Oktober 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wensmamaa, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier kan ik vet ook niet verdragen, eet ook geen chocolade etc. wel trek in zoet maar probeer dat te negeren, door snoep tomaatjes te eten..

2. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Hier ga ik lekker frietjes eten!! Jammie! Wie weet ben ik volgende week misselijk en kan het niet meer ;)

3. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Vanavond lekker Divorce kijken, nog meer meiden verslaafd?!:D:p

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben bij vlagen heel misselijk, vooral in de ochtend. Dan dwing ik mezelf om te eten en dan gaat het weer. De rest van de tijd veel trek. Als ik dan niet snel eet verander ik in een hormonster...

Geen gevoel over het geslacht. Ik zou gokken op weer een jongen. Voor M hoop ik op een zusje.... Jan denkt een meid.

Divorce nog nooit gezien. Wij gaan een opgenomen The Following kijken.... brrr .. . O ik hoor net dat we De Grens gaan kijken en Andere Tijden :D

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    O en veel trek in chemische snoepjes zoals winegums en zure matten. Normaal gesproken eet ik dat niet vanwege de gelatine. Nu zondig ik wel eens....

6. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Hai allemaal

Marleymama ook hier divorce kijker maar ik redt het niet meer zo moe ben ik dat ik het niet meer volhoud. Vandaag was ik te laat! Net thuis van de schoonfamilie. Verteld dat we zwanger zijn dus... Ze waren blij verrast!!

Verder qua eten zoete trek komt nu weer beetje terug paar wkn geen zin in gehad. Chips ed ook geen trek in wel in eten brood crackers en warm. Ben volgens mij nog nooit zo gezind geweest hihi:D
    Verder alleen weeïg gevoel af en toe maar niet echt misselijk en zeker niet klotsend.... Maagzuur wel weer maar dan heb ik teveel in 1xgegeten.

Komende week druk dus weinig posts. Maar ik probeer bij te lezen!
    Slaap lekker!

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    goedemorgen meiden.

gister om 15.00 uur in slaap gevallen tot 18.00 uur !! en om 22.00 uur lag ik er al weer in en vanochtend om 7.30 weer wakker en nog moe hahaha erg hé :p

zoete trek.... daar heb ik heel erg zin in en ik heb ook veel honger, ik eet dan maar een cupasoupje ;)

en morgen eindelijk mijn echo :D heb er echt zo enorm veel zin in:D

8. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Goedemorgen!!

Jaa Hippo, spannend he morgen de echo. Ik ook eindelijk!! Ben zo benieuwd.

Maakte me van de week nog zorgen dat ik helemaal geen klachten had, maar ben nu zooo moe. Zou het liefst de hele dag slapen. Maar heb hier een peuterpubertje rondlopen (ik ben bijna 2 en zeg nee), en half 3 beginnen met werken dus zie mn bed niet eerdee dan half 12 vanavond *gaap*

9. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    oja we hebben gebakjes besteld met de foto van onze dochter erop met tekst: hoera ik word grote zus! donderdag gaan we naar schoonouders en mn zus om het te vertellen :D Vrijdag dan nog een zus en schoonzus, hebben we de belangrijkste gehad. De rest komt later en op mn werk pas rond 12 wk denk ik.

Hier een klein voorgevoel voor een jongen. Maar had het beeld van twee meiden,dus een zusje voor onze dochter, voor me als ik aan een tweede dacht. Dus ben benieuwd..
    Willen jullie weten wat het geslacht is voordat het geboren wordt of niet?

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij willen het geslacht weten. Ik ben veel te nieuwsgierig. En nu zeker met M fijn om het van te voren te weten. Zij zal namelijk zeker weten teleurgesteld zijn als het 'weer een broertje' is, dus dan heeft ze even tijd om aan het idee te wennen mocht het weer een jongen zijn ;).

Ik heb geen enkel gevoel, maar heb het eigenlijk altijd over 'hij' ...

Wij hebben vrijdag de echo, dan kunnen we het 's avond eindelijk aan de kinderen vertellen ... (en de rest van de fam). Hier geen bijzondere vertelmethode ... nooit gedaan ...

11. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    ja snap dat het handig is haar dan voor te bereiden.

wij willen het ook weten hoor, bij de eerste ook. Veel te nieuwsgierig inderdaad, en de baby zelf vinden wij al verrassing genoeg :p
    Wij hadden vorige keer ook geen bijzondere vertelmethode. Nu dan de gebakjes, zag ze en vond het wel grappig het een x zo te doen :)

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoewel... vorige keer mocht M het vertellen. Nu dus weer, samen met T. Toch wel bijzonder ;)

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Zooooo, even een paar pagina’s verder…! Maar ben weer bij :p

Pinokkio, fijn dat je echo eerder mag! En wat een leuke ooievaars!

Grace, wat een goed nieuws! En een mooie echo, wat zal dat goed voelen :) Tenminste, tussen de knuffelsessies door :D

Babyflower, dat ligt aan je vk, bij ons doen ze alles in een, andere doen het apart. Gewoon even vragen ;)

Lynn en Yazzi en Marleentje Welkom en gefeli!

Boobs. Ja die zijn wel aanwezig! Ze groeien wel wat, maar zijn vooral heel gevoelig… ML mag er niet aankomen! Kijken doet al zeer :p

Mietie, fijn dat alles goed is, mooie echo!

Inge, weenstorm… oei, brings back memories… Maar n was er wel lekker snel :D

Och nijntje,. Dus toch… wel fijn dat ze nu gaan kijken waar het aan kan liggen… Hopelijk zet het pas na je vakantie door, en kun je daar in ieder geval even tot rust komen… Knuff!

Thauma, doe rustig aan, en kom maar wanneer je wil! Het is ook een wonder om zwanger te zijn en te blijven, hopelijk stelt de echo morgen wat gerust.

BibiQ Wat leuk!!!

Ikapika, gefeliciteerd!!!

Voorgevoel in dromen, nee ik droom vooral bizar, dus ik hoop niet dat die uitkomen, haha! We hebben als werknaam wel “broer” maar of het ook echt zo wordt, zien we met de 20 weken wel :D

Honger…. JAAAAAA, vooral krabsalade, chips, twix en momenteel dol op zuivel: yoghurt, vla, melk…

Vertelmethode… manlief die zijn mond voorbij praat, telt dat ook? :p Die hebben wij dan 2 keer toegepast, haha!

Hier drukke week, makelaarsgesprekken, financiele gesprekken, en vrijdag echo! Ben heel benieuwd wat het ons allemaal gaat brengen deze week ;)

14. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Wij willen ook weten wat het wordt, ook omdat we geen unisex spulletjes willen kopen.. Alles lekker op kleur :D

Het weekend na de echo gaan we het de ouders vertellen.. Nog iets minder dan 2 weken dus.. Spannend..

15. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Nog 2 weken stil zijn, dat is lastig!! Wel leuk om dat na de echo te doen :)

16. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

#1316 Pinokkio89, 4 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2013
    Doen we bewust, want ik maak dan die 2 ooievaars.. En de echofoto komt erbij.. En het is voor de ouders dan ook wat makkelijker, hoeven ze het daarna niet zo heel lang meer geheim te houden voor de rest..

Grote kans dat ze hun mond voorbij praten door enthousiasme :p Dan is dat rond die tijd ook iets minder erg..

We hebben ons trouwens vandaag opgegeven voor een combinatietest.. :)

Genieten jullie ook zo van dit weer!! Heerlijk..

17. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Hallo nieuwe meiden gezellig en natuurlijk gefeliciteerd!
    Wij vertellen het onze ouders met 8 bijna 9 weken!
    Dan hebben we de echo vind het zo moeilijk om mijn mond dicht te houden tegen iedereen:)
    En jaa heerlijk ben al de hele dag lekker buiten met de kids en ff een lange wandeling met zijn allen en de hond in het bos gemaakt...
    morgen schijnt het nog warmer te worden heerlijk hoor...

18. Pluisjes

Pluisjes Actief lid

23 jan 2013
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Hier even een kort berichtje van mij.

Ik heb vandaag de eerste echo gehad en alles zag er goed uit. Het pluisje, 1tje dus ;), in mijn buik is 13mm en 7wk5dg oud! Mijn man heeft er een leuk filmpje van gemaakt en we hebben natuurlijk foto's. Maar ons Internet ligt er steeds uit dus kan ik het jullie nog niet laten zien :(.
    We mogen nu verder bij een verloskundige, waar ik heel blij mee ben. Want het Is erg fijn om nu alles 'normaal' te doen.
    Mijn uitgerekende datum is 16 oktober ipv 18 oktober, wil iemand dat voor mij aanpassen in de lijst? :D
    De volgende keer reageer ik wat uitgebreider ;)

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wat fijn, Pluisjes!!!!! Je bent net zoals ik twee dagen vooruit gezet :D

20. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Vandaag echo gehad hartje klopt! 0,8 cm. Klopt precies volgens berekening.
    25 maart weer echo

Deel Deze Pagina