dat is een goede, appelstroop, niet aan gedacht thanx... verschoon hem nu idd of op de bank, of op de grond.. (vloerverwarming ) als je een beetje blijft bloeden kun je ook vragen om een eerdere echo
Goede tip, maar ik kijk het eerst een dagje aan... Het is alleen een veeg roze, na het plassen. Niet als ik zit, loop of sta, alleen een veeg...
hey dames. Zo hier ben ik ook weer. Ik was zoooo moe van een drukke lange zaterdag dat ik gister alleen maar op de bank heb gehangen en geslapen haha Maak me stiekum nog wel beetje zorgen over de groeiachterstand van mn beebje, maar gelukkig lees ik veel positieve verhalen op internet en met een kloppend hartje heb je ook al weer meer kans dat het goed blijft gaan. Op de 9mnbeurs hebben we wel wat handige dingen gehaald en in nov gaan we ook gezellig samen naar de jonge gezinnenbeurs. Anja leuke tekening! Nijntje en Nimme hoe is het met jullie??? Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd!!
Hoi allemaal , We zijn bij de gynè geweest en tot grote verbazing was er een mooi vruchtzakje te zien en vruchtvorming EN de oorzaak van het bloedverlies zit links boven in de baarmoeder en vruchtje rechts onderaan ver van de oorzaak af maar er is dus 50/50 kans op misgaan. Ik moet over 2 weken terug op echo dan moet er hartactiviteit zijn (11-03 om 13 uur) en als ik erger begin te bloeden (het kan op en af gaan) mag ik mijn gynè opbellen. Het bloedverlies kon zijn van een innesteling of toch beginnend mislopen maar dat kon hij niet zeggen dat dat echt slecht zou aflopen mede de zwangerschap is zoals de laatste meting van temperatuur in mijn FF op 30-31 januari ei weg. En dan ook de 3+ gisteren direct op de test was + zei hij. Het is nu rustig aandoen (doe dat maar eens met 3 kinderen en niemand weet van de zwangerschap af van de familie).en over 2 weken hopen dat de bloeding weg is en ons kleintje goed is gegroeid ! Bedankt voor jullie bezorgdheid !! Bekijk bijlage 308328
het blijft nog even spannend dus meid...!!! is het een optie om alleen een paar mensen te vertellen van de zwangerschap zodat de kids af en toe even daar heen kunnen en jij je rust kunt pakken? sterkte verder
Wat fijn Nimme En Nijntje jeetje wat vreselijk heel veel sterkte hoop toch ergens dat het nog goed zit...
Dank u meiden , mijn man kan morgen en overmorgen al helpen en een vriendin van school heeft ook al geopteerd om taxi te spelen. Ik zit nu en sta niet meer op. Vandaag stond nog zoveel gepland ook op de avond.ML had na de kapbeurt van de kids thuis ze in bad gezet enz.♥
@nimme ik hoop dat het helemaal goedkomt! @nijntje wat vreselijk! Ik hoop dat het toch nog goedkomt! Sterkte ermee meiden!
Voor alle nieuwe meiden gefeliciteerd! Voor nijntje en nimme heel veel sterkte. Zal voor jullie duimen. Hier worden de kwaaltjes steeds iets erger. Heel erg veel last van opstipatie. Iemand tips?