FV, ZH Patricia, 32 jaar, 5e kindje 25 oktober Patriciaenbart, 32 jaar, 5e kindje (sowieso eerder i.v.m de spoedkeizersnede j.l) Salapio, 33 jaar, 4e kindje, BV, Thuis 26 oktober Hipp89, 23 jaar, 3e kindje Afspraken 19-02: Meryam intake MvM Grace80, gyn (uitslagen bloed) 20-02: Nichelle, 1e echo Intake MvM 22-02: Linda27, 2e echo gyn bij 7+3wk Pluisjes, intake MvM 25-02: Nimme, 25-02 intake gyn + 1e echo 6w1d Nijntje, echo 7w5d 26-02: Linda27, intake VK. Nijntje, Intake VK 27-02: Anja, 2e echo Humpy Dumpy, intake 28-02: Pinokkio89, intake bij 9wk Mama-in-love, 1e echo 01-03: Mietie, 1e echo gyn 6+6 weken Bebebebe 1e echo en intake VK 02-03: Ikapika, echo 04-03: Pluisjes, 1e echo 05-03: Ralin, echo Grace80, intake VK Thauma, 1e echo 06-03: Wolkje87, 1e echo Nichelle, intake VK 07-03: Piko, intake VK Meryam, intake en 1e echo 08-03: xxmiesxx, intake en echo VK Marlous, intake en echo VK 12-03: Selina 89, echo Dniise intake VK- 9.30 uur 13-03: Ikapika, VK Selina89, intake Humpy Dumpy, 1e echo 15-03: Babyflower, intake VK 18-03: Littlewonder23, intake + echo VK Pluisjes, intake VK 19-03: Pinokkio89, 1e echo bij 11,5wkn
Het lijkt trouwens net of al die banners in handtekeningen er nog eens twee weken extra bovenop gooien... alsof je die eerste twee weken al niet gratis kreeg...
Goede morgen allemaal! Hier heeeerlijk geslapen! Geen dromen gehad, niet wakker geweest van mn man of kind, gewoon heerlijk in coma! @Nimme; daar is juist zo'n forum toch fijn voor.. met elkaar meeleven met de goede en minder leuke dingen! @Ikapika: hoest met je relatie met de wcpot? Heb je het uitgemaakt of toch nog close samen? Ff zonder dollen.. hopelijk heb je niet zoveel last meer. @wensmama: fotoooooo hihihi @Grace: Hoe gaat het nu meis? duimen blijven draaien. Hoe laat wert je wat meer? hou je ons op de hoogte? @Thauma: ik heb je op de lijst gezet. spannend! nog ff geduld hihi @Pinokkio: gelukkig zeggen ze toch dat dromen bedrog zijn.. maar idd niet leuk zulke nachtmerries :S Ik heb al heel de week trek in die donuts die per 5 verpakt zitten, koop je bv bij ah. zijn van die lekker plakkerige dingen. Heb ze jaren niet gegeten maar ik heb er nu opeens al heel de week trek in. Sterke ikke want heb ze nog niet gehaald of laten halen door mn man haha
oeh linda, die donuts klinken wel erg lekker, weet precies welke je bedoelt, hahaha!!! @ikapika, al weer iets beter meid? hier goed geslapen, wat een heerlijkheid... zoonlief pas om kwart voor 9 wakker, gewoon heerlijk. baal alleen van de duizeligheid 's ochtends, krijg het vaak onder het brood smeren of als ik zoonlief verschoon. niet de meest ideale momenten natuurlijk. zou blij zijn als manlief donderdag weer thuis is
Ik ben geweest. Mijn bloed was goed. Dat ik natuurlijk zwanger ben geworden is ook goed nieuws. Het bloedverlies: dat is 50/50 valt nu niks over te zeggen. Ze zag wel een vruchtzakje en dooierzakje in mijn baarmoeder, overeenkomstig met 5 weken. Of het bloedverlies goed of fout is kon ze nu niets over zeggen. Voor nu zat het er in ieder geval. En we kunnen niet anders dan afwachten. Volgende week donderdag weer terug. Ook al zou het mis gaan moet ik terug. De komende dagen maar afwachten. Na de inwendige echo had ik geen last van bloedverlies overigens.
ruilen ivm.slaap?? dat andere had ik ook gisteren ,zoon had een mega poepluier (lees hij wil niet op zijn potje beginnen)en ondertussen telefoon krijgen enz.
prima ,je bent op termijn en nu geen bloedverlies misschien is dit gewoon de doorbloeding vanonder. We blijven aan je denken op naar nog mooier beeld donderdag!! x