Hihi ja ; https://m.facebook.com/home.php?refsrc=https%3A%2F%2Fm.facebook.com%2Fhome.php&refid=8&_rdr
Deze dan misschien? Anders kun je mij op fb toevoegen dan nodig ik je uit Sarina Wijkhuizen purmerend
Eventjes kort, want ben drukdrukdruk vandaag En S heeft geen zin om te slapen Facebook, ik heb geen Facebook dus voor mij gaat het hem niet worden Ben met S naar het cb geweest en hij is in 2weken meer dan een halve kilo gegroeit
Fijn Wenda! Das een goed teken! Ik heb volgens mij een verzoek om lid te worden verstuurd via fb! leuk! Kunnen we alle foto's die we plaatsen ook delen! Wel zo leuk Maar voeg je alleen 'ons' groepje toe? Anders hebben we straks heel zp erop
Onzekeremama ik doe het wel even via jouw facebook kan hem niet vinden. Bestaat wel een groep met 59leden maar dat leek me niet goed
'k Heb ook een verzoek gestuurd om lid te worden. 'k Laat S. de laatste dagen overdag in de kinderwagenbak liggen om te slapen. Met wisselend succes. Maandag heeft ze er twee uur in gelegen, 'k heb steeds haar speentje weer gegeven als ze huilde, maar toen heeft ze niet geslapen. Gisteren heeft ze er in totaal wel ongeveer 2 uur in geslapen. Dat is dan alles wat ze slaapt tussen 11.00 en 23.00 zeg maar. O ja en nog klein half uurtje in de auto. 'k Blijf het weinig vinden, maar ja. Nu heb 'k haar er ook net ingelegd. Ze heeft vanmorgen weer tot ongeveer 11.00u in haar bed geslapen en daarna alleen nog 20 min. in de auto. Ze is nu lekker op haar speentje aan 't zuigen 'k hoor haar verder niet. Dus 'k ben benieuwd of ze zo in slaap valt. 'k Weet niet meer wie de tip gaf om een uur na de ochtendvoeding te kolven, maar bedankt voor de tip! Vanmorgen geprobeerd en binnen 5 minuten had 'k 150 ml gekolfd. 'k Zie 't nu weer een beetje meer zitten om straks te gaan kolven op m'n werk. 'k Was wel verbaasd dat er zo kort na een voeding al weer zoveel voeding is aangemaakt. Morgen naar cb voor prikjes...brr... Wel benieuwd hoe ze gegroeid is. Ml ging haar gisteren even zelf vast opmeten hij 's zo benieuwd, grappig om te zien dat hij er zo mee bezig is. Hij probeert in 's avonds en in t weekend echt tijd aan haar te besteden en ook voor haar te zorgen. 'k Ben net twee sta tafels wezen kopen bij de formido (waren in de aanbieding), want zondag wordt S. gedoopt, daarna komen familie en vrienden mee naar huis, kan wel 30 man zijn en nog kids erbij, geen idee hoe we dat hier in huis moeten gaan houden, in elk geval niet met stoelen, dus hopelijk lukt het zo wel met die statafels erbij. Was wel ff stom, 'k ging ze halen (ze hadden er nog precies 2) toen moesten ze in de auto, niet echt over nagedacht vooraf. Ze pasten wel maar dan moest de achterbank plat. Alleen gebruik ik een isofix en die stond daar dus. Die er uit gehaald, maar toen moest 'k de maxicosi voorin vastmaken met de gordel. Maar dat had 'k nog nooit gedaan. Nou lang leve internet op je telefoon, ik daar filmpje opzoeken hoe je dat doet, whaha, voelde me echt een kluns hoor, maar 't is gelukt.