@Anna Zo 1,5 km? Flink mannetje heb jij zeg! Dat zie ik A nog niet doen. Praten gaat hier ook nog niet super hoor. De poes noemt ze nu koe Verder alles goed met iedereen?
@ Anna, wat goed zeg! S kan al wel goed lopen, maar echt nog niet zo'n groot stuk. @ Emma, nee gelukkig heeft S nooit last van wagenziekte. Wat vervelend dat A er wel last van heeft. @ Hier, het gaat hier prima S word echt groot. Alweer voor de 3e keer zn haartjes geknipt. Groeit echt zo hard. Hij praat veel, maar nog niet echt veel duidelijke woordjes. Wel ga ik hem nu steeds beter begrijpen. Hij is gek op dieren en ook trekkers vind hij helemaal geweldig (vind papa super leuk). Met de zwangerschap gaat het ook goed. Buikje groeit lekker en de baby trapt er aardig op los De misselijkheid word langzaamaan minder, alleen heb ik al een tijdje last van mn heupen en daarvoor moet ik nu naar de fysio.
Emma. Vervelend dat ze wagenziek is. N heeft daar ook last van. Wordt A nog achteruit vervoerd? Hier hielp het heel erg toen N naar voren ging. Verder veel naar buiten laten kijken door spelletjes te doen of dingen te benoemen die je buiten ziet. En je kan van die sea band armbandjes proberen, hebben speciale drukpunten. Wij hebben erg leuke kerst en oud&nieuw gehad, beiden in NL gevierd. Vliegen ging goed, net als altijd gelukkig. Is ook maar een heel klein stukje vliegen natuurlijk. Verder gaat het goed, lief dat je het vraagt. Merk dat het einde in zicht komt. Slapen wordt minder, last van brandend maagzuur en harde buiken.. Annacf. Waaauw wat knap van R. Dat zie ik M ook nog niet doen, die loopt wel goed maar is erg lui haha. Wenda. Fijn dat alles goed gaat! Heb je de 20wekenecho gehad? Vond ik weer zo spannend haha. Hier ook alles goed. M wordt echt een dametje met een eigen wil. Ik rommel een beetje met haar slaapjes overdag. Doen ze bij jullie één of twee slaapjes nu?
Hallo meiden!! Ik zocht een oud berichtje van mezelf maar nu zie ik dat jullie nog actief zijn! Wat leuk! Hier gaat het super goed. Mijn zoontje leert erg snel allemaal nieuwe dingen, heel leuk omdat fulltime mee te kunnen maken! En ik ben weer zwanger!! Ik heb hiervoor een miskraam en een MA gehad, dus ik ben nog wel een beetje nerveus of het wel zal blijven zitten. 3 feb hebben we de termijn echo, dan krijgen we hopelijk wat meer rust. @Boom, hier ook nog maar één slaapje per dag sinds deze week. Hij gaat van half 12 tot 2 op bed, soms zelfs tot half 3! Hiervoor ging hij nog twee keer, maar dan sliep hij steeds heel kort. Dit is een stuk beter.
@Wenda Last van de heupen is balen zeg. Hoop dat het verder allemaal goed gaat met jou en baby. Serieus al 3x de haartjes geknipt? Hier nog niet 1 keer al is kammen nu wel nodig. Het staat vaak zo leuk omhoog aan de achterkant. Ach, scheelt weer kosten voor de kapper (zelf begin ik er niet aan). Hoe gaat het nu met het slapen van S? @Boommm Jeetje, jij mag alweer in een afteltopic meekletsen. Respect hoor, ik doe het je niet na. Dat slapen en maagzuur enzo... nog ff volhouden! Wordt je nu ook extra in de gaten gehouden omdat M te vroeg was? Wat was daar de oorzaak ook nog maar weer van of weten jullie dat niet? Hopelijk blijft deze kleine meid in elk geval tot 37 weken zitten. Ja A werd nog achteruit vervoerd, vanaf vorige week niet meer. We kijken even hoe het nu gaat. Hier rond haar eerste verjaardag naar 1 slaapje gegaan. Meestal ligt ze er tegen 13.30 uur in tot 15.00/15.30 uur. Om 19.30 uur gaat ze weer op bed, rond 7.00-7.30 uur vaak weer wakker. @Bloempje Leuk dat je nog even reageert! Super dat het zo goed gaat! Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik duim mee dat het goed blijft gaan. Triest van jullie miskraam en MA, veel sterkte ermee. @Hier Hier gaat het op zich goed, al is A wat hangerig de laatste week. De bmr prik gehad én een kies die door komt, geen goede combi. Slapen en eten gaan gelukkig heel goed. Ik vind het mama zijn steeds leuker. Moet ook zeggen dat ik een geweldig kind heb Heel makkelijk en overal mee naar toe te nemen. Bekijk bijlage 489004 (foto verwijder ik straks weer)
Kom andere keer uitgebreid reageren maar wat een lekker moppie is A! Prachtige foto!!! Is ze nou een beetje rossig? Wat leuk!
Wat een knapperd Emma! Ik zal nog een linkje naar een foto in de club zetten morgen van hoer R. Nu is. Openbaar vind ik toch niet zo 😇 @bloempje jeeej wat leuk! En al 9 weken ik ga kijhard voor je duimen dat deze kleine lekker blijft plakken 😘 R. Slaapt van half 1 tot 3 soms zelfs langer maar hij loopt ook zo te sjouwen. Gaat in de avond rond 7-7:30 naar ben en als ik de volgende dag vrij ben slaap hij gerust tot 9-9:30 uit 😇. Hier wordt ook wat afgekletst. En hij snapt al zoveel als ik zeg waar is je knuffel pakt ie zn tut. Ga je je schoentjes aandoen en je jasje pakken dan gaat hij snel zn schoenen en jas uit de gang halen. Sinds kort zit hij weer in de tummytub, dat past nog gewoon. En vind hij heerlijk, lekker tot de schoudertjes onder water. Poes had wel pech laatst. Hij trok aan haar staart dus er werd naar meneer geblazen, dan denk je daar schrikt hij wel van maar nee hij vond het super grappig en ging terug blazen 😂😂😂😂🙈
Hey meiden hoe gaat het hiet met de kindjes en de zwangerschappen? Ik heb in de club nog een linkje naat foto's van R. gezet.
Thnx meiden Zoals ze daar op de foto staat dat is ook hoe ze van zichzelf is: vrolijk en elke dag een feestje ervan maken. Heb echt een supermakkelijk kind. Ja ze is inderdaad rossig, ben benieuwd of de kleur zo blijft of dat ze straks nog roder wordt of blond (of zo blijft). Hier gaat alles gelukkig weer goed. Paar dagen aan het jengelen geweest en, niet lekker door de prik, kiesje én een nieuwe fase in gaan: A is begonnen met klimmen (op de bank enzo, deed ze nog niet). Nu nog leren hoe je veilig weer op de grond komt. @AnnaCF Wat een mooie en lieve foto's. En wat gaan ze hard met groeien zeg! Ja leuk is dat om te zien he, dat ze zoveel snappen. Begrippen als op en onder begint ze nu ook door te krijgen. Poes heeft hier al een paar meppen uitgedeeld maar tot nu toe gaat het prima. A heeft door hoe de emmer met brokjes open moet dus dat is af en toe een feestje.
Meiden, hoe gaat het met jullie dreumesen? En hoe gaat het met de zwangeren? Hier krijgt A er nog een kies bij en volgens mij komt er ook een hoektand door. Ze beet me van de week, heb er een blauwe plek van Ben erg boos geworden, dat mag absoluut niet. Denk zelf dat het komt door het doorgekomen gebit, ze is erg happig de laatste tijd. Inmiddels weet ze ook hoe ze van de bank en bed af kan komen en ze begint steeds meer te brabbelen. Ik vind het zo leuk om te horen. Alleen jammer dat ik vaak nog niet weet wat ze aan het vertellen is. We hebben de autostoel vooruit gezet en toch spuugde ze weer in de auto (gelukkig maar een klein beetje). Op de snelweg gaat het goed, het zijn net die stukken waar je over een rotonde moet, bochten, stoppen en weer optrekken.
hou allemaal! Zou ik hier mee mogen kletsen? Heb een zoontje van 2 oktober 2014! Heb een lekker ondernemend kereltje, zitten vanaf 6 mnd, lopen vanaf 11! Al z'n tandjes en kiesjes zijn door, op t moment komen z'n hoektandjes door! Al z'n shirts zijn binnen nou time doorweekt haha! echt genieten! lijkt me erg leuk om zo ervaringen te delen! Ik zit ook meteen met een vraagje.. gisteren voor de grap mn zoontje opgemeten en zag dat hij 78 cm is.. Dit is precies dezelfde lengte als 3 maanden geleden op het cb.. qua gewicht is hij wel wat bijgekomen, maar ook niet heel veel! ongeveer een halve kilo! Hij weegt nu 11 kg.. Moet ik me zorgen maken? hij eet goed, sochtends 2 en smiddags 2 boterhammen. lekker stuk fruit tussen door en smiddags een (of een paar ) Maria kaakjes oid.. savonds eten we gevarieerd, maar groenten wil ie niet eten.. hooguit 3 á 4 happen en verder een aardappel en vlees.. wokgroenten vind ie daarentegen wel weer erg lekker.. Hoe groeien jullie kindjes? bedankt alvast!!
Emma, leuk hè dat geklets! Echt gezellig. Wat vervelend dat ze moet overgeven in de auto. En dat geklauter, hier klimt meneertje al in de vensterbank maar dat wil ik niet hebben. Lievekind, welkom! Gezellig Ik heb geen idee hoe mijn kereltje groeit. Ik moet donderdag weer naar het cb dus dan weet ik het. Als hij goed eet is er volgens mij niks aan de hand hoor! Boomm, ik zag ergens voorbij komen dat je bevallen bent. Gefeliciteerd!! Alles goed gegaan? Hier, met S gaat het helemaal prima. Tis echt een buitenkind. Hij vindt het heerlijk om lekker buiten te spelen. Verder houd hij van klimmen en wild doen maar hij kan ook heerlijk rustig een boekje lezen of liedjes zingen Met mij gaat het wat minder. Ik heb een forse bult in mn hals en de ha vertrouwde het niet dus doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar heb ik een punctie gehad en krijgen we volgende week de uitslag. Ben erg moe en heb last van een gespannen buik. Maar met het kindje gaat alles goed
Allereerst: Boommm gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Jeetje, jij hebt er gewoon 3 nu! Ik hoop dat alles goed gaat, ook V was, net als M toch iets te vroeg? En best een lange bevalling dacht ik te lezen? Veel geluk met de 3 meiden! @Lievekind Welkom! Zo, jij hebt een vlot mannetje zeg! Over lengte en gewicht.... denk dat cb net even anders opmeet dan jij? Als ik het zo lees krijgt hij voldoende te eten hoor. Mocht je je zorgen maken dan kan je altijd nog een keer heen voor wegen en meten. Ik hoef pas in oktober weer maar ga over een paar maandjes nog een keertje heen voor wegen en meten. Dan vraag ik meteen of ik nog ergens op moet letten en soms heb ik nog een vraag ergens over. Ik weet wel dat ze vanaf nu niet meer zo hard groeien. Merk het ook aan de kleding, maat 80 zijn we nog niet uit. Ik zie dat jullie voor een 2e kindje gaan? @Wenda Ja klauteren doen ze graag he. Heb madame nu zover dat ze snapt dat ze moet blijven zitten op de bank. Ze zegt ook zelf: Sjittuh (of zoiets). Ze doet echt haar best om woordjes te zeggen maar veel meer dan gebrabbel komt er nog niet uit. Toch zie ik aan haar dat ze al heel veel snapt en verbanden legt dus dat komt allemaal wel. Hier mag ze ook graag naar buiten, jammer dat het zo nat is elke keer. Ow meid wat schrikken van die bult! Ik hoop heel hard dat de uitslag goed is. Rustig aan de komende week!
@Emma dankjewel. Haha ja hier snapt meneer ook hoe de doos met poezensnoepjes open moet. Poes heeft zich inmiddels echt misselijk aan die dingen gegeven en als je een snoepje onder haar neus houdt begint ze echt te kokhalzen @Wenda, dat is vervelend zeg, waar zijn ze bang voor? Hopelijk valt het allemaal mee en is het wat hormonaals. Wat lief liedjes zingen, dat gebeurt hier nog niet al worden alle bewegingen enthousiast meegedaan. Zo schattig om te zien. Ik had R. laatste geleerd een handje te geven zo'n lief gezicht. @Lievekind, Welkom en nee denk geen zorgen hoor. Anders ga je toch even naar een inloop spreekuur op het CB? Kindjes groeien nu veel langzamer dan eerst. Mijn zoontje is ook 78 cm en 10.2 kilo. Zo lang hij vrolijk is en goed eet. Groeien gaat in etappes dus hij zal vast wel weer een spurtje krijgen. @Hier. Ik merk soms dat het echt begint te kriebelen, zou zo graag een 2de willen. Maar ja wil ik nog een kind alleen krijgen, ik weet het niet. Merk dat ik er wel mee worstel het idee dat een tweede kindje van een ander zal zijn. Soms denk ik red het prima alleen qua tijd en energie, maar ja wil ook mn studie nog afmaken. Dilemma's Maar zou het voor mn zoontje ook zo leuk vinden als hij een broertje of zusje heeft. Kindjes zijn zo leuk samen Verder is het een ondernemertje. Ik merk dat hij niet heel spraak gericht is maar wel erg fysiek en hij snapt al zo veel. Vooral het woord Bah is nu hot. Elk pluisje dat hij vind komt hij brengen en hoor hem al vanaf de andere kant van het huis roepen, Bah, Bah, Bah. Ook als ik zn luier heb verschoont. Bah en hij moet en zal het zelf in de prullenbak doen. Verder knuffelt hij heel graag en kusjes geven aan mij, aan poes en aan zn knuffels is ook favo.
Emma. Hier ook een bijtertje. Zag laatst zelfs tandjes in de salontafel.. Vervelend dat ze echt wagenziek is en vooruit kijken ook niets helpt.. Mogen ze al van die pilletjes? Misschien voor lange reizen.. En verder een vuilniszak/zo'n grote knutselslab aan in de auto? Zodat ze een beetje schoon blijft? Lievekind. Welkom! Hier is M wel eens gekrompen volgens het cb, zou mij dus niet al te veel zorgen maken. Hier groeit ze ook niet meer zo snel nu, neemt op een gegeven moment ook af. En dan ineens knipper je met je ogen en hebben ze een groeispurt gehad M was 3 oktober 72 cm en 8100 gram en 13 december 73 cm en 8300 gram, ook niet zoveel gegroeid dus. Wil binnenkort weer eens laten wegen. Wenda. Wat schrikken joh, van die bult. Hebben ze een vermoeden wat het is? Hopelijk valt het mee. Snap wel dat je daar gestrest van kan raken.. Blijft S al echt zitten voor een boekje? Hier misschien 2 bladzijdes en dan gaat ze weer wat anders doen. Annacf. Haha moest echt lachen, arme poes. Hier is bah ook erg in de trek en inderdaad elke broodkruimel moet opgepakt worden en in de prullenbak gegooid Heel erg bedankt voor de felicitaties! Is een lange bevalling geweest. Weeën begonnen woensdag ochtend. Erg onregelmatig nog, maar toch maar het zkh gebeld. Mocht langskomen en na controles moest ik toch blijven. Ontsluiting vorderde voor geen meter. Uiteindelijk is ze met een kwartiertje persen om 08.30 geboren. Ze is geboren met 35.2 maar doet het echt heel erg goed. Ze ligt sinds maandag bij mij op de kamer en drinkt al delen zelf. Wordt wel nog bijgevoed, want ze heeft veel moeite met wakker worden en blijven tijdens het drinken. Maar denk wel dat we snel naar huis mogen. Verder is het echt genieten, weer zo'n klein baby'tje. Wat zijn de andere twee dan ineens groot..
wat spannend voor jou wenda! je zal wel erg geschrokken zijn! Hopelijk is het niets geks! fijn dat het goed gaat met je zwangerschap! hier houd zoontje ook erg van liedjes zingen en dansen, kan nog heerlijk in de box spelen! helaas hebben we nog geen tuin, maar hopen die wel in de zomer te hebben, dus kan D ook heerlijk naar buiten! ben je bewust alleenstaande mama AnnaCF? hoop voor je dat je nog eens een kindje mag krijgen! hier juist het tegenovergestelde! hoe smeriger, hoe beter lijkt het wel! brr.. heerlijk dat kusjes geven en knuffelen!! ❤ superlief! Gefeliciteerd met je dochtertje Booom! Zie dat jij je drie meiden snel na elkaar hebt gekregen! Ze is vroeg geboren zeg! fijn dat het allemaal best goed gaat nu! hopelijk snel lekker naar huis! Dat zal dan een klein meisje zijn zeg! schattig! Prachtige naam trouwens! bedankt voor jullie reacties! zal me maar geen zorgen maken en morgen eventjes langs het inloopspreekuur gaan.. D is inderdaad best vlot, maar ook altijd al geweest. Hij werd geboren met 8,5 pond met 51 cm en een enorme bos haar. met 4 maanden kwamen de ondertandjes door en kreeg hij z'n eerste knipbeurt bij de kapper. Hij klimt overal op en uit en rent als een idioot over de bank (wij hebben een behoorlijke hoekbank!) gelukkig valt ie er ook nooit vanaf. 't is verder best een makkelijk kind! hij slaapt uit, en speelt 's morgens altijd lekker in de box. 't is zo genieten zo'n mannetje ❤ ben een gelukkig mens! Wij gaan inderdaad voor een 2e maar het wil helaas nog niet lukken. We hebben vorige week wat onderzoeken gehad en hopen hier vanmiddag de uitslag van te krijgen.. ben erg benieuwd.
@lievekind nee ben zeker niet bewust alleenstaande mamma. De vader van mn zoontje bleek nog getrouwd en wildr of kon daarom niet voor ons kiezen. Hij heeft zn huwelijk ook compleet voor me verzwegen. Maar goed contact is gelukkig wel goed en hij komt elke week voor ons zoontje langs. Maar goed geen idee of een tweede er in zit. Wil wel eerst proberen te verhuizen en wat dingen op de rit hebben. Dan zou ik het denk toch wel heel graag willen 😋
wow hee! dat is heftig!! dat moet moeilijk zijn (geweest) voor je! pff. wilde zeggen, wat een hufter! maar gelukkig is jullie contact nu goed, vooral voor jullie zoontje natuurlijk! hoop voor je dat je een leuke vent tegenkomt waarmee je je gezin compleet wilt en kunt maken! of heb je die al gevonden? of wil je helemaal geen vent meer? hihi
Ik heb wel gedate maar merk dat het voor mij niet werkt. Ik zie eel wanneer ik een leuk exemplaar tegen het lijf loop 😁 Het liefst zou ik wel twee kids van dezelfde pappa willen. Maar ja dat is in mijn geval niet zo sipel. Mn ex zou er geen probleem mee hebben om er een te maken hoor dat pleziertje gunt hij zichzelf wel. Maar de rest zal hj wat minder om staan te springen.