Heb bijna 1 ooievaar klaar, op de oogjes na.. Ook komt er nog een draagdoek aan de snavel waar ik de echofoto in ga doen ^^ Let niet op het draadje dat uit zijn hoofd steekt haha, die moet ik nog wegwerken Die pootjes zijn wel ellendig om te maken.. Maar we moeten er wat voor over hebben he! Bekijk bijlage 310703
Waxientje sterkte! Ik duim voor een goede echo! Ik heb me in het begin aangemeld, maar ik hou jullie niet zo goed bij. Ben echt zooooo moe en als de meiden op bed liggen ben ik echt uitgeteld. Daarnaast ook erg beroerd. Weet niet zo goed of het van de zwangerschap is of de griep. Ik zal mijn best doen om wat vaker te reageren.
Maandag hebben we de echo.. Dus ff met een smoes langs de ouders en dan geven we het Hoop dat de echo goed is!!
Meiden, sorry dat ik niet eerder een berichtje deed, ik kon gewoon niet eerder even achter de computer maar .... ............. WE HEBBEN EEN IENIEMIENIE KLEIN KLOPPEND HARTJE GEZIEN! Ik ben zo opgelucht!!! Het is iets minder ver dan je zou verwachten, het leek op iets van 6 weken, al was het ook nog niet echt exact te zeggen. Zoals de vk zei: alles zit op de goede plek Het is een goede start en nu geen zorgen meer maken! Donderdag over een week krijgen we nog een tweede echo.
Hee meiden! Als ik 8 weken ben en een paar dagen krijg ik een uitwendige echo, kun je dan langer hartje zien kloppen? Groetjes
hier bij de gyn de 8 en 10 weken echo in ieder geval inwendig bij vorige zwangerschap, bij 12 weken wel uitwendig