BibiQ: haha dat snap ik! Ik zou zeggen maak snel een planning dan kun je nog meer genieten als je die blije mensen ziet!
leuk cadeautje zag ik voorbij komen..geweldig nieuwe dames@ gefeliciteerd!!! nijntje...verschrikkelijk.. sterkte.. en hoop toch dat je snel een plakbeeb mag hebben. Hier@ vlagen misseljkheid, en de hormoontjes lekkr aan wezig vandaag..de vakantie bijna weer voorbij.. t weekend weer werken. dus zal ik neit veel op t forum zijn.. nog 11 daagjes tot de volgende echo.. spannend.. maar k begin nu al weer met aftellen..
BibiQ leeeukkkk die presentjes!! Ik ben er ook aan begonnen, moet eerst nog een andere bestelling afmaken en dan kan ik er verder mee gaan Ga nog niet zeggen wat het precies wordt Mijn klachten vallen wel mee, ben veel moe en moet veel plassen.. En ik moet zeggen dat ik wel last begin te krijgen van de hormonen pfff.. Ben niet altijd te genieten, moet ik wel mee oppassen omdat mijn naasten weten dat ik de pil niet meer gebruik haha.. Vandaag een 9 weken dansje gemaakt Mijn buik is 1 cm gegroeid.. lol.. Wij gaan het weekend even nadenken of we voor de combinatietest gaan.. Best lastig..
Nijn veel sterkte en hopelijk kun je toch nog een beetje genieten van je vakantie. Thauma herkenbaar mn bij zwangerschap M had ik daar ook veel last van. Hopelijk alleen nog maar plezierige echo's van nu af aan. Nichelle ha sociale vaardigheden heb ik niet meegekregen bij de yoga. Ademhalingstechniek yoga heb ik ook niet bewust gebruikt. Wel de mentaliteit e bepaalde uitspraken van de juf. Volg je lijf. Kruip in je cocon. Weeën zijn functioneel. Woorden kunnen een grote impact hebben maar het zijn slechts woorden ... bijvoorbeeld als de cm ontsluiting tegenvallen, wil je het wel steeds horen etc.
Meiden, wat een hoop geklets hier Heb een dagtaak om alles bij te lezen @Nijntje, probeer van je vakantie te genieten en hopelijk kan je even daar je zinnen verzetten! @Mietie, mooie echo! Ook al zo vroeg goed te zien! @Thauma, heel herkenbaar. Ik ben ook zo bang als ik de slechte berichten hier lees dat het bij mij mis gaat. Ik kan ook nog niet echt oprecht genieten en blij zijn... eerst maandag de echo maar eens zien! @over Yoga. Ik wil denk ik ook iets van Yoga of zwangerschapszwemmen oid doen. Lijkt me heerlijk, vooral in het water... Zou ook het liefst in een bad willen bevallen, maar dat is niet erg praktisch @Hier, niet veel veranderingen. Moe, moe en nog eens moe. Ene dag meer dan de ander. Misselijkheid niet echt, soms met vlagen wat té vol. Sinds gisteren had ik wel hoofdpijn, ik heb het lang aangezien, maar vanmiddag toch een paracetamol genomen.
Oke, hier een foto met hoever ik ben met de eerste Ik maak hem 2 maal, voor onze ouders.. Als ze klaar zijn komt er nog wel een fotootje.. Bekijk bijlage 309240
Wat een leuke kadootjes allemaal! Wij hebben bij de bdump wat dingen gehaald. Grote familie dus veel gehaald.
Super Ikapika!!! Hier komt het ook al steeds dichterbij Kan niet wachten!! Vanmiddag voor het eerst een middagdutje gedaan haha, ohhh ik ben zo ontzettend moe..
Bevallingslijst Oktober 2013 3 oktober Nichelle, 24 jaar, 1e kindje, BV, ZH 4 oktober Pinokkio89, 23 jaar, 1e kindje Wolkje87, 25 jaar, 1e kindje 6 oktober xxmiesxx, 25 jaar, 1e kindje 7 oktober Humpy dumpy, 31 jaar, 1e kindje 8 oktober Wensmamaa, 35 jaar, 3e kindje, ZH Maira11, ? jaar, ? kindje 10 oktober Anjamones, 24 jaar, 2de kindje (wrs eerder door inleiden), BV, ZH Mellebel, 24 jaar, 1e kindje 11 oktober Meryam, 27 jaar, 1e kindje, BV, ZH Fedi, 32 jaar, 2e kindje, fv, thuis Leetje1981, 3e kindje 12 oktober Panda86, 26 jaar, 1e kindje, FV, ZH (eerder door inleiden) Marlous, 32 jaar, 2e kindje, bv, thuis Krulletje87, 24 jaar, 4e kindje, BV 13 oktober Piko, ? jaar, 1e kindje Bebebebe, 37 jaar, 1e kindje 15 oktober Ikapika, 33 jaar, 1e kindje, BV, ZH 16 oktober WeEsJe, 28 jaar, 2e kindje 17 oktober Yara, 27 jaar, 1e kindje Babyflower, 26 jaar, 18 oktober Ralin, 28 jaar, 3e kindje Pluisjes, 27 jaar, 1e kindje, BV, Thuis Kitty87, 25 jaar, 1e kindje Selina89 19 oktober Patri1982, ? jaar, ? kindje Mama-in-love, 30 jaar, 2e kindje, BV, ZH Thauma, 35 jaar, 1e kindje Mietie, 32 jaar, 1e kindje Yuna28, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Dniise, 25 jaar, 2e kindje, BV, ZH Daan22, 23 jaar, 1e kindje 21 oktober Prinsessa, 22 jaar, 1e kindje, ZH Grace80, 32 jaar, 1e kindje, FV, 22 oktober Loutje83, 30 jaar, 3e kindje (wrs eerder ivm KS) 23 oktober Littlewonder23, 24 jaar, 2e kindje Lovely24, 24 jaar, 2e kindje, FV, ZH Patricia, 32 jaar, 5e kindje 24 oktober Lynn88, 25 jaar, 1e kindje Marleentje26, 32 jaar, 3e kindje, FV, ZH 25 oktober Patriciaenbart, 32 jaar, 5e kindje (sowieso eerder i.v.m de spoedkeizersnede j.l) Salapio, 33 jaar, 4e kindje, BV, Thuis 26 oktober Hipp89, 23 jaar, 3e kindje 27 oktober Waxientje Bibiq Ka85, 28 jaar, 3e kindje, bv, thuis 28 oktober Marleymama, 27 jaar, 1e kindje 29 oktober mamaorgullosa, 32 jaar, 2e kindje, BV, ZH Ricmar94, ? jaar, 2e kindje, bv (maar denk zelf 2 weken eerder ivm ks) 31 oktober Inge88, 25 jaar, 2e kindje, BV, ZH Afspraken 04-03: Pluisjes, 1e echo Linda27, 3e echo Loutje83, echo 05-03: Ralin, echo Grace80, intake VK Thauma, 1e echo Weesje, intake en echo vk 06-03: Wolkje87, 1e echo Nichelle, intake VK 07-03: Piko, intake VK Meryam, intake en 1e echo Lovely24, 1e echo VK 08-03: xxmiesxx, intake en echo VK Marlous, intake en echo VK Babyflower, intake en echo vk 11-03: Pinokkio89, 1e echo Inge88, 1e echo 12-03: Selina 89, echo Dniise intake VK- 9.30 uur Krulletje87, echo Lynn88, echo Marleentje26, intake vk en 1e echo 13-03: Ikapika, VK Selina89, intake Humpy Dumpy, 1e echo Mietie, 3e echo 14-03: Inge88, intake Ikapika, 2e echo 15-03: Babyflower, intake VK 18-03: Littlewonder23, intake + echo VK Ricmar94, 18 maart echo gyn Thauma, intake vk 19-03: Panda86, gyn + DVK 20-03: Lovely24, Intake + termijnecho VK marleymama, intake vk Nichelle, echo Bibiq, intake en echo vk 25-03 Anjamones afspraak vk 28-03 Mamallosa echo 02-04 Mietie 2e afspraak vk