Hoi Meiden Zo ik ben ook weer thuis... Van 09.00 op pas geweest Het is even teveel om te reageren ik heb mijzelf wel toegevoegd aan de Facebook pagina leuk! Vannacht ging weer super J kwam pas om 04.15 echt fijn en daarna weer om 08.00
Ik weet niet wie het vroeg, maar dat pakje hebben ze nu bij de H&M voor 25. Ik heb hem in maat 68 hoop dat het niet te groot is straks. J. zit nu nog in 56/62. Maar kleiner hadden ze niet. Facebook, leuk! Ik zoek je op onzekeremama.
Ik heb hem ook bij h&m vandaan. 25euro heb bij v&d een blouse gekocht 62 dan zie ik wel welke hij past tegen die tijd
Y vanavond optijd naar bed gebracht. Ze heeft even gehuild heb haar de speen twee keer gegeven. Nu is ze lekker stil. Tussen 20/21 uur de fles en dan kijken wanneer ze weer komt. Leuk om op Facebook te zien wie wie is.
Vandaag even naar cb geweest, ze weegt 4270 gram nu en is 55 cm. Weer een goede nacht gehad, ze kwam pas om 7.15 uur weer (laatste fles 23.00 uur). Ze lag er om 23.45 uur weer in. Rare was alleen dat ze na 20 min ineens begon te huilen (was een vreemde huil ook). Ik eruit, haar oppakken en gekeken of er misschien iets niet goed zat bij de puckababy. Niks aan de hand en binnen 2 minuten sliep ze weer. Wat dat nou was???? Ik hoop dat iedereen een goede nacht heeft en lekker kan slapen.
Sara waar woon je in purmerend? Wenda jammer dat je dat niet hebt. Ook geen zin om te maken? Is wel errug gezellig met al die foto's. exciting ik voeg alleen ons groepje toe. Voor zover ik natuurlijk weet wie wie is haha Voor de meiden die het niet lukt. Als je mij toevoegd nodig ik je uit. Sarina Wijkhuizen, Purmerend fijne nacht xx
@onzekermama Woon in de gors en jij? Zo net laatste voeding gegeven en en met Y afgesproken dat ze me tot 0700 laat slapen 😉
@exciting slecht plan! Haha ze werd gewoon om 3.30 wakker nou dat heeft ze al in geen drie weken gedaan behalve na de prikjes dan😉 ook zo heel gezellig van nou geef me even een flesje en een knuffel en tis oké en er flink bij lachen haha. Ze lag ook al tijdje dwars in m'n buik dus daar zal t wel aan liggen, nu ligt ze weer in bed en hoor ik d'r niet, gek kind. 😁
Y heeft goed door geslapen om 20.15 de fles en ik hoorde haar wakker worden om 4.15 fles gemaakt toen ik boven kwam lag ze lekker om zich heen te kijken. Nu weer in bed Gaan jullie nog wat doen het weekend? Hier druk druk. Zaterdag verjaardag kijken hoe dat met y gaat, gaat het niet dan mooi optijd naar het huis van mijn ouders. Bij mijn ouders logeren en de volgende dag naar de kerst show in denekamp. Welterusten nog
Sara, ik woon in het nieuwbouw gedeelte van overwhere, net bij het spoor. Hier weer een topnacht. 21.30tot06.30. En daarna meteen weer terug. Vanavond gaan wij gezellig bij mijn broer eten we hebben met hun en mijn vader en stiefmoeder een kookclubje. Om de maand. Omdat we elkaar anders te weinug zien. Morgen avond gaan vl en ik lekker een hapje eten, daarna naar de bios. En misschien daaarna nog wel een borrel halen. Zal wel ff wennen zijn.. geen verantwoordelijkheid
Hier wat onrustiger vannacht. Eerste voeding om 2.45 en de tweede om 5.45. Met luier verschonen ging het niet goed, dus ze moest om 3 uur helemaal schone kleren, inclusief romper... De afgelopen week heel erg verwend met 3.00 en 7.00 uur. Om 7 uur staan we toch op ivm werk en onze peuter. Peuterdochter was nu door de voeding ook om 6.00 wakker, die is aan het einde van de dag dan meestal niet echt meer te genieten . Zo sneu, onze jongste is al verkouden sinds ze twee weken is. Jeetje, al meer dan haar halve leven verkouden . Dit weekend Sinterklaas vieren met familie en zondag vrienden te eten.
Heyhey Wat gaat het allemaal goed met jullie kindje zeg. Heb een klein beetje proberen bij te lezen. R heeft wat last van krampjes gehad maar ik ben gelukkig weer helemaal beter. De dokter heeft me verzekerd dat de ontsteking in mn baarmoeder geen consequenties zal hebben dus daar ben ik heel blij om 😄 Hier de afspraak met het cb af moeten zeggen dus ben met R langs de huisarts geweest hier bij mn ouders. En hij is helemaal gezond. Navelbreukje geneest idd voor dat hij : is zo niet moet hij onder het mes. Gister even zonder kind op pad geweest. Mn pa had oppasdienst ging heel goed 😄
Moet ik ff nadenken tegenover makado enzo? Bij t Triton daar moet ik trouwens naar het cb. Pff lees net een topic over nare reacties op zwangerschap.. En toen dacht ik daar ga ik mijn verhaal neerzetten, maar dacht nee want hier heb ik meer begrip en advies denk ik Het is allemaal nogal lastig. Wij zien mijn schoonzus (zus van Vl.) al meer dan twee jaar bijna niet. Beetje ingewikkelde familie, z'n neven nichten zijn geweldig gaan we ook super goed mee z'n ouders ook super maar die zijn niet heel open en laten dingen vaak leuker een mooier voorkomen dan ze zijn. Wij gaan dus elk jaar met de hele familie op wintersport in het voorjaar, in een groot huis wel allemaal eigen kamer maar wel gezamenlijke keuken enzo. We kijken er allemaal altijd flink naar uit. Vorig jaar bedacht mijn sz dat ze opeens weer mee wilde ook met de rest van de Fam heeft ze niet veel contact. Geen ruzie zoals ze met ons wel heeft of eigenlijk is het pure jaloezie maar ze heeft een hekel aan mij in ieder geval. Maar ze wilde dus weer mee na twee jaar met nieuwe vriend. Ik heb toen tegen Vl. Z'n ouders gezegd dat ik dan zelf niet mee ga, ik ga niet in een huis met 20 man zitten en doen alsof er niks aan de hand is, dat kan ik niet en gaat boven mijn principes uit. Ik heb toen gezegd dat ik wel met haar wilde praten maar dat moest ze zelf dan ook willen. Dat wilde ze niet ze wilde alleen praten met haar broer (mijn vriend). Dag wilde Vl. Niet maar ik heb gezegd doe het nou toch, dus hij het toch gedaan en als laatst had hij gezegd het kan alleen echt goed komen als je met H (ik) gaat praten want zij hoort bij mij. Nou dat kon ze dus niet. Vervolgens dacht ik van nou laat ik de volwassenste zijn en heb haar een lange mail gestuurd dat ik weet dat ik fouten heb gemaakt denk alweer 7 jaar geleden toen was ik 15-16. Maar dat zij ook heel naar tegenover mij heeft gedaan. Maar dat het wat mij betreft klaar is en we opnieuw kunnen beginnen op gewoon een normale manier en elkaar iig normaal de hand kunt schudden. Ik kreeg toen terug daar ben ik het mee eens. Toen dacht ik ja ho eens, ik zit helemaal een mail te versturen waar ik 2 dagen over nadenk en jij doet t af met, ja daar ben ik het mee eens. Toen heb ik gezegd oké dat is fijn maar laten we elkaar voor de wintersport nog wel even zien, we hadden nog een week. Wij dus afgesproken op een ma avond om elkaar te zien met haar vriend erbij schoonouders en wij. MAaAAAR, toen kwam ik er die dag achter dat ik zwanger was. Dat werd even niet snowboarden en drinken voor mij. Vl en ik meteen besloten dat we het op wintersport zouden vertellen aan hele Fam ( was pas 6 weken) maar we gaan goed met ze om en mocht ik een mk krijgen dan zouden we dat ook met ze delen. Maar sz zou 4 dagen later komen dan de rest, dus ik zei tegen Vl als we niet meteen weer problemen willen dan denk ik dat we het haar meteen moeten vertellen. Ze is nog al snel jaloers. Nou die avond verteld Vl. en de reactie of eigenlijk geen reactie. Niks gefeliciteerd ook d'r ouders niet vond ik alweer erg stijlloos maar goed. Ze had het enkel over het is nog zo pril dus kans op een mk is groot, Thanks daar zit je echt op te wachten als je net een halve dag weet dat je zwanger bent. Maar goed slik het ik. Uiteindelijk zijn ze op het laatste moment niet mee geweest iets met geld. Maar ze heeft dus 9 maanden lang de zwangerschap dood gezwegen ook naar haar ouders toe. Maar toen Y net 1 dag geboren was heeft ze het dus geflikt om schoonouders te bellen en te vragen waarom ze niet even gebeld was dat ze tante is geworden nu moest ze het via FB te weten komen en via andere. Ik ken van vroeger (paardenwereld) nogal veel mensen zie zij ook nog ziet/spreekt. Mijn schoonmoeder is zo boos geworden en heeft de tel opgehangen. Maar wat ze nu dus doet steekt me zo erg. Ik had een fotoshoot gehad gemaakt door een vriendin die ze ook kent en ze had de foto's op FB herzeg en gevraagd of dat mocht. Ik vond dat prima, maar nu zit ze dus via mijn vriendin te vragen of ze foto's van Y mag hebben maar ze wil niet dat wij dat weten. Mijn vriendin heeft gezegd dat is dan jammer want ik ben fotograaf en ik mag dit niet doen tenzij m'n klanten t geen probleem vinden, nou nu is ze dus pislink op vriendin dat ze dat ging vragen. Ik haar nog met goede gedrag een app gestuurd luister ik begrijp als je wat foto's wil maar vraag dit aan ons niet via andere. Waarop ik een hele scheld serenade terug kreeg. Nou toen knapte er iets en heb ik gezegd luister wat je doet doe je maar als ik nog 1 x merk dat je info over Y probeert te vergaren via andere dan heb je echt een probleem. Die is binnengekomen denk ik want hoor niks meer. Lang verhaal maar t zit me zo dwars ik moest t even van me afschrijven
Hey sara wat een rotsituatie. Het lijkt wel alsof je in haar ogen niks op de goede manier kan doen, en soms moet je het ook maar niet willen. Weet je waarom ze zo jaloers is? Hopelijk kan je voor jezelf op een dag accepteren dat het is zoals het is. Vind dat je best wel veel moeite hebt gedaan om haar de hand te reiken.
@Sara294, idd ik vind ook dat je echt je best hebt gedaan voor een goede relatie tussen jullie beide! Misschien is ze wel jaloers op het leven wat jullie hebben (mooi gezinnetje). Wat naar dat ze zulke rare dingen zegt over je zwangerschap. Erg vreemd ook dat ze de foto's via via dan wél ineens wil hebben! Krijg er gewoon een beetje een raar gevoel bij!
@bloempje je zegt precies wat ik denk, ik ga nu zeven jaar met haar broer. En in die tijd heeft ze vier relaties gehad. Ik weet dat ze ook een kinderwens heeft, maar daar moet je tocht eerst een stabiele relatie voor kunnen onderhouden. Ook zegt ze altijd tegen haar ouders dat ze het gevoel heeft dat ik haar broer bij d'r weg heb gehaald terwijl Vl. Al 80 keer heeft gezegd dat ze dit zelf veroorzaakt heeft. Tja het is en blijft een lastige situatie. Ik krijg gelukkig wel steun van zowel Vl en schoonouders maar als iemand je zo haat dan raakt het je elke keer weer op de een of andere manier, maar heb nu wel echt zoiets van Y moet je afblijven en kreeg van dat fotogedoe ook echt een naar gevoel aan de andere kant als ze die foto's echt had willen hebben had ze die zo van FB af kunnen plukken dat is het risico wat ik neem. Dus lijkt het weer meer een schreeuw om aandacht denk ik dan
@Anna Fijn dat je weer beter bent en dat je ontsteking geen consequenties heeft. A heeft ook een navelbreukje maar daar hebben ze verder niks over gezegd. Zal de volgende keer even vragen van hoe of wat. Hoe is het verder met je? Doe je nu alles alleen of...? @Sarah Wat een mens zeg. Heel vermoeiend. Zegt zij rechtsom dan ga je uit goodwill rechtsom maar dan heeft zij alweer bedacht dat het linksom moet zijn en zelf gaat ze rechtdoor. @Meijke haha, herkenbaar. Hier gaat het af en toe ook niet helemaal goed en dan kan ik schone kleertjes pakken. @onzekeremama en jes Een vraagje aan jullie. Maken jullie ze niet meer wakker voor een laatste fles om 23.00 of 0.00 uur? Volgens cb hier zijn ze dan nog te klein om een avond/nacht zonder voeding te doen en moet ik haar dus wakker maken. Ben benieuwd hoe dat bij jullie zit? Hoeveel voeding geven jullie? Overigens kwam A vanochtend even voor half zeven. Best netjes dus. Beetje gerekt tot tien voor zeven met flesje geven. Nu ligt ze in de kinderwagen te slapen.
@sarah,,och wat jammer! Ik denk nu heb ik de oplossing! Haha! jeetje wat een vervelend mens zeg! En jij bent ook nog steeds zo goed om van alles te doen om de relatie beter te maken tussen jullie! Nou ik zou mijn energie niet meer in haar gaan steken! Als zij wil dat het goed komt moet het van haar kant komen toch! En wat fijn dat je schoon ouders en je vriend achter jou staan! weekenplannen: morgen even de stad in voor een kraamcadeautje en Sinterklaas cadeaus! En zondag gaan we met de hele familie naar de wol! Hoop dat M zich wat gedraagt @anna,,wat fijn dat het weer goed gaat! Kun je nu weer genieten! als het goed is komt vandaag de foto op hout! Als ie binnen is dan maak ik wel even een foto op fb! Ben benieuwd vandaag lekker rustig aan. M ligt te slapen.. Kan ik mooi het huishouden even doen! Fijne dag!