Hier weten alleen onze ouders en zussen het ... Mijn broers en vrienden etc weten het nog niet maar na deze echo van gister maken we ons eigenlijk niet meer echt zorgen dus ze mogen het nu wel weten Mijn buik groeit al wel ... Maarja et is dan ook mijn derde kindje ( 5e zwangerschap ) en ik heb al een flubber buikje en echt slappe buik spieren dus dan komt die bolling al gauw bij slappe buikspieren haha
Hier weten al veel mensen het, ook omdat ze wisten van mijn reis door de medische molen. Ik heb op mijn profiel nieuwe echo foto's geplaatst! Ze zijn wat donker maar als het goed is wel te zien!
Joepie joepie joepie! Vandaag moest ik naar het ziekenhuis voor de uitslag van het chromosomenonderzoek dat gedaan is (i.v.m. meerdere miskramen). En ik hoopte stiekem al dat ze dan nog even een echo zouden maken. En ja hoor! heb het kleintje gezien en wat een verschil met de 7-weken echo. er waren armpjes te zien en die waren vrolijk aan het bewegen! Echt zoooo gaaf! Was meteen helemaal verliefd op dat kleintje frummeltje. Zoooo gaaf! ben echt heel blij! Het wordt nu een stuk echter en ik begin voorzichtig echt te geloven dat ik een babietje ga krijgen. En volgende week de afspraak bij de verloskundige en dan mag ik weer kijken!
Indd fijn!! Nou mijn eerste positiebroek is ook een feit haha.. Net meteen nog maar ff 2 besteld Zit wel lekker
He meiden, daar ben ik ook weer even... Maandag een echo gehad bij 9w3d. Zag er prima uit, ben zelfs twee dagen vooruit gezet. Zo lief hoe uk wiebelde met zn armpjes en rondwandelde op mn baarmoederwand (stapstap). Echt helemaal geweldig! Ik ben wel redelijk moe, gelukkig niet misselijk, maar mensenkinderen, wat doen mn darmen vervelend. De obstipatie, die druk telkens... het weeiige gevoel. Ik ben al aan de mango's, de roosvicee laxo... ik hoop dat dit snel overgaat. Ik vroeg me trouwens af... sporten jullie nog gewoon tijdens de zwangerschap? Ik wil volgende week weer licht gaan sporten en twijfel tussen zwemmen en de sportschool...
Ik sport niet. Als ik weer volledige nachten maak over anderhalf à twee jaar (of erger maar daar wil ik niet over nadenken) dan ga ik weer hardlopen. Maar in principe kan je blijven doen wat je deed maar liefst wel onder begeleiding. Ik fiets me trouwens wel een liesbreuk en ik merk dat ik al snel hijg als n paard.
Late mama,ontzettend mooie echo! Gefeliciteerd! Ik sport ook niet. Deed aan hardlopen maar durf even niet. Zal wel idioot klinken maar als ik al buikpijn heb ben ik al bang Trouwens ik hijg ook als een paard! Word wat als ik weer conditie wil opbouwen! Vandaag heb ik mijn echo en ik hoop ook een mooi kleintje te zien. Kan nu al niet slapen,zo nerveus ben ik. En ik word niet blij van de nachtmerries die ik heb
Hoi meiden! Ik heb om 12.15 m'n eerste echo bij een echobureau en ben heel zenuwachtig! Ik ben ergens in de 8 weken en ben benieuwd of er met een uitwendige echo wel n hartje te zien of te horen is! Kan dat ook nog te vroeg zijn? Pffff tijd gaat traag!
Hey dames! Ik zie allemaal mooie echo's ! Voor de dames die nog meer een echo hebben, veel plezier! Ik deed wel sporten (yoga en cardio) en als ik ben opgeknapt pak ik dat volgende week wel weer op. Ik ga vandaag FF online shoppen voor een mooie positiebroek, mijn eigen broeken gaan niet meer dicht. Ik heb het wel aan m'n werk moeten vertellen omdat ik zo misselijk was en ook opgenomen ben. En heb nu 2 keer een mooi hartje gezien dus denk dat het wel goed komt.
Hai marleymama, ik had een uitwendige echo. Zelf dacht ik 9.1 wkn te zijn maar de vk stelde het voor nu op 8.5 en ik had een duidelijke echo en hartje gehoord! Veel plzier geniet ervan! Overigens zou ik dan volgens de vk vandaag wel 9 wkn zijn dus ik doe gewoon een keer mn dansje hihi!
Yesssss! Ik heb een goede echo gehad! Een heel klein kindje met een kloppend hartje! Ben nu 8 weken en 3 dagen! Ben zoooo blijjjjjj!! Oh en volgens die mevrouw zat ,n blaas wel erg vol Hahha, ik dacht drink zo veel mogelijk dan komt m'n bm goed naar voren haha!
Help!!! Bruinverlies met 10 weken. Ik werd vanochtend wakker door een nachtmerrie dat ik bruinverlies had, dacht er ff overname en dacht die toch niet zo stom! Ga naar het toilet en schrok me te pletter het was toch waar!! Gelijk de praktijk gebeld en daar krijg je het beroemde verhaal van tere haarvaatjes te horen en dat het vaker voorkomt! Nu is het al wel een stuk minder maar ben nog niet gerust en heb nog geen enkele echo gehad! De afspraak is dat ik maandag weer bel voor de echo afspraak ivm nieuw apparatuur van hun! Maar wat vinden jullie? Ik weet het ff niet meer ben er toch niet gerust op. Gr. Yarah
Yarah,heb je ook buikpijn? Ze zeggen dat het meestal dan idd haarvaatjes zijn. Als je bloed helderrood word,meteen aan de bel trekken! Ik vind trouwens wel dat je laat je eerste echo hebt overigens! Zou toch als ik jou was zekerheid willen en zsm een echo regelen. Desnoods naar de ehbo ofzo dit is mijn echo,ben wel een week teruggezet maar alles zag er heel goed uit gelukkig! Myloon,hopelijk kan ik nu gaan genieten Nog steeds schrik tot de 12 weken vrees ik.
Hi klaproos, Mooie echo hoor en wat fijn dat alles goed gaat! (Klein beetje jaloers) Ik vind het zelf ook erg laat allemaal maar ze wachten op een nieuw onderdeel voor het echo apparaat maar is nog niet binnen, vandaar dat ik maandag moet bellen of het al bij hun kan of dat ik naar het echo praktijk moet! Ik heb geen buikpijn wel de bekende steekjes in mijn lies aan de linkerkant maar dat heb ik al een paar dagen en niet eens vel! Net genoeg om het op te merken zeg maar. Ben wel ff van de wijs nu en wil van de onzekerheid af! Ze zei wel als ik steken kreeg enzo gelijk te bellen maar daar heb ik nu niks aan! Gr. Yarah