Oktober 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wensmamaa, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    @Nimme. Wat een onzekerheid zeg. Maar het feit dat je gisteren 3+ had en dat hematoom ver weg zit lijkt mij positief. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan en dat je volgende keer een mooi knipperlichtje ziet!!!!

2. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

@nimme en Nijntje, sterkte meiden! Leef met jullie mee hoor!

Zelf ben ik net thuis van het werk, drukte! Ik werk zelf als gezinsbegeleider en had vandaag best veel gesprekken, drukke, nu lekker thuis en met m'n dekentje op de bank, even niks!

Fijne avond meiden, hopelijk een rustige avond :)

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nimme, fijn dat je wat hulp hebt en doe inderdaad maar rustig aan (en ik weet hoe gemakkelijk dat gaat met 3 :D). Hopelijk is de volgende echo een HOERA-moment!

Waxientje, welkom!

Nijntje, veel sterkte meid (of had ik dat al gezegd? Ik weet het niet meer)

Obstipatie, bij mij hielp roosvicee niet, maar het scheelt dat ik het onwijs smerig vind ;). Over het algemeen: voldoende vezels (fruit, groente, volkorenproducten) in combi met veel water / kruidenthee en voldoende beweging zou genoeg moeten zijn. Maar in zwangerschap valt er soms niet op te eten/drinken tegen de obstipatie. Ik heb ook wel die activayoghurtjes gegeten. Hielp wel redelijk (maar waarschijnlijk doet gewone yoghurt, eventueel met een scheut van die roosvicee, dat ook).

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vandaag een pittig dagje. S had er geen zin in (zit weer in een fase van het een of ander, tanden, probeert steeds los te staan), dus heeft max een uurtje geslapen en nauwelijks gegeten. Die had m niet meer aan het einde van de dag.

T weer naar de speelzaal na de vakantie en die is na het halen van M op de fiets in slaap gevallen en op de bank nog een half uur doorgeslapen. Toen wakker gemaakt (anders wordt het savonds ellende) en hij heeft een uur lang af en aan gehuild. Simultaan met zn broertje.

M was haar lieve zelf, maar zei wel op een gegeven moment: mama, ik krijg helemaal geen aandacht. Het lukte eerst ook niet om te tekenen en dat is echt een teken aan de wand: moe of ziek. Ze ruikt wel wat ziek uit haar mond en had diarree ... (we hebben al weken af en aan ziekenboeg, met name M heeft het te verduren gehad, dus ik hoop dat ze er nu doorheen fietst).

En ik ... ik was om 17u blij dat het eten startklaar stond en ik dat ik ein-de-lijk een kopje thee kon zetten (was ik al een anderhalf uur mee bezig).

Nu journaal met half oog (als ik zwanger ben trek ik heel niet: zit ik continu te sjenken) en half lekker forummen.

Blablablabla :D

5. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Zo kiddie op bed, beneden opgeruimd en zo met thee op de bank kijken naar Private practice en dan nog met mn man lekker kijken naar een film of walking dead.

Hoe is het met jullie Nijntje en Nimme?? Hier draaien mn duimen ook hoor.

Weet iemand hoe het met Grace80 is??

Bij jayden ook veel last van obstipatie en toen begonnen met die activia toetjes met pruim. nergens meer last van gehad tijdens de rest van de zwangerschap!!

Morgen intake VK. lekker vroeg, 9 uur. en daarna waarschijnlijk nog met een vriendin en haar zoontje naar de ballenbak. wij aan de thee en de jongens lekker spelen en klimmen.

Hoe is het met iedereen verder?

Vandaag eigenlijk beetje huishouden gedaan en tussendoor rustig aan. nog veel te moe haha

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Volgens mij las ik vanochtend iets van Grace. Als ik het goed heb onthouden (zwangerschapsdementie) heeft ze af en aan bloedverlies, nu weer even rustiger. Wel heel onzeker. Weet niet meer waar, anders was ik weer even gaan nalezen ...

7. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Ik heb volgens mij de laatste dagen niets meer gelezen van haar. maar misschien heb ik er ook wel over heen gelezen.. ik duim igg voor iedereen!

8. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    op moment is het redelijk stabiel met grace. gister en vandaag geen bloedverlies en verder misselijk en lage rugpijn..

tenminste, als ik dit allemaal goed onthouden heb. ze kletst nog wel mee in een ander topic waar ik ook klets...

9. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    nou dan hoop ik dat we haar weer terugzien!

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Nijntje, wat een narigheid allemaal. Ik wil je veel sterkte wensen. :(

@Nimme, jij zit dus voorlopig ook in onzekerheid :( Ook jij veel sterkte gewenst.

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dames , ik wil jullie het allerbeste toewensen en een prachtige oktoberbeeb!!!

Hier is het gedaan met wat we konden hebben x

12. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ohw jeetje nimme wat rot! Heel veel sterkte iig.

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ah nee, Nimme, is er echt geen hoop meer? :( heel veel sterkte. Ik weet helaas wat het is.

14. fedi

fedi Actief lid

14 sep 2008
    128
    0
    0
    Nimme heel veel sterkte!!!

15. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Ohhh meid wat erg!! Heel veel sterkte!!

Donderdag hebben wij de intake. Heb er zoveel zin in! Nog 2,5 week voor de eerste echo pfff. Duurt nou wel lang hoor haha. Ben al wel druk met het maken van een Kado voor onze ouders, die we na de echo zullen gaan geven :D.

Mijn kwaaltjes vallen wel mee op het moment. Kan vrijwel alles eten nog, behalve brood :p af en toe een vlaag misselijkheid, maar dat is na wat eten weer over. Ben wel heeeeeel erg moe en heb het erg koud. Dat wordt een elektrisch dekentje kopen haha.

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nimme wat onwijs k voor je. Heel veel sterkte voor jullie....

17. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    nimme wat erg meid... veel sterkte en een dikke knuffel

18. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Nimme heel veel sterkte meid !!

19. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Nimme wat vreselijk, dus toch niet goed gegaan... Heel veel sterkte!!

20. mamaorgullosa

20 feb 2013
    61
    0
    0
    Noord Brabant
    @Nijntje, sterkte meid. Mijn duimen draaien nog steeds voor je.
    @Nimme, Wat erg heel veel sterkte meid!

Hier komen ze dadelijk van MVM. Stiekem toch best spannend. ;)

Deel Deze Pagina