Oktober 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wensmamaa, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaorgullosa

20 feb 2013
    61
    0
    0
    Noord Brabant
    Goede morgen allemaal!

2. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Goede morgen :D ligt er bij jullie ook sneeuw?? Ben er zooooo klaar mee!!

3. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Goede morgen!
    trek ik de gordijnen open..wauw! Sneeuw! Mag vandaag nog, morgen graag weer weg haha! :p

@ Thauma en allemaal: plassen jullie ook op je werk voor moeders voor moeders? Dat word bij mij namelijk wat lastig..ik denk dat ik het alleen thuis doe en jullie?

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Goedemorgen (nog net)!
    Bah hier ook 1 cm sneeuw, was het maar weer zomer! Over een week zit ik gewoon in de zon!!!! :D

Marleymama, je hoeft alleen maar thuis je urine op te vangen hoor, je hoeft die flessen echt niet mee te nemen naar je werk ;)

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hier ligt maar weinig sneeuw. Zomer.... Dan zijn we allemaal hoogzwanger :D
    Waar ga je naar toe, Nijntje?

Hier is de ochtend misselijkheid een feit. Ik ben benieuwd hoe ik dat kan verstoppen op mijn werk. Knuffelsessies met de wc horen er namelijk ook bij.

6. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Naar Turkije! Zou ik nu al moeten oppassen eigenlijk ivm zwangerschapsmasker? Kan me daar niets bij voorstellen eigenlijk. Maar ga ook niet de hele dag zonnen hoor, wil juist dingen gaan doen.

Vervelend dat je zo misselijk bent!

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Morgen !!!

Hier ook een dik pak sneeuw ,wil dit niet meer bah bah !!

Eindelijk mijn 3+ op de CB digi vanochtend !
    Na 45 seconden pats*zwanger en direct erna 3+ erop ben als een gek naar mijn ventje gespurt om hem de test te laten zien ;)

Liefs x

8. Sabine1991

Aaahh wat leuk! Wil er ook eigenlijk nog eentje halen,kan me voorstellen dat je helemaal blij wordt van 3+ hahaha :cool:

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wat lekker, naar Turkije! Veel plezier alvast. Ik denk dat als je je goed insmeert dat het met zwangerschapsmasker wel mee zal vallen. Misschien een petje of een hoedje dragen? Ik heb een hele gevoelige huid en verbrand snel. Ik draag altijd petjes en hoedjes. Het werkt goed en het staat nog leuk ook.

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @nijntje lekker hoor naar Turkije! Geniet ervan! Ik denk niet dat je nu al een zwangerschapsmasker zal krijgen hoor! Maar gewoon goed smeren!

11. Pinokkio89

Oehhh lekker naar Turkije!! Heerlijk!!

Denk dat het krijgen van een masker wel meevalt, het is ook geen hoogseizoen ;) Gewoon goed smeren!

12. mamaorgullosa

20 feb 2013
    61
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik wil ook zon!!! hahaha Ik heb het zo gehad met die witte sneeuw. Je moet nog oppassen ook. Ik liep net met mijn kleine vent in de tuin en gleed uit. Ik heb daar nu zon schrik voor he. pfff. Hopelijk is het morgen ver weg en gaat dan echt de lente beginnen!

13. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Smeren ga ik zeker goed doen en de zon zal nog niet heel fel zijn natuurlijk :)

Nou ik ga op visite en als ik morgen de computer weer opstart hoop ik jullie heel goed nieuws te kunnen vertellen! Heb morgen om 9 uur de 1e echo!!!! Tot morgen!

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Nijntje, succes morgen met de echo!

15. Sabine1991

Hee ladies!

Herkennen jullie dat als je iets inspannendst doet dat je je buik dan meer voelt? Heb net kamer van boven tot onder gepoetst en kreeg wat steken in mijn bui, nu ik zit ist helemaal weg..

16. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    spannend nijntje heel veel plezier en succes...

17. Pinokkio89

Nijntje heel veel plezier!!!

Marleymama, dat heb ik sinds gisteren.. Als ik hoest dan doet mijn buik zeer haha.. Ook met niesen.. Best lastig, maar het zal er wel bij horen denk ik ;)

18. mamaorgullosa

20 feb 2013
    61
    0
    0
    Noord Brabant
    @ nijntje veel plezier en suc6 morgen met de echo!

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nijntje, spannend morgen. Fijn dat je vroeg aan de beurt bent

Nimme, yes 3+. Jij ook morgen echo toch?

Marleymama, ik zou het niet weten. Ben niet zo'n poetser ;). Maar kan er wel door veroorzaakt worden. Ik heb het ook wel als ik opsta. Dus juist als ik van ont naar inspanning ga. Ik merk wel dat ik zwanger ben als ik fiets tegen de wind in met een bakfiets vol kinderen....

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi iedereen ,

jawel morgen ook echo :)

Nijntje mag eerst en ik in de vroege namiddag (13u15).
    Als ik ergens de kans krijg om op 't net te komen en anders s'avonds met de echo ,hopelijk met goed nieuws ;)

Slaapwel dames!

Deel Deze Pagina