Oktober 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wensmamaa, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humpy dumpy

Humpy dumpy Actief lid

5 feb 2013
    410
    0
    0
    leerkracht
    Drenthe
    Wat ik weet is dat de bloedgroep zelf niet veel uitmaakt maar de resusfactor wel. Negatief komt niet vaak voor. Als je kind een resusfactor positief heeft gaat je lijf/bloed het bloed van je kind "aanvallen".
    Vl. Heeft mij verteld dat ik nu nog geen antistoffen aanmaak. In week 27 gaan ze m'n bloed nog eens testen om te zien wat de resusfactor van het kind is. Is dat niet gunstig dan krijg je de injecties om het maken van antistoffen tegen te gaan.
    Zo ongeveer moet het zitten....

2. Humpy dumpy

Humpy dumpy Actief lid

5 feb 2013
    410
    0
    0
    leerkracht
    Drenthe
  3. Mietie

Mietie Actief lid

22 aug 2012
    219
    0
    0
    Hey ricmar, kun je je daarvoor opgeven? Umcg is voor mij ook goed ge doen qua reizen.

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Humpy, dat klopt idd met die bloedgroep.

Bij de vorige zwangerschap die einigde in een mk is mijn bloed ook getest. Ik heb bloedgroep O positief. Bij mij zijn geen verdere onderzoeken nodig.

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mietie nee je kan je niet opgeven, ben door gyn er naar verwezen ivm medicatie gebruik en leeftijd (40 jaar)dus hoger risico.. de 20 weken echo heb ik ook daar en due mag ik meedoen met de test..

6. mamaorgullosa

20 feb 2013
    61
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi meiden....

Hier gaat het redelijk met me. Ik heb medicijnen gehad voor de misselijkheid. Moet zeggen dat ze redelijk helpen maar voel me nog steeds een beetje "slap". Donderdag heb ik een echo gehad en hij/zij was erg druk aanwezig hihi... Hopelijk voel ik me snel beter en kan ik de energie opbrengen om hier wat meer te zijn. Dikke knuffel voor jullie allemaal. xx

Bijgevoegde bestanden:

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Lieve dames, ik ben er ook nog, maar heb de puf niet om te reageren.
    Ben nu de ziektewet ingegaan. Kreeg de keus van de ha of thuisblijven en slapen en proberen te drinken of naar het ziekenhuis. Heb de eerste keus gekozen, maar als het zo blijft gaan ben ik bang dat ik dinsdag al op die keus terug moet komen. Sowieso vrijdag weer terug naar de ha. Hopelijk heb ik snel meer puf om mee te kletsen.

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

wat naar ! veel beterschap, hopelijk kun je gewoon thuis blijven

9. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Wat vervelend Grace! Sterkte dan maar en goed rusten!

10. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

mamaorgullosa mooie echo!!

Grace heel veel sterkte!!

Allemaal een fijn paasweekend gewenst! :)

11. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    Ik sluit me daar helemaal bij aan!!!

12. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Mooie echo.

@all fijne passen!!!:D

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik heb echt het gevoel dat mijn buik met de dag verandert. Hebben jullie dat ook? Hij lijkt boller, maar ook harder. Ik had altijd al een buikje van mezelf, maar merk nu dat alles wat hoger is komen te zitten. Het voelt zo 'anders'.

14. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ja dat heb ik ook, mijn buik was altijd plat maar voor me gevoel wordt hij met de dag ronder;) en het voelt ook helemaal anders wel heel apart.

15. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Heb ik ook.. Mijn buik is aan de bovenkant ook harder en het voelt anders aan.. :)

16. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Grace, veel sterkte!

Ik lees bij een aantal dat ze hun buik zo vinden veranderen. Ik heb ook zo'n onwezenlijk gevoel in mijn buik. Kan ook kloppen... je BM groeit, vanaf ca week 12 begint je BM ook boven je schaambeen uit te komen, dus voor die tijd zijn je darmen al een stukje opgeschoven... Bijzonder allemaal he, om dat zo te voelen.

We hebben het nieuws gisteren verteld aan oma en aan de neefjes en nichtjes (onze zussen en zwagers waren al op de hoogte, maar de kids nog niet). Leuke reacties. Oma was heel blij en wilde het gelijk aan de buurvrouw gaan vertellen. Mn nichtje was ook heel blij, maar die vond het vooral wel goed kunnen, zo'n kleintje. We hebben immers al speelgoed :)

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Veel sterkte voor de misselijken.

Fijne paasdagen, hier alles prima maar heel druk met allemaal leuke dingen :).

Ik heb al een flinke buik maar is natuurlijk al nr 4. Morgen weer eens een foto maken. Nog drie werkdagen verhullende kleding, lastig hoor, merk nu dat mn kleren best een 'aansluitende' pasvorm hebben ...

18. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    @ ikapika Ja herkenbaar. Mijn buik lijkt nu juist meer in de breedte te veranderen. Hihi, in het begin zat alles inderdaad hoger maar lijkt het meer naar de breedte te zakken en mn onderbuik wortd al een heeeeel klein beetje boller.

Nog een fijn paasweekend verder!

19. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Oh lieve help... we zijn aan de namen begonnen. Vooral die jongensnaam... ik heb echt geen idee. Zoveel namen, en ik vind ze eigenlijk allemaal niet mooi of niet bij ons passen. Zo moeilijk!

We weten al bijna hoe het kamertje eruit komt te zien, het geboortekaartje... allemaal geen probleem. Maar die naam!!!

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi namen weten we al, maar met de babykamer en het geboortekaartje zijn we nog niet echt bezig geweest.

Deel Deze Pagina