liever niet ruilen nimme, haha.. ben allang blij dat ik even weer slaap. nu word het weer een stuk makkelijker als manlief weer thuis is. dan wil ik best een nachtje met je ruilen haha
Grace nog spannend dus en afwachten, ik hoop voor je dat het blijft plakken! Ik ben nu al twee dagen heeeeel erg moe, ik weet niet meer of dit normaal is kan zo de hele dag door slapen. Ik moet vanmiddag werken, een slaapdienst dus ben heel benieuwd of ik dat ga volhouden!
Grace, toch voorzichtig positief nieuws. Wel irritant dat je die onzekerheid blijft houden. Pluisje, die moeheid is normaal. Probeer zo veel mogelijk je rust te pakken, maar verwacht niet dat je moeheid dan weg is
@Grace, dat is wel positief nieuws. Hopelijk stopt het bloeden en heb je over een week meer duidelijkheid. Dat wachten is niet fijn. Ik hoop dat je wat rust kunt vinden. @Dromen, ik droom sinds kort ook heel levendig. En het zijn ook niet de leukste dromen. @Pluisjes, sterkte straks met werken. Ik heb ook last van die vermoeidheid. Ik heb deze week voorjaarsvakantie, maar ben 's avonds ook echt af. Dat belooft wat met de oudergesprekken volgende week. Vannacht ben ik nog een paar keer misselijk geweest. Ik heb maar even een crackertje gegeten. Toen ging het beter. Ik merk dat de misselijkheid komt wanneer mijn maag leeg begint te raken.
Inderdaad afwachten. Wel zenuwslopend. Hopelijk stopt het helemaal en heb ik snel duidelijkheid en als het dan niet zo mag zijn hoop ik ook dat dat snel duidelijk is.
Gelukkig dat je toch een mooi vruchtzakje gezien hebt! Afwachten is inderdaad het enige wat je kan doen.. Dikke knuffel en ik hoop dat je toch een beetje gerustgesteld bent. Fijn dat het bloedverlies trouwens gestopt is!
Ik heb hetzelfde.. slaap het liefst om 20:30 dan word ik 06:30 wakker en slaap ik weer door tot 10:30 En gewoon NOG STEEDS moe haha. Succes vanavond op je werk!
Ik heb weer een hoop te lezen na een middag en avond gewerkt te hebben. Kan jullie bijna niet meer volgen hoor Net zijn de flessen voor MvM bezorgd, dus ik ga er zo maar eens eentje vullen. Ben benieuwd hoe het gaat, lijkt me niet echt ontspannen om zo'n maatbeker vast te houden tussendoor, maarja het is een goed doel. Grace, dat is schrikken! Ik zal voor je duimen dat het er over een weekje allemaal goed uitziet. Marlous, gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Krulletje en wensmamaa: wat fijn dat jullie een goeie echo hebben gehad!
Pff zo gek, net de rekening ontvangen van de combinatietest van de vorige zwangerschap. De dag nadat ik ontdekte dat ik weer zwanger was, belde het echobureau dat ze nog een rekening hadden liggen. Ze wilden me er alleen niet mee lastig vallen, dus belden ze eerst om te horen hoe het ging. Nu 2 maart mogen we weer op bezoek. Het leven zit vreemd in elkaar.
Nou dat werkte dus echt niet.... die kan was erg groot en was al onhandig, toen maakte ik die fles open en bleef maar kokhalzen..... Dit terwijl ik helemaal niet echt misselijk ben, maar ik kan niet tegen die geur!!!! Iemand tips???? Een bekertje lijkt me niet prettig, omdat het dan gaat druppelen/lekken langs de zijkant als je het overgiet, of valt dat wel mee? Anders ga ik maar snel een keer naar de xenos voor een kleiner maatbekertje.
Oh dat lijkt me wel moeilijk om dan die rekening ineens nog te krijgen Met hoeveel weken had je die test gedaan de vorige keer?
Wat een mooie test! We zouden voor de 14 weken de combinatietest doen. In de tiende week heb ik bloed laten afnemen voor het onderzoek en daarvan was de rekening. De nekplooimeting hebben we nooit gehad.
Mooie test. Je kan de flessen even laten luchten. Deksel eraf en even buiten zetten. Ik zat ook altijd te kokken. Dus in kan plassen. Adem in. Dop eraf. Schenkschenk. Dop erop. Wc uitvluchten en weer adem halen :-D. Over 2 weken ga ik ook bellen. Dan mag mn dochter het ook weten. Kunnen we meteen zien of ze al geheimpjes kan bewaren. ..
hier in bekertje plassen dan schoonvegen broek omhoog.. deksel los, beker parraat, erin gooien en deksel er weer op, haha.. hilarisch gezicht eigenlijk