@ anjamones Wat een leuke tekening! @ Bibi, jij ookal een patoog?? Vreselijk of niet. @ Marley, Ik ben ook snel buiten adem. Als ik de trap op ben geweest sta ik al te hijgen, ik ben dan ook wel erg verkouden misschien dat het ook deels daar door komt. Ik ben gisteren nog even naar de apotheek geweest en die hebben mij neusspray van A. Vogel geadviseerd.
kan iemand me op de lijst zetten uitgerekend 29 okt (maar denk zelf 2 weken eerder ivm ks) hoop nu wel bv te kunnen geven 2 de kindje 18 maart echo en controle gyn
Dames bedankt voor de neusspray tips. Voor zover ik weet geen padoog wel heb ik een traanoog maar hij is nie rood oid dus ga ervan ui dat ie niet ontstoken is. Verder nergen fut voor! Ga toch maar kijken of ik wat kan doen aan het huishouden en school! Net al gezogen maar moest daarna echt ff bijkomen hihi normaal kan ik gelijk door en heb ik het hele huis al gedaan.
hier komt mvm dinsdag avond ben benieuwd wat de kado's zijn , lijkt nog wel eens verschil in te zitten.
Ik kreeg alleen de wikkeldoek... maar is ook erg leuk en zacht! hier nies ik me het ongeluk.. zwangerschapskwaal? voel me niet echt verkouden
Nee ik denk toch een verkoudheid neus begint ook dicht te zitten... bummer precies nu na meer dan een jaar niet ziek geweest te zijn....
ook hier een wikkeldoek en een sleutelhanger omdat ik het zelf wel moet brengen. wel een extreem zachte doek trouwens
Die van dat zwembad was mijn post, denk ik. We hadden het bij MvM eens gevraagd, uit pure nieuwsgierigheid. Wel veel he? Ik heb al 1 flesje vol :-D