Oktober 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wensmamaa, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjes

Pluisjes Actief lid

23 jan 2013
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik heb niet alles doorgelezen maar op het werk af en toe beetje stiekem bijgelezen ;).

Gisteren met iemand samengewerkt die nog een maand moet, en dan mag ze met verlof. Het is dan super moeilijk om me stil te houden, maar het is me gelukt!

Vandaag is MvM geweest, even het testje gedaan en (tóch spannend) was hij nog steeds positief :D

Ik heb een wikkeldoek en een sleutelhanger gekregen, plus een magazine die ik al had :p.

Hier de foto van de test:

22-2-2013.jpg

En dan is het nu afwachten tot 4 maart, de eerste echo!

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Linda, wat fijn dat je het hartje hebt gezien.

Pfff ik heb vandaag behoorlijke last van buikkrampen gehad. Ik heb best last van constipatie. Ook een paar keer een felle steek gehad. Op het internet lees ik dat het bandenpijn is. Ik hoop het, maar het maakt me wel weer onzeker

3. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Zo ook weer helemaal bijgelegen:p.

Ik ben gister naar de 9 maandenbeurs geweest. Best wel leuk hoor!

@pluisjes mooie test! Ik vond het ook best spannend hoor:D!

Ik mag 20 maart weer naar de echo:)

4. mamaorgullosa

20 feb 2013
    61
    0
    0
    Noord Brabant
    @pluisje mooie test hoor.
    @linda super dat je het hartje hebt gehoord en schaam je niet, ik ben gisteren ook op de bank in slaap gevallen :)

Hier alles goed, behalve dat ik ineens erg verkouden ben en heel mijn holtens dichtzitten . Volgens mij krijg ik ook een patoog . Heel charmant. Hihi

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Pluisjes, mooie test! Een fijn gevoel he als hij dan weer positief is.

Linda, wat gaaf dat je het hartje gezien hebt!!!

Jammer dat die 9 maandenbeurs nu is en niet over een paar weken, dan had ik er ook wel heen gewild! Nu durf ik het nog niet zo, wil eerst maandag een echo ;) Nog 3 nachtjes, ben zo benieuwd! Ik blijf maar tegen mezelf zeggen: de kans is gewoon groter dat het nu wel goed is en ik heb op zich ook wel een goed gevoel erover.

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn kloppend hartje en mooie test!

7. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Hai allen,

Voor de nieuwe gefeliciteerd!
    @ Linda wat fijn van je echo!
    Iedereen die bij de 9mndn beurs was wat leuk! Ik had ook graag gewild maar t is nog iets te vroeg daarvoor van de zomer was mooie timing geweest!
    @ pluisje mooie test hoor en leuk van mvm.
    @ mamaorgullos oohw bah vervelnd is dat he. Ik heb dat ook zou het misschien toch met een verminderde weerstand te maken hebben omdat je hormoonhuishouding veranderd?

8. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Mooie test hoor pluisjes:)

9. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Hee meiden!

Mag ik oom op de lijst

27 feb moeders v moeders intake

20 maart intaje vk

Echo nog plannen :)

Fijn weeeekend!!

Groetjes!

10. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Gefeliciteerd!! :D

11. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Wat leuk marley!!
    Ik moet ook maar eens gaan nadenken over mvm. Want morgen 5 wkn dus!

12. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    he allemaal,

linda, wat fijn van de echo.. :D

hier gister een super dag gehad. ik heb een hele gave ketting gekocht met een blauw steentje (voor zoonlief) en een wit steentje (voor de ongeboren beeb) we hebben voor onze zoon een sos bandje gekocht voor als we op vakantie gaan. we hebben een karikatuur laten maken van ons ongeboren kindje, geweldig gewoon. zal die vandaag even proberen te plaatsen :D
    zelfs manlief vond het meevallen, we hebben ook nog even 1 zaal van de huishoudbeurs bekeken en manlief zei, dit is 1 keer nooit weer, doe mij die negenmaandenbeurs maar, daar is het minder druk, hahahaha :p

nieuwe mensen welkom :D
    @ricmar, leuk dat je je hier ook meld meid.. zijn idd meerdere oktober topics, maar dat zijn gesplitste

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Pluisjes, mooie test!

Qua kwaaltjes zit ik nu aan de verstopping. Ik heb een vervelende nacht gehad. Ik lag dubbel van de krampen. Echt heel pijnlijk. Ik ga zo maar bij de drogist/apotheek langs en vragen of ze iets voor me hebben. Dit is echt niks :(

14. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Goedemorgen!
    @ ikapika wat vervelend meis!
    @ anjamones wat leuk! Haha en die reactie van je man!

Net even een kijke genomen bij de nieuwe buikfoto's wat zie je het duidelijk bij sommige en zo snel al!
    Kan niet wachten!!
    Mijn eigen buikje ziet er eigenlijk nog net zo uit als voor zwanger. Vooral in de ochtend. Ik had altijd al een fijne zwemband waardoor ik al enkele weken zwanger leek hihi! Dus daar nog geen verschil in.
    Wel merk ik zelf tegen het eind van de dag als ik ook gegeten heb enzo dat mijn buik echt wel dikker is. Vooral aan de bovenkant dat was voorheen niet zo erg alleen als ik super veel gegeten had. En nu zelfs bij normaal eten. Alles lijkt binnen wat hoger te zitten waardoor mn buik boven meer uitzet na een dag.

Me net aangemeld voor mvm nu even afwachten. Nog een weekje en dan mag ik de vk weer bellen voor een intake. Pfff wat duren die weken ineens lang zeg:(

Hoe is het hier verder met iedereen?
    @ grace hoe is het met jou??

15. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Goodmorning ladies

Hier ook alleen echt verschil met ervoor, echt heel vreemd maar plat buikje is echt weg xD.

En m'n boogies beginnen ook te groeien, tenminste de rechter:(. Zit bijna een cupmaat geschil in! Hopen dat dat bijtrekt want het is geen gezicht:p.

Nieuwe mensen welkom :D!

16. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Hee meiden!

Dat van moeders v moeders, dat kan vanaf week 6 tot je 14e week geloof ik? Ik las laatst ergens ( geen idee misschien was het hier hihi) dat ze bijna een zwembad vol urine nodig hebben om maar 1 iemand te helpen voor 1 injectie of iets? Ik zal het nog eens navragen, zal mijn best doen dan maar haha. Wel goed om een ander dichterbij een kindje te brengen :)

Maar ik lees hier vele buikklachten en opgezette darmen, darmen opgezet heb ik ook, maar buikpijn gelukkig niet., Wel vervelend zeg!merk wel dat ik wat sneller buitenadem ben, herkenbaar?

Groetjes!

17. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Ik heb sinds vanochtend ineens mega energie, zin om het hele huis te poetsen (Wat ik deels ook al heb gedaan :p)..

Mijn buikfoto van gister is nagenoeg hetzelfde als die van vorige week ^^.. Op naar de volgende! ;)

18. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @bibi, ja heel blij met mijn mannetje, haha... zo betrokken, echt geweldig.

hieronder de karikatuur die er gemaakt is

Bijgevoegde bestanden:

19. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    @ anjamones haha wat grappig!
    @ marley ja buitenadem cker herkenbaar had ik al last van voor ik zo verkouden werd. Nu dus dubbel en dwars.
    Gister maar mn verstopte neus op de ouderwetse manier proberen te bestrijden met zout opgelost in lauw water, dacht daarvan weet ik cker dat het nie veel kwaad kan dan die originele neussprays enzo. Hielp wel iets om te kunnen slapen.

20. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Marleymama, heel herkenbaar! Ik ben ook sneller buiten adem. Als ik mijn haar ga vlechten of een knotje maak, ben ik echt buiten adem haha. Had ik de vorige keer (voor de miskraam) ook last van toen ik zwanger was, heel vreemd. En met trappen lopen merk ik het ook echt.

Ikapika, sterkte met je buik! Vervelend dat je zo'n pijn hebt.

Zag trouwens een grappig foto-filmpje voorbij komen op facebook over zwangerschap: 9 Monate Schwangerschaft in 1000-Picture-Stop-Motion. | Facebook
    Hopelijk doet de link het.

Verder ben ik een beetje moe vandaag, lukte me niet echt om uit te slapen terwijl ik zo'n slaapkop ben. Mijn buik is echt wel wat dikker aan het worden, m'n broeken gaan steeds strakker zitten, maar je ziet het nog niet heel erg van de buitenkant, het is meer dat ik het voel. Maar laat m'n buik maar snel gaan groeien hoor, kan niet wachten :D

Deel Deze Pagina