Grace en Nijntje heel veel sterkte meiden! Hier zijn ze vanmorgen van MVM geweest. Vond het toch wel spannend en was opgelucht toen ik 2 streepjes zag. Ik heb ook een omslagdoek gehad. Het was een erg gezellig en spontaan gesprek. Het klopt idd dat ze een zwembad vol nodig hebben en dat ze vorig voor het eerst in zoveel jaar een tekort hebben. ( nu gaat het weer redelijk ) Dus meiden die er nog over twijfelen. Alle beetje helpen!
hele mooie test mamao (je had best een kortere naam kunnen bedenken, hihi) miete, dank je wel.. morgen staat hier op het forum hoe het was, hopenlijk krijg ik als alles goed is weer een mooie afdruk mee.
Hihi Je mag me best mamao noemen hoor Anjamones! Moest toch een naam verzinnen. Hahaha. Morgen veel suc6 en hopelijk zien we morgen een mooie foto hier op het forum verschijnen!
mooie test, hij knalt goed. hier komt ze om 20 uur ben benieuwd. ook weet ik niet of je het zelf weg moet brengen of dat het gehaald wordt (was 2 jaar geleden wel zo dat ik het zelf weg moest brengen) 25 km heen en weer terug, gelukkig was het toen met werk te combineren..
@ricmar toch wel een beetje spannend he?? Maar hoezo moest je het zelf wegbrengen?? 4 jaar geleden kwamen ze het bij mij gewoon ophalen en nu ook weer...
hier helaas ook zelf weg brengen, jij naar het ziekenhuis in emmen ricmar? ik ben er van overtuigd dat je een mooie test krijgt hoor
ik zou het eigenlijk niet weten, nooit naar gevraagd.. wel vreemd eigenlijk terwijl het in veel steden/dorpen wel word gehaald.
Ok raar... Ik woon echt in een "gat" en hier wordt het gewoon opgehaald. Nouja als het te combineren is is het niet erg...
Ik moet het ook zelf wegbrengen maar het is hier om de hoek . Doen jullie allemaal nog aan sport, normaal doe ik aan aquazumba maar heb voor vanavond besloten even niet heen te gaan. Heb toch redelijk last van steken in de buik en ben moe, heb nu al zin om lekker tegen manlief aan te hangen
Op dit moment vind ik de dag doorkomen en de zorg voor mijn zoontje van 8 maand al meer dan genoeg sport Als ik opsta voel ik me echt gebroken!
Wat een verdrietig nieuws in een keer! Dames, heel veel sterkte! Hier alles nog oké. Maar het wordt wel spannend met al die nare verhalen! Morgen intake, maar ja daar krijg ik nog geen boontje te zien.. Ik basketbalde drie keer in de week en zwem er bij..basketbal doe ik niet echt meer. Hoogstens schieten en wat joggen. Zwemmen nog wel een keer in de week. Blijf ik ook doen. Heb nu al het gevoel alsof ik dichtgroei... Heb zo'n opgeblazen gevoel. Herkennen jullie dit ook? M'n maag zet soms echt op.. Leuk hè zwanger zijn!!
Ik zou ook liever wat minder actief en eerder op de avond iets willen doen. Het is nu pas om 21.00, dan wil ik het liefst al op bed!
hier ook als sport de dag omkomen met zoonlief van 11 maanden, die het nodig vind om overal op te kruipen en gevaarlijke stunts uit te halen, haha
Ik loop 3x in de week op de loopband. Vind ik meeeer dan genoeg begin wel steeds meer moeite te krijgen om het te doen haha.
lieve meiden dank jullie wel.. ik blijf hard duimen voor jullie allemaal Nimme en nijntje jullie ook veel sterkte Hopelijk komen we elkaar snel tegen op een andere lijst, liefst dit jaar nog. We gaan gwoon voor een 2013 beeb!!
@ nimme, Nijntje en Linda, wat vreselijk zeg! Sterkte ermee! Ik sportte heel regelmatig in de slaapkamer xD, alleen komt manlief me te vaak te laat thuis en lig ik al in een diepe slaap! Morgen komt de crosstrainer binnen en probeer ik daar regelmatig op te gaan. Ook doe ik aan yoga een paar keer per week (thuis)
Hier net mvm geweest. Dikke knal test. Lijntje kwam al toen ze nog aan hey druppelen was. Ook super zachte omslagdoek gekregen,super blij mee.