De jongensnaam wisten we bij de mk al. Een aantal weken geleden stelde ik een meisjesnaam voor aan mijn vriend en die vond het meteen een hele leuke naam. Maar ja, alles is nog mogelijk. Wie weet verandert het nog. Wij gaan geen dure babykamer aanschaffen. Ik vind de meubels bij IKEA leuk en die passen bij de ladenkast die er al staat. Verder gewoon leuk aankleden met mooie accessoires. De kinderwagen weten we al, de Mutsy Evo. Vriend wil de zilvere ik de rode
hier ook nog nergens mee bezig. Eerst maar effe die 12-weken echo afwachten... Als die ok is, voorzichtig beginnen zoeken en plannen! We weten wel al welke kinderwagen we willen (al lang voor er sprake was van kids). Stokke lijkt ons de max. zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
Mijn vriendin heeft een Stokke. Hij is erg mooi en wendbaar. Een prima kinderwagen volgens mij, maar wat is die duur! Ik zou zelf geen 1000 euro of meer ervoor uitgeven.
Ow wat erg! Wij hebben alles al uitgezocht! De kinderwagen, hoe de kamer eruit komt te zien. Ik weet zelfs al hoe het geboorte kaartje eruit moet zien. Naam hebben we ook al voor een jongen en een meisje. Maar mijn man en ik zijn het verbazingwekkend snel met elkaar eens. Vrienden van ons moeten nog een maand en zijn het nog niet eens over de naam! Ik heb nu al behoorlijkst echo's gehad, vorige week termijn echo en donderdag studenten echo in Utrecht. De echo's waren tot nu toe allemaal goed dus ik ga gewoon van het positieve uit!
Wij hadden ook de Mutsy Evo op het oog, maar dat leek een vrij kleine kinderwagenbak. Schijnt een euvel te zijn wat meer kinderwagens hebben. Dan past je kindje er eigenlijk niet meer in, terwijl je hem/haar eigenlijk nog niet in de buggy wil zetten (ook niet plat). We gaan nu toch nog even verder kijken, helaas...
een kinderwagen tip, de koelstra, die heeft een vrij grote bak. zoonlief kon er met een maand of 8 nog in liggen indien nodig.
Ik zit ondertussen even op internet te zoeken en ik zie dat de kinderwagenbak van de koelstra mambo daily 81 cm lang is, die van de mutsy evo 87 cm. Dat kan natuurlijk deels efficient gebruik van materialen zijn, maar voor nu zie ik de winst nog even. Ik ga van de week even bij prenatal kijken welke de grootste bak heeft denk ik... Voel er weinig voor om meer dan 1000 euro voor zo'n ding te moeten betalen eigenlijk.
wij hebben de kinderwagen nog, een mutsy. maar das geen evo ofzoiets. De stokke vind ik, buiten dat ik hem veel te duur vind, niet mooi..zo'n bak op 1 stok hihi Als ik voor een nieuwe zou gaan dan denk ik de Joolz. Babykamer hoeven we alleen de vloer te doen, muren verven. En aankleden. Meubels van dochter worden gebruikt en zij krijgt een mooi nieuw bed. Kaartje en naam weten we nog niet. As vrijdag de 12wk echo!
Namen zijn we een eind opweg..maar ik weet t nog niet. Heb t gevoel dat ik eerst t kindje moet zien.. Kinderwagen hebben we op marktplaats gekocht. Mutsy 4rider heeft de hoogste bak van allemaal en de stang trekt lekker hoog uit! Kinderkamer hebben we 2jaar geleden gerenoveerd. Dus alleen nog aankleden en meubels van Ikea erin.. Geboortekaaryje is nog ver van m'n bed show..eerst geslacht maar eens afwachten..maakt het wat betreft de namen ook wat makkelijker.. Fijn Pasen!
Vandaag wezen shoppen bij baby-dump.. leuk leuk.. Overal voor geslaagd haha.. Tenminste voor wat we zover konden kopen omdat ik toch veel accessoiressen op kleur wil hebben.. Het kamertje hebben we al, landelijke stijl en komt weg van Kesteren ofzo Type geen idee.. Die heeft mijn moeder toen kado gedaan aan haar zusje en die mag ik nu hebben.. Als kinderwagen gebruiken we de engelse wagen waar ik vroeger in gelegen heb, die is zooooo mooi, en die dingen gebruik je enkel om te wandelen.. Daarnaast hebben we de quinny voor het gemak, ik vind dat die dingen geen schoonheidsprijsje verdienen..
wij hadden voor V de maxi cosi mura 4 , en hij is van eind okt en heeft tot april echt in de bak kunnen liggen, toen zat hij ook al kon hij omdat het mooi weer werd in de wandelwagen inzet. we hebben nu tijdelijk een duo wagen de mutsyduo.. kan de kleine achter en v voor, als v dan goed loopt gaan we weer de maxicosi gebruiken..
Wij zijn zaterdag even bij prenatal in Amersfoort wezen kijken en zijn er uit wat betreft kinderwagen. Wij willen gaan voor de bugaboo donkey, wij vinden dit zelf de mooiste tweeling wagen dat er is. Kopen doen we nog niet, we zijn alleen nog maar lekker aan het kijken en snuffelen. Ik heb wel 2 positie broeken gekocht.
wij gaan voor de Joolz. twijfelen nog tussen de elephant grey en de fab editie. ik wil de fab, vriendlief de elephant grey... kleine discussie dus
Tja myloon, dat wordt lastig! Misschien kunnen ze een custom-made maken??? Kost wat, maar dan heb je ook wat?
Heb vandaag bij VK voor het eerst het hartje gehoord... Hoe bijzonder is dat??? Echt speciaal... Even weer de bevestiging dat het er nog is Al twijfel ik daar iet aan gezien de kilo's die erbij gekomen zijn!
Gelukkig zijn wij niet de enige die bezig zijn met het kamertje enzo. Wij hebben al wel een idee wat voor kleur we willen. Ook een hele gave muursticker gezien. Vorige week zijn wij ook bij de babydump wezen snuffelen. Doordat de prenetal een actie had waren veel dingen bij de babydump ook verlaagd in prijs. Hebben de babykamer en kinderwagen uitgezocht en een optie i.v.m prijs. Komende zondag gaan we alles definitief maken. Wij gaan voor de transit, de anderen vond ik niet mooi en behoorlijk duur. Wat namen betreft dat word nog een hele klus denk ik. Tot nu toe nog geen leuke naam tegen gekomen. Wil ook geen veel voorkomende naam hebben. Had een namenboekje gekocht maar helaas en miskoop geweest, nog maar verder zoeken. Gelukkig hebben we nog even de tijd. Geboortekaartje heb wel een idee maar dat komt later nog wel, weten ook niet of we het wel gaan doen. @mietie wat super dat je het hartje hebt gehoord, op die manier toch weer in contact met de kleine. Ik mag volgende week weer voor een echo, hopelijk mogen we dan ook naar het hartje luisteren.
wij moeten bezig met de kamer voor v die krijgt een nieuwe kamer, de baby kamer blijft zoals het is.. misschien wat nieuwe dingetje.. maar vast niet veel