Oktober 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wensmamaa, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Ohh, wat vervelend!! Hoe weet je dat zo zeker?

2. Pinokkio89

Gefeliciteerd!! Leuk dat je je er ook bij mag voegen :D:D Gezellig..

Onze eerste echo is in maart met 11,5 week.. ^^ Als het allemaal goed mag blijven gaan.. Maar we laten het allemaal maar op ons af komen.. :) En genieten ervan natuurlijk!! :D

3. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    Hoi meiden,

ik heb op 14 februari een eerste echo om te kijken hoe het is. Ik hoop natuurlijk dat het hartje dan al klopt, maar dat is niet gezegd, aangezien ik dan net 6 weekjes zwanger ben.

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Omdat eerst mijn testen lichter werden.
    Toen was mijn temp gedaald met 0,3.
    Net begonnen met bloeden.
    Nu krampen erbij.
    Daardoor weet ik het zeker.
    Het is echt een feit nu... :(

5. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Heel veel sterkte Lappie :(

6. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Gaan we hier ook een lijstje bijhouden of zit iedereen in die andere groep waarnaar verwezen werd?

Ik heb iig 12 feb een echo, ik ben dan precies 6 weken. als alles goed is word ik terugverwezen naar de VK. Maar de kans is groot dat ik aan het eind weer bij de gyn kom met med indicatie.

7. Pinokkio89

Oh lappie wat erg!! Heel erg veel sterkte!!

Ik zit gewoon in deze groep haha. Misschien zit de rest er wel, geen idee.

8. wensmamaa

wensmamaa Actief lid

1 jun 2012
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte lappie.....

9. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    ik zit alleen in deze groep hoor ;)

@linda, misschien heb ik er over heen gelezen hoor, maar wat voor indicatie zou je hebben dan?

Hier beginnen de kwaaltjes goed, heel af en toe misselijk, gevoelige borsten, slecht slapen en mijn man zegt dat de hormonen ook al flink aanwezig zijn, haha

10. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    @Anjamones; je hebt er niet overheen gelezen hoor ;) had het nog niet geschreven :p Bij Jayden had ik aan het eind van de zwangerschap 1x per dag een lichte uitschieter van mn glucose waarden. En omdat er Diabetes in mijn familie zit en mn vader ook type 2 heeft, wilde ze geen risico lopen en werd ik op precies 38 weken ingeleid. En moesten we een nachtje blijven om te kijken hoe jayden zn glucosewaardes waren.
    Als dit keer alles goed blijft mag ik wel thuis bevallen, maar ik ga er vanuit dat ik weer helaas in zkh terecht kom. Maar ik ben wel blij dat, ook al zit ik net op het randje, ze toch alles voor de zekerheid goed in de gaten willen houden.

Hier nog steeds dezelfde kwaaltjes. moe moe moe en beetje rugpijn en maagzuur. Eind van de week VK bellen en inschrijven bij MvM.

11. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @linda, aaah vandaar. ik kom sowieso onder controle van de gyn, ik had bij Niels vanaf 16 weken zwangerschapsdiabetes. ook ingeleid met 38 weken. ben er mee bekend ;) haha
    ben nu ook al af en toe een curve aan het prikken, kijken hoelang het stabiel blijft :p

ik wacht even de gyn af volgende week en dan ga ik ook mvm bellen :D

12. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Hopelijk blijft het nu goed met je waardes! Anders zitten we er iig samen aan haha :p

Heb jij ook volg week een echo? Ik mag 12 feb, dan precies 6 weken, langskomen voor een echo.. killing dat wachten!!!

13. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    He, de kans dat ik geen diabetes krijg deze keer is nihil. Het is alleen even afwachten wanneer de hormonen de overhand krijgen ;) we hebben dan iig steun aan elkaar, haha

ik heb volgende week ook een echo, de 14de, dan ben ik precies 6 weekjes... ik vind het echt spannend, vooral omdat ik hiervoor een mk heb gehad..

14. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Gaan we samen aan de metformine hihi Scheelt idd wel als je steun hebt aan andere ja. blijft toch vervelend elke keer dagcurve etc bijhouden. Maar goed, het is het goede doel!!

Spannend ook voor jou dus!! zie idd dat de vorige keer ook met 6 weken niet goed ging. Ik vind het ook btje eng hoor. wij hadden voor jayden ook dat het mis ging en ook na een baarmoederfoto en deze keer kijkoperatie gehad.

Maar we zijn gewoon zwanger en we gaan er gewoon vanuit dat we dat blijven, en de rest van de meiden hier natuurlijk ook!

15. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    ik had bij de zwangerschap van Niels op een gegeven moment echt eelt op mijn vingers, haha :p maar idd voor een goed doel...
    Zat bij Niels al vanaf week 20 aan de insuline 4x per dag. 11 keer een prik in mijn lichaam, word je niet vrolijk van hoor, haha

ook voor jou spannend dus, ben heel benieuwd naar jou echo meid. als jij bent geweest nog 2 dagen en dan mag ik, haha...

we gaan er idd gewoon van uit dat we zwanger blijven, haha

16. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    kunnen we ff echo fototje plaatsen. houd de goede moed erin!!

nee zoveel spuitwerk niet leuk :( Hopelijk duurt het een tijd voor je er weer aanzit. ik ga duimen voor je!!

17. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    Ik hoop idd dat ik wel een echootje mee krijg, haha.

ik ben bang dat ik al vrij snel mag gaan prikken, maar we zullen het zien. eerst volgende week maar even afwachten

18. Pinokkio89

Leuk leuk, ben benieuwd naar de echofotootjes ^^ Ik moet nog 5 weken wachten.. blegh.. Dan duurt de tijd wel erg lang hoor :p

19. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    * breekt in*
    hey meiden, wat leuk..een oktober lijst alweer!
    gefeliciteerd met jullie zwangersschap allemaal! geniet er van!
    xx kwiebeltje
    * breekt uit*

20. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    @Pinokkio Ik vind deze week al te lang hihi duurt voor jou zeker heeeeeeel lang! hopelijk vliegt de tijd voorbij voor je!

Deel Deze Pagina