Hier nog steeds onzeker. op en af bruinverlies en soms zelf een beetje donkerrrood. Gelukkig geen grote hoeveelheden en de zw-symptomen zijn er nog voor zover dat wat zegt. Vanochtend lijkt het weer even gestopt te zijn, maar ja weet nu ook dat zo weer opnieuw kan beginnen. Valt niet mee om positief te blijven. Vind het ook moeilijk om hier mee te lezen en dan nare berichten te zien. Dus sorry, ik blijf voorlopig nog even weg tot ik zelf meer duidelijkheid heb....
Wauw humpy wat een ontzettend mooie echo! Echt een mensje bibiq, ik ken je krampen niet, maar ik zou gewoon even bellen, dan kunnen ze je even geruststellen en eventueel langs laten komen. Kunnen ook echt je darmen zijn hoor, die werken nu langzamer, waardoor je ontlasting moeizamer gaat. En die afscheiding, ik denk dat die er wel bij hoort, ik heb ook al vele varianten langs zien komen de laatste weken, niet echt prettig, maar onschuldig... Waxientje, hopelijk blijft het verlies nu weg... het kan je inderdaad goed onzeker maken. Hou je vast aan je zw symptomen en ik hoop je vanaf volgende week hier weer te zien! Ikapika en Grace veel succes bij de echo vandaag, hopelijk hebben jullie weer een mooi plaatje erbij! Nichelle, dat trekkerige gevoel zijn je banden. Die worden opgerekt. Daar kun je nog wel even last van houden, maar het is een goed teken! Salapio, hoe is de nacht gegaan met de ziekenboeg? Hippo heel veel sterkte... Misschien eens langs de vk/ha voor medicatie tegen het spugen? Zo voel je je de hele dag waardeloos... Vandaag laatste dagje werken, heb zin in weekend..! Beetje energie op doen en genieten van N
Morgen dames! Poeh nou voel me al een stuk beter dus ik denk toch echt obstipatie. Oeps hihi. Tja is allemaal zo nieuw voor me dat je hey minste geringste maak je je zorgen. Gewoon maar weer rustig afwachten woensdag hebben we de echo!! Ooh kan nie wachten komt nu eindelijk beetje in de buurt! Dames die vandaag echo hebben veel succes en plezier geniet ervan!!
WAxientje bruin en donker lijkt me onschuldig maar ik snap je onzekerheid heel goed. Mooie echo langs zien komen! Hier horrornacht maar wat is dat mannetje toch lief! Ondanks keelpijn en koorts knuffels geven en zeggen dat hij me zo lief vindt. Even bij me genomen in bed maar na een uurtje wilde hij liever naar z'n eigen bedje. En dan tussendoor S... Vanochtend was T weer het mannetje en wilde naar de speelzaal dus die zal wel totaal crashen vanmiddag...
@BibiQ, Ik heb zo nu en dan ook last van mijn ontlasting, maar moet zeggen dat het nu veel beter gaat. Ik eet nu voldoende bruin brood en dagelijks een glas rovicee laxo. Misschien ook een tip voor jou?
@ontlasting En fruit op de nuchtere maag. Tip van mijn oma (en die heeft er verstand van!) elke ochtend beginnen met een peer, dan komt het helemaal goed. Veel water drinken en veel vezels in je eten. Bruinbrood, groenten en fruit, roosvicee is ook een goeie. Succes
ik zit net mango te eten en dacht ga eens kijken op Google of ik iets kan vinden over mango en zwangerschap. Ik heb wel iets gevonden wat ik met jullie wil delen: Voor zwangere vrouwen is het verstandig regelmatig een mango te eten, liefst zelfs dagelijks. De calcium en het magnesium dat in de mango zit helpt spieren ontspannen, helpt stress voorkomen en kan miskramen helpen voorkomen.
Haha dat is ook toevallig! Ik at echt NOOIT mango. En nu sinds 3 weken bijna dagelijks vind het zo lekker! Nou mooie bijeenkomstigheid. @marlous ja ik dacht ook dat het m'n banden waren nou geen probleem, groei maar lekker door. @hippo Same heer. Zit al de hele week ziek thuis. Beterschap!
Ha dames bedankt voor de tips! Deze week al elke dag peer in de ochtend gegeten en elke dag roosvicee laxo gedronken!! Hihi Maar gaat vandaag al beter gelukkig! Dat van de mango's wist ik ook niet wel erg lekker dus daar kan ik ook aN wennen!!
Ik vind hier in NL mango dus echt niet lekker Tegen de tijd dat ze rijp zijn, zijn ze rot.. Zoals de meeste vruchten helaas.. Stress heb ik verder niet, dus hoef ik ze ook niet te eten.. En in dat miskramen voorkomen, eh, ik geloof daar niet zo in sorry.. Dames die vandaag echo's en afspraken hebben, veel succes!!!
hier voor de ontlasting helemaal weg van roosvice laxo werkt perfect. kleine man drinkt het ook als hij er last van heeft. hier vanaf vandaag insuline afhankelijk helaas.. dus het feest kan weer beginnen
Aaah wat vervelend anjamones. Vandaag nog wel menstruatie achtige krampen gehad maar inmiddels wijt ik die toe aan het groeien van de bm dus daar maak ik me niet zo zorgen om. Verder wel lekker hier. Heb wel nog steeds tussen 13-15 uur een enorme vermoeidheids aanval. Maar ja op werk niks aan te doen. Zit nu lekker op balkon op mn werk in het zonnetje met kopje thee.
Humpy, wat een mooie echo. Wow! Bibiq, ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Ostipatie kan flink pijn doen. En dat slijmverlies heb ik ook heel veel. Dat is wel normaal, maar bij twijfel inderdaad de vk bellen. Ah, die aanval ken ik ook. En op mijn werk kan ik er niet aan toegeven dus hier gaat s avonds op de bank het licht al vrij snel uit. Waxientje, getsie. Hopelijk volgende week weer een mooie echo. Myloon, dat is een leuke tip. Mango is ook erg lekker. Anja, balen van de insuline, maar beter voor jou en de kleine uk. Alle zieken, beterschap! Ik heb weer een hele mooie echo gehad vandaag. Alles was weer goed gegroeid en het hartje klopte perfect. Een mooie zwangerschap zei ze. Ik ben weer helemaal happy
Wat fijn al die mooie echo's!! Obstipatie... tip: neem een beetje lijnzaad elke dag! Dat helpt bij mij goed. @Waxientje, hopelijk ben je straks meer gerustgesteld met de echo. Het blijft toch allemaal heel spannend. Hier ook een goede termijnecho. Ik ben precies 9 weken. Dat klopte dus met mijn berekening vanaf de eisprong. Het hartje klopte snel, regelmatig en stevig, wat volgens de echografiste een heel goed teken was. Over 3 weken mag ik weer Ik heb een fotootje in mijn album gezet: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/68928-albums12159-picture75040.html
Mooi ikapika! Precies goed uitgerekend dus Grace fijn dat het bij jou ook goed was! Hier en vermoeiend nachtje en dagje, n is niet in haar hum... Niet eten, hangen... Vermoeiend!
Hey meiden, wat wordt hier veel gekletst. Omdat ik veel werk de laatste tijd en 's avonds redelijk moe ben heb ik niet echt de tijd en energie om te reageren. Maar ik heb donderdag mijn eerste positiebroek gehad. Met name in de avond zitten mijn eigen broeken niet lekker en ben ik blij als ik thuis op de bank in een joggingsbroek zit. De positiebroek is nog ietwat te groot, maar dan kan ik hem mooi lekker lang aan dacht ik zo. Verder zitten we nu ook al behoorlijk te brainstormen over kinderkamer, verbouwen etc. Aangezien wij nog twee kamers moeten opknappen hebben we besloten dat we dit eerst gaan doen. Dus dat moet dan nu ook nog zo snel mogelijk! Met mijn werk zit ook nog wel enigszins in mijn maag. Ik heb een invalcontract voor minimaal 7 uren in de week, een jaarcontract helaas. Dus ik ben bang dat mijn manager nog niet een jaar er aan vast plakt. Mijn manager begint nu ook elke keer als hij mij ziet over een collega invalkracht die zwanger is die nu geen nieuw contact heeft gehad. Eerst was de reden dat er genoeg invalkrachten zijn, nu was de reden dat ze zelf onhandig zou vinden om binnen de stichting te blijven en daarnaast leek het hem ook niet erg handig met een baby. Wat mij betreft kan ik wel gewoon als invalkracht aan het werk blijven nadat de baby er is. Maar ja, we zien het wel. Ik heb begin april mijn jaargesprek. Toch spannend allemaal!
Kan je niet wachten met vertellen tot na je gesprek? Zodat je misschien wat meer zekerheid krijgt? Ik ging gister ook even bij positiekleding kijken maar alles zit bij m'n benen veels te groot, buik zit ie heerlijk maar naast dat alle broeken veels te lang zijn zijn ze bij m'n boven en onderbenen veel te wijd zelfs de kleine maat, dus nog maar even verder zoeken.