@Wenda, dank je wel! Gelukkig kwam ik al snel achter de oorzaak, het gaatje in de fles zat verstopt. Denk een melkkorreltje ofzo! Wat zielig van je kindje, heb je toevallig wat anders gegeten dan normaal? Hopelijk knapt hij snel op!
@Wenda: geen idee waar het door kan komen, hopelijk gaat het snel weer beter. @Bloempje: gelukkig dat het zo eenvoudig is opgelost! @lizzie: ik zou er geloof ik niet zo'n moeite mee hebben, neem aan dat het maar even was en dat sm buren vertrouwd, maar als jij het vervelend vindt, bespreek het dan, anders gebeurt het misschien weer. @Wenda: lekker dat je toch hebt kunnen slapen. @kaarten: bij ons hangen ze ook nog aan een lijntje in de kamer, binnenkort gaan ze in een plakboek. @Boom balen, hopelijk kun je zo even bijslapen. Hier: Met S. gaat het echt prima, we blijven maar genieten. Vandaag weer een hoop lachjes gehad, zo leuk! Nu ligt ze in haar bedje, 'k zag net dat ze al wakker was, maar ze lag nog rustig rond te kijken. Nu ze in de box echt een beetje begint te 'spelen' (tegen knuffels aanduwen enzo) leg ik haar af en toe toch maar te slapen in haar bedje om verschil tussen speel en slaaptijd te krijgen. Vanmorgen heeft ze lekker tijd in de box gelegen, heb ik mooi de benedenverdieping kunnen schoonmaken. Voor vanmiddag nog geen plannen, misschien nog even een paar boodschappen doen ofzo. Nog een vraagje, worden jullie kindjes gedoopt? S. wordt volgende week zondag gedoopt, wordt vast een drukke dag, want na de dienst komen alle vrienden en familie hier thuis (geen idee hoe dat moet passen). We hebben een familie doopjurk die ga 'k straks maar eens even passen.
Davy heeft gister om 21.30 zn laatste fles gehad en ik moest hem vanmorgen om half 7 wakker maken. Hij lag heerlijk te dromen en sliep daarna ook weer heerlijk verder tot 09.45 Vandaag even naar de markt in de stad gewandeld. Ben nu elke dag minimaal 2,3uur aan het wandelen. Gaat steeds beter. Ben vandaag ongesteld geworden.. blew heb hartstikke last van mn buik. Kaarten gaan wij ook inplakken. Ik heb ook 2 lange lijnen in huis hangen vind t super gezellig staan. Haal ze weg als ik de kerst spullen neer ga zetten.
@Noorderling, ons kindje wordt volgende maand gedoopt. We hebben een familiedoopjurk, hopelijk pas hij daar dan nog in haha! @Onzekeremama, wat een mooie foto's! En een mooi kindje!
@ onzekeremama, mooie foto's! @ boomm, johannesbroodpitmeel werkt hier goed. Ik gebruik die van kruidvat huismerk, vind ik fijner dan nutriton. @ dopen, wij zijn niet gelovig, dus hier worden de kindjes niet gedoopt. @ kaarten, ik bewaar ze. Van zoontje heb ik ze ook, moet ze alleen nog inplakken bedenk ik me net . Hier vandaag een goede dag gehad. H heeft goed geslapen en gegeten. Gister fles om 20.45, toen 2.25 en 6.25. Ze heeft wel weer veel bovenop mij geslapen, maar goed. Morgen is mijn vriend vrij en gaan we in de ochtend naar Ballorig. Ben benieuwd hoe zoontje het gaat vinden .
Onzekeremama wat een leuke foto's Dopen: y wordt niet gedoopt. Wij zijn niet gelovig. Y ligt lekker op bed hebben ml en ik ff weer even tijd voor ons zelf. Vinden jullie dat je ook zo weinig tijd met je vl/ml hebt. We proberen het savonds wel. Maar vaak wil ze savonds niet meteen slapen. De avond is ook zo om. Ml moet de volgende dag gewoon weer werken.
@Jes89, ja dat is heel herkenbaar. We gaan sinds deze week na het eten lekker even wandelen met ons drie. R. valt dan in slaap (zelfs als hij huilt! Ideaal) en wij kunnen even lekker kletsen.
Ja wandelen doen wij ook als ml optijd thuis is van het werk. Volgende week ben ik 1 nacht alleen met y dan gaat mijn man weer naar buitenland voor het werk. Ach dan hebben we de eerste keer weer gehad gaat veel vaker voor komen.
Hey dames Hoe is t hier? Tijdje niet kunnen posten, zo druk met de kleine! Gister op het cb geweest voor het eerst en hij weegt nu 4865 gram en is ongeveer 56 cm..zo trots dat het zo goed gaat! Mooie lach vast kunnen leggen..echt zo'n smelt momentje is dat he als ze naar je lachen Zal proberen wat vaker te posten!
haay gister avond om 20.30 de laatste fles gegeven.. En nu weer! joepie! dopen, wij zijn ook niet gelovig dus M wordt niet gedoopt. @onzekeremama en ellen, mooie foto's! Prachtig mannetje! wat betreft tijd met ML, ik vind het nog wel mee vallen. M kondigt zich alleen altijd aan als wij het gezellig willen maken net of voelt ie het! Maar als M lekker ligt te slapen dat is dan voor ons al quality Time! ik heb gister avond een pamper 3 aan gedaan, zodat ik de eerste voeding (deze dus) M niet hoef te verschonen! Tenzij hij heeft gepoept natuurlijk! Oh en dat doet ie nu! Hahahaha omg wat toevallig!!! Nou dan moet het dus zo! Jammer want hij ligt nu nog te slapen! Naja hopelijk valt ie zo weer in slaap!
Leuke foto's meiden! Wat betreft tijd voor elkaar. Ik vind dat ook echt meevallen ze ligt altijd rond 20.00 in bed dus dan hebben we sowieso tijd om te praten en tijdens het eten zit ze bij ons in de eetstoel/newbornset aan tafel en dan hebben we ook gewoon tijd voor elkaar. Y heeft van 23.30 tot 6.30 geslapen en daarvoor van 19.00 tot 23.30. Super fijn! Verder kreeg papa net een grote lach! Ze was gister ook super blij hem weer te zien nadat ze hem bijna 2 dagen niet gezien had, toch leuk om te zien dat ze ons al ze herkent.
Lizzie, ik snap je gevoel wel hoor! Mijn schoonmoeder heeft destijds bij mijn zoontje ook een 'vreemde' op laten passen op mijn zoontje (eerste keer oppassen). Ze moest namelijk even naar oma toe, want die had geen geduld. (gelukkig kwam ik op tijd om ons mannetje op te halen) Bah wat vond ik dat naar! Heb het haar ook nog wel gezegd. Maar regende het de hele dag? Ik bedoel.. er bestaat zoiets als buienradar. Hier ook een hond en ik kijk vaak toch even wanneer het dan droog is of laat de hond even naast het huis op het grasveld plassen en ga later. Toch kan ik wel begrijpen dat ze dit heeft gedaan hoor. De hond moet natuurlijk ook, en dan liever zonder baby door de regen heen. (bij mijn schoonmoeder was er totaal geen reden om baby achter te laten, oma had ook een half uur kunnen wachten )
Ik zie trouwens dat ons meisje echt enorm is vergeleken met jullie kindjes!! Geboortegewicht was 4140 gram en 53 cm, gisteren (5+2) woog ze 5200 gram en 58 cm. Ze was wat aan de zware kant, maar ze doet het super, dus ik maak me niet druk. Ze krijgt wat ze wil hebben aan voeding. En net sinds gisteren drinkt ze weer wat minder. Dus ik heb vind het geen probleem.. Ik ben jaloers op de nachten van sommigen hoor! Vannacht zat er bijna 6 uur tussen, sjonge.. wat was ik blij. Maar meestal komt ze na 4,5 uur weer.
Hoi meiden Ik wil graag een poging wagen mee te schrijven als dat mag? Onze dochter is 11-10 geboren na een ingeleide bevalling bij 38.2 (ingeleid vanwege groot kindje) Onze dochter J was 50cm en 3945gram ze is afgevallen tot 3600 gram en ik denk dat ze nu alweer 5kg weegt Morgen voor de eerste keer naar CB ben zeer benieuwd het is echt een spekkie geworden Wij hebben al een dochter van 3,5 jaar oud en die is echt super lief voor haar kleine zusje en voor ons... Ze is helemaal niet jaloers geweest zo fijn echt genieten. J is echt een voorbeeldige baby we horen ze alleen als ze honger heeft of af en toe wat krampjes 's nachts gaat het ook super om 22.00 de laatste voeding en dan om 03.15 weer vannacht had ik mijn huispak aangedaan en toen sliep ze weer haha maar heb ze toch mooi wakker gemaakt om te drinken. Daarna komt ze rond 07.00 weer heel goed te doen hebben ook echt geen slaapgebrek doordat J gelijk weer verder slaapt na een voeding. Zo krijgen we gezellig nog visite van 2 tantes van mij voor de rest heerlijk een relax dag thuis... Alleen vanmiddag nog even naar de supermarkt lopen met mijn meisjes.
Hier ook weinig tijd om te schrijven. A. doet het prima. Ze slaapt nu al een aantal nachten goed, ze gaat na de fles van 23.00 uur slapen en ze meldt zichzelf tussen 3.00 en 4.30 uur weer. Daarna gaat ze weer braaf slapen en dan wordt ze wakker tussen 8.00-9.00 uur. Avonden wisselen. Gisteravond viel ze maar niet in slaap na de fles van 19.00 uur. Gisteren belde onze kraamverzorgster nog op, hoe het nu bij ons ging en of ze een keer langs mocht komen als ze in de buurt was. Echt superleuk. Ik vloei overigens nog steeds, hoe is dat bij jullie? Voor de lijst: A was bij de geboorte (22-10) 3420 gram en 48 cm Op 11-11 was ze 3740 en 52 cm.
@Emma86, ik vloei ook nog. Wel nog een klein beetje. Vloei sowieso minder door de keizersnede. Zometeen komt een vriendin langs op visite! Kan ze me mooi helpen met het badje haha . Kan nog niet heel lang staan dus komt goed uit!