Oktober 2014

Discussie in 'De mama's' gestart door Boommm, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    @rxy, veel plezier vandaag!

@noordeling, leuke schoenen!!

@jes. Kraam visite hebben we het meeste van gehad! Maar er moet ook nog wel wat komen!

Pampers.. Hier nog maat 1.. Gaat nog prima! Voor de nacht doe ik voor de zekerheid een 3 aan. Als de 1 op is gaan we over op 2.
    maar M is nog niet door gelekt!

net weer flesje gehad! Nu gaan we zien hoe het overdag gaat met een flesje minder ! Hoop dat ik zo weer wat op knap. Ben sinds gister middag al misselijk, hoofdpijn en heb buikpijn. Hoop niet dat ik ziek wordt :(
    fijne dag!

2. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Exciting: hopen dat je dan niet ziek word. Rustig aan doen :)

Ik kolf heel weinig omgeveer 50-80cc intotaal. Maar mijn melk is heel vet. Vind het soms wel jammer dat het zo weinig is. Maar is ook nog nooit meer geweest in de kraamweek hadden we moeite het op gang te brengen. Ik wil met kolven door gaan tot y een half jaar is. Maar als het straks nog minder word en y meer voeding nodig heeft danstop ik er mee want dan heeft het weinig zin.

3. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Wat zijn we stil vandaag dames. Ben er helemaal voor gaan zitten, denkend dat ik 2 blz moet terug lezen...maar helemaal niks haha

4. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    Weekend he haha, dan zijn de mannen weer thuis😊, dus hebben we het druk.

Al moet ik zeggen dat ik het niet druk heb😁

5. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik vind de fewstjurken van Prenatal zo leuk. Ik wil er eigenlijk een voor N. kopen als Sintcadeau. Maar ze draagt hem dan dus pas met Kerst. Wat denken jullie.. maat 62 of 68? Ze is een grote dame. Maandag weer meten/wegen.

6. Sarah294

Sarah294 Actief lid

3 mrt 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wel druk zitten geloof ik met Y midden in de 8-9 weken sprong! Hele dag bijna niet geslapen terwijl t normaal geen probleem is! En alleen maar jengelen en huilen! Maar lekker aan toe geven. En dan is t hopelijk met twee dagen beter.

7. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    Nijntje: is het ook te dragen na de feestdagen? Dan zou ik 68 doen.

Sarah: oh vervelend zo een sprongetje. Idd maar aan toe geven.

Ik heb een vraag? L. Die slaapt echt onwijs veel. Is sochtends eventjes wakker en savonds verder slaapt hij alleen maar. Is dat normaal? Hij is op een dag bij elkaar denk 3a4 uur wakker.
    Is verder wel alert en doet alles super.

8. Sarah294

Sarah294 Actief lid

3 mrt 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rxy 18 tot 20 uur slaap is de eerste weken heel normaal! Je geeft sowieso wordt steeds minder😃 Y slaapt zo een 15-16 uur per dag nu.

9. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    #449 Rxy88, 22 nov 2014
    Laatst bewerkt: 22 nov 2014
    Ok, hihi hij ligt nu ook weer heerlijk te snurken op me borst😊.
    Straks fles en lekker naar zijn bedje😊

Ik
    Ben trouwens instagram verslaafd miss leuk om elkaar te volgen?

Instagram

10. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Wat draagt ze nu Nijntje? k zou 1 maat groter nemen dan ze nu draagt, als ik nu wat voor de ketst zou moeten koppen zou k 62 nemen, maar S. is niet zo heel groot.

Wij gaan zo naar een verjaardag.
    Morgen helemaal drukke dag. Eerst even uurtje op mn neefje passen, benieuwd hoe dat gaat met 2 kids. Daarna koffie drinken bij schoon zus en zwager, s middags kraambezoek en s avonds naar mn vader, best druk, maar wij houden echt van gezelligheid.

Jullie nog plannen?

11. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    ik had ook al een paar keer gekeken of er alweer wat was geplaatst! Hihi!
    vandaag een rustig dagje gehad!

@nijntje. Ik zou 68 doen! Vind dat het beter een beetje te groot kan zijn dan te klein!

@sarah. Vervelend! Staat ons dus ook weer te wachten! Haha! Succes!

@rxy, lekker toch:p M is volgens mij best wel veel wakker! Denk dat het ook per kindje verschilt.

vandaag contact gehad met een voedings deskundige via de chat van nutrilon. Wat is dat handig zeg! M is namelijk steeds zo hongerig, en huilerig na de voeding. Hij kreeg nog steeds 7 voedingen per dag en moest eigenlijk al op 5 zitten. Daar geprobeerd om naar 6 te gaan. Maar dan wou hij teveel. Voedings deskundige adviseerde daarom om voeding van hongerige baby's te geven. Stond daarom om een paar minuten voor 5 nog in de Kruidvat haha! Heb nu 2 schepjes standaard en 2 schepjes extra gedaan. Ben benieuwd hoe hij het daarop gaat doen! Hij ligt nu in ieder geval na de voeding te slapen! Ml is weg te darten! Gaan wij voor ik hou van Holland! Fijne avond!

12. Sarah294

Sarah294 Actief lid

3 mrt 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik volg je😉

13. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    Leuk😃.

Exiting: wat fijn he dat dat in het weekend gewoon kan.
    Hoop dat de kleine man nu wat verzadiger is😊

14. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    ik heb geen instagram! Ik weet niet eens wat dat is! *schaam, schaam*

noordeling, gezellig druk weekend! Geniet ervan en veel plezier!

is indd erg fijn dat het weekends ook kan. En je kunt gewoon chatten! Erg fijn.. Al mijn vragen even kunnen stellen.. En vind een voedings deskundige 'beter' dan een 'gewone' verpleegkundige van het cb! Zei heeft meer verstand van voeding enzo! Ik zag later dat hero ook een chat functie heeft! Wij hebben hero, maar goed! Daar maakte ze geen punt van. ZE zei wel, dan kun je beter overstappen op nutrilon hongerige baby's. Hihi doen we niet! Blijf bij hero! ZE zou me van de week mailen om te vragen hoe het ging. Vond dat wel erg netjes!

ohja op wij.nl en dan bij foto service (rechts in een hokje) heb je op canvas 50% korting, en bij een bestelling krijg je nog een canvas van 20x20 gratis!

15. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    Instagram, kan je foto's delen en liken en reageren😊 erg leuk haha.

Oh dat is een leuke actie van wij. Ik bestel meestal op herinneringoplinnen.nl

16. Sarah294

Sarah294 Actief lid

3 mrt 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    @exciting oh goeie! Heb een shoot gehad maar kan niet kiezen wat ik af moet laten drukken! Alles is mooi 😃 instagram is een soort FB maar dan met nadruk op delen van foto's. Maar 50% korting is top😃

Ja ik ben denk ik elke keer als eerste met de sprongetjes aangezien Y de oudste is in de lijst op de kleine van boomm na dan... Ze ligt nu op m'n benen te slapen.... Krijgen nu nog bezoek

17. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    oke! Nou ik hou het bij fb! Haha!
    ja wij hebben ook een shoot gehad! Wij hebben bij fotoophout.nl een foto van 80x60 besteld op vurenhout! Zo mooi!
    sm is eerste kerstdag jarig, daar heb ik nu op wij.nl een mooie canvas collage gemaakt van de mooiste fotoshoot foto's! 1 grote over de hele canvas en 3 kleinere aan de linker kant! Echt heel mooi! En de gratis canvas houden we zelf met nog een mooie foto erop!

18. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    actie is t/m 27 november! Dus niet te lang meer wachten! Haha! En k zie net die bon van de prenatal op de site. 10€ korting op wijfotoservice! Als jullie die nog hebben heb je ook nog 10€ korting! Ik heb hem helaas weg gegooid!

19. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    Lastig hè met die voedingen. A. krijgt 6 flessen over 24 uur, nu 120 ml water en 4 schepjes per keer. Meestal gaat de fles tot de laatste druppel leeg. De nachtvoeding moet er op den duur uit natuurlijk. Meer dan 4 uur overdag er tussen laten zie ik ook niet zitten en dat gaat ook nog niet lukken denk ik. Om 23.00 uur de laatste fles. Eergisteren kwam ze pas om 5.00 uur weer, gisteren om 4.30 uur en vanochtend weer om 5.00 uur, hopelijk blijft het zo en gaan we naar de 6/7.00 uur toe de komende tijd.
    Ze krijgt Kruidvat voeding.

@rxy88
    Je bent nu ook gestopt met bv? Las dat het niet meer ging bij jou? Hier net van het kolven af, sinds gisteren. 2 weken bezig geweest met afbouwen (al ben ik na 2 weken bv al gestopt). Sinds ik gestopt ben is het wel een stuk relaxter geworden hier en kan papa ook eens wat uurtjes overnemen. Vanmiddag lekker even kunnen slapen zonder me druk te moeten maken over voeden.

20. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    @emma, ja ben gestopt. L. Krijgt nu alleen nog de fles en heb vanmiddag nog 1x de druk eraf gekolft en nu geen stuwing meer. Miss morgen ochtend nog.

Ja het is zoveel relaxter. voor mezelf en voor L.
    hier bied ik L ook 120cc aan ene x drinkt hij hem leeg andere x drinkt hij maar 90cc.

Deel Deze Pagina