Oktober 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wensmamaa, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Late mama

Late mama Lid

6 mrt 2012
    98
    0
    0
    Het is inderdaad leuker om het zelf te vertellen.
    ik had donderdagavond een etentje met een vriendin en een aantal oud-collega's. Deze vriendin wist het nog niet en aangezien de avond ter ere van haar was, wou ik niet haar aandacht stelen, dus wou het pas later aan haar vertellen.
    Komt er een oud-collega naar me toe en zegt: joh wat leuk je bent zwanger (van mezelf al een beetje een buikje en savonds een mega opgezette buik nu). Dus ik schrok en beetje en zei: ja maar het is nog geheim.
    komt een half uur later mn vriendin naar me toe en zegt: 'joh wat hoor ik nou'. had die oud-collega het dus meteen tegen haar gezegd :x
    vond het echt niet leuk, en voelde me rot tegenover vriendin. Zij begreep het wel gelukkig, we hebben het bijna tegen niemand gezegd omdat we na 3 miskramen in het afgelopen jaar gewoon heel gespannen waren de eerste weken. Maar toch... mijn advies zou dus zijn: vertel het voordat er iemand z'n mond open trekt of een grapje maakt of zo. Er zijn altijd mensen (vooral vrouwen) die het meteen aan je zien, die hebben er een extra zintuig voor of zo, heel vreemd.

maar veel plezier op je feestje in ieder geval! :)

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Heb afgelopen maandag éérste echo gehad alles oké. En we gaan het 1 april bekend maken...

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wat leuk, Ricmar. Wij hebben 4 april met 12 weken de derde echo en dan gaan we het ook bekend maken.

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Je ziet het écht aan me máár is ook vierde zwangerschap.. Dus groeit snel...

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38

Het is wel echt heel vervelend en donderdag kon ik eerder huilen dan lachen, maar ook voor mij is het nog steeds een bevestiging dat het wel goed zit. Dus ook al is het niet leuk ergens ben ik er soms ook wel weer blij mee. Lekker dubbel he....

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

jeeeeej gefelcitieerd :D:D

haha ja met uitwendige echo is veel drinken hé de blaas lekker vol :p

inwendig moet je juist de blaas zo leeg mogelijk hebben. ik krijg tot de 12 of 15 weken nog inwendig de echo, ik mag 3 april weer, heb er al weer helemaal zin in :p

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

pff meid ja dat is indd wel schrikken zeg, ik hoop dat je ondertusen geen bloed (bruin) verlies meer hebt, is niet fijn dat ze je zo in onzekerheid laten zitten !

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

gefeliciteerd met de goede echo !! schrik tot de 12 weken is meestal wel, daarna ook nog :p ik genoot echt van beide zwangerschappen maar was bij de 27 weken toch wel erg opgelucht dat nu het kindje dan ook echt levensvatbaar zou zijn

9. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

pff ja dat is indd schrikken zeg hoe dat gegaan is,gelukkig ben je nu weer thuis !

10. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

gelukkig heb je een mooie echo ! gefeliciteerd meid, fijn dat je nu ook gerustgesteld bent,

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

je kunt beter een keer te vaak dan te weinig bellen dus als je het niet vertrouwd zou ik zeker even bellen !

12. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

ooh wat fijn ! lekker genieten van je vakantie !

13. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

dat heb ik ook ! nu is het dan mijn 5e zwangerschap maar ons derde kindje maar mijn buik groeit echt al wel !

14. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    zo, heb ik even een pagina volgemaakt haha :p

ik ben nog steeds misselijk, maar ik hou steeds vaker iets binnen, ik merk dat pasta mij minder zwaar op de maag ligt dan bijv gekookte aardappels.

bij de andere 2 epte het ook weg na de 9 weken dus ik hoop dat ik nu de misselijkste weken voorbij ben, ik ga nu enorm uitkijken naar de eerste schopjes, bij de eerste voelde ik het met 17 weken bij de 2e met 14 weken, ik hoop nu weer zo vlot de baby te mogen voelen, ga er alleen niet vanuit gezien ik nu wat meer "vetjes"heb dan ik toen had :p heb na 2 bevallingen wel een zwembandje overgehouden :p

wie wil het geslacht weten ?

onze zoon is helemaal door het dolle heen dat hij een broertje of zusje krijgt, hij vind het geweldig, onze dochter ook maar die beseft het iets minder wat daarmee de bedoeling is :p:p

onze zoon zeurde de heletijd om een broertje, want hij was het enige jongetje in de familie, maar nu is de buurvrouw bevallen van een meid en zijn beste vriendinnetje van 4 heeft dus een zusje gekregen, en nu wil hij ook een zusje :p

ons maakt het niets uit, maar we willen wel heel graag weten wat het is/word. ook voor onze kinderen om ze voor te bereiden op wat ze krijgen,

15. yarah

yarah Lid

10 feb 2013
    81
    0
    0
    nagelstyliste
    Hi mietie,

De gyn zei tegen mij dat het deze aankomende 2 weken nog alle kanten op kon gaan maar dit geen rede tot paniek is! Moest gewoon doen wat ik altijd doe en vooral genieten.
    Maar mijn gevoel zegt dat het allemaal goed zit! Hen een mooi hartje mogen horen en de kleine zien zwaaien :)

Gisteren lekker wezen shoppen en goed geslaagd 2 positie broeken gekocht bij de h&m en nog wat shirts helemaal happy.

Hoe is jou shop avontuur daar geweest nog leuke dingen op de kop getikt?

Xxx yarah

16. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Dag dames..

t is weer ff geleden, maar k lees geregeld mee, alleen reageren komt vaak weer niet van (haha nie zo makkelijk via de tel ook)..
    afgelopen dagen ook druk geweest, nou rustige dag;)

Hier gaat gelukkig alles geod, vrij weinig klachten.. en vrijdag mogen we voor de termijnecho.. ben zo benieuwd hoe ons kleintje gegroeid is.

17. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hoi dames,

Wij gaan vandaag maar FF shoppen, manlief heeft de auto laten staan tijdens het stappen, hij zit nu met een kater op de bank:p.

Ik wilde het niet weten maar manlief wil het perse wel weten en kan het niet voor zich houden dus nu maar wel.

Maakt ons overigens niks uit hoor!

Ter compromis wilde ik dan een revealing cake, dat lijkt me wel leuk:D.

@krulletje veel plezier met de termijn echo!

18. Mietie

Mietie Actief lid

22 aug 2012
    219
    0
    0
    Yarah, ik heb alleen een heel mooi winterdingetje gekocht, het is een soort jas, maar van onderen is het meer een slaapzak. Er zitten aan de voor en achterzijde een opening waar je de riem van de Maxicosi door kunt steken. Mak thuis wel even een foto. Hij s helemaal wit met berenoortjes op de capuchon. Echt zoooo schattig! Dacht gezien het een oktober kindje wordt kan ik best iets voor de winter kopen. Heb een maatje 68 gekocht zodat ik er de winter mee door kan komen.

Verder hele leuke dingen gezien, maar allemaal gericht op jongens of meisjes, unisex was er niet veel.

Morgen weer de lange reis terug. Heenreis was 11 uur! Geen zin in!

19. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    Hoi allemaal,

Tijdje terug dat ik heb gereageerd. Heb afgelopen week een beetje in zak en as gezeten.. was de misselijkheid/vermoeidheid/drukte op mijn werk/drukte met verjaardagen een beetje zat.. Heb twee dagen lekker lui aan gedaan en ben nu helemaal uitgerust en kan er weer tegenaan :cool: Had er eerst moeite mee te accepteren dat mijn energielevel een stuk minder hoog is dan normaal, maar begin er steeds meer mee te leven/eraan te wennen..

Als donderslag voor heldere hemel is ook de misselijkheid weg.. Nog niet overal trek in en bij vlagen word ik bij sommige geurtjes nog wel misselijk, maar die dagelijkse beroerdheid is nu wel weg..

Afgelopen week nog wel 2 kg kwijtgeraakt:$ maar nu mijn trek weer terug is zal deze 2 kg er zo weer aan zitten :)

@geslacht.. wij willen het wel weten.. Het idee dat we het zouden kunnen weten, en de echoscopiste het weet, maar wij niet is echt killing :cool: Bovendien vinden we het wel handig om te weten ivm kamertje enzo..

@Mietie fijne terugreis, hopelijk duurt de reis terug voor het gevoel wat korter!

@krulletje spannend, termijnecho! veel plezier!

@yarah wat fijn dat alles in orde is! Mooie echo :)

20. yarah

yarah Lid

10 feb 2013
    81
    0
    0
    nagelstyliste
    Hi hi,

Ja leuk he al die kleine spulletjes! Moet me ook inhouden en mezelf steeds vertellen dat ik moet wachten tot ik het geslacht weet! Van die unisex dingetjes heb ik nu al genoeg van gekregen ( van mijn moeder) die is niet te houden zo blij dat ze is.

Ik wens jou veel sterkte met de terug reis van 11 uur, denk maar aan het heerlijke verse brood wat we hier hebben dan is de tijd zo voorbij!

Xxx yarah

Deel Deze Pagina