vraagje moet je bij een inwendige echo je blaas LEEG hebben of gevuld??? ook al is het niet de 1e keer voor ons ,ben het vergeten
Volgens mij bij uitwendig bij vroege termijn juist vol. Maar als het inwendig is weet ik niet. Lijkt mij juist leeg, lijkt me anders niet echt prettig
Ik ben toen bij mijn dochter in week 6 geloof ik geweest ivm bloedverlies. Toen had ik een volle blaas en uiteindelijk liep het uit waardoor ik toch naar de wc ging Toen was uitwendig niks te zien. Ik moet nu met 7 weken 1 dag. Dus weet niet wat ze dit keer doen. Ga wel met volle blaas en dan zien we wel. Verwacht eigenlijk niet dat ze het uitwendig kunnen zien
@Grace, ik hoop dat het bloeden gauw stopt en je snel zekerheid hebt. Idd inwendig is beter met lege blaas en uitwendig beter met volle blaas. Dus het beste kun je er met volle blaas heengaan. Je kunt altijd nog ff naar toilet. Ik verwacht ook een inwendige echo te krijgen.
Hai allemaal! Ik heb em gevonden hoor! De oktober 2013 topic. Ook ik oktober zoals het er naar uit ziet 27 ( ie op de lijst?) Ben nu 4w4d dus erg pril en nog geen afspraken. Verder ben ik 31 zit in mijn afstudeerfase van MWD en het wordt ons eerste kindje! We houden het nog geheim maar das best lastig (pokerface)
Even wat gegevens doorgeven hihi ik ben 30 jaar en mijn eerste echo is 4 maart. Ivm erg vroege positieve test. Ik kan niet vaak reageren ivm werk. Maar probeer op de hoogte te blijven. Sorry daarvoor.
@Mietie: Jaaa super goed! Dat zal wel een opluchting voor je zijn. @Grace mijn duimen draaien nu voor jou. Dikke knuffel voor jou. Hopelijk weet je snel meer.
Even gauw een vraagje; met hoeveel weken hebben jullie de eerste echo? En hoeveel echo's krijgen jullie in het begin in totaal?
Ik krijg met 7 weken de eerste echo en dan tussen de 9 en 12 weken de termijnecho. En voor de 15 weken een echo i.v.m. de combinatietest.
Ik krijg op 6w1 dag een echo maar dat komt omdat ik een bepaalde voorgeschiedenis heb. Ik zou zover moeten zijn maar ik denk dat ik 1 week wordt teruggezet as.maandag. Onze jongste heeft gepoept op zijn potje , zag aan zijn gezicht dat hij hoognodig moest... Hem erop gezet ,hij kwam eraf om in zijn befaamde hoekje te hurken zonder wat aan en snel hem erop gezet (door gaan doen in de keuken en na 5 minuten jawel prijs ,whoeoeoeoeoe ,hij blij ,grote zus en broer ook en mama apetrots !!!!
Hoi meiden! Mag ik lekker meekletsen!? Ik weet mijn precieze datum nog niet, maar ik verwacht 28 oktober!! Eerste kindje! Intake moeders voor moeders 27 februari en intake vk 20 maart, eerste echo weet ik nog niet, hoop snel Hihi Ik zit ook bij een club: van 15- 30 oktober. Maar volgensmij is het hier wat drukker Hihi, kan ik lekker veel lezen he! Doen jullie ook mee met moeders voor moeders? Zo ja, hoe gaat dat? Groetjes!
Kijk op de moeders voor moeders website wordt het je allemaal uitgelegd. En ook als ze bij je langs komen leggen ze je zeker het 1 en ander uit. Bij mij komen ze ook 27 feb.
Hmmm ik wilde ook mee doen aan dat moeders voor moeders moet ik me dan nu al opgven? En komen ze dus bij je thuis?? Ojee dat kan wel eens mijn grote geheim op spel zetten
Ik krijg alleen de standaard echo's, de 1e tussen de 10 en 12 weken en dan de 2e bij 20 weken. Maandag heb ik een pretecho ivm mijn vakantie met 7 weken en 5 dagen, maar die betaal ik dus zelf.