bloempje wat naar dat je er zo verdrietig van wordt, is niet de bedoeling. Wel goed dat je hier lekker komt klagen Hadden ze wel door dat je pijn kreeg door hun grappen, misschien dat ze je probeerde op te vrolijken. Wat ik niet begrijp is hoe ze het in hun hoofd halen je kindje belachelijk te maken. Heb je wel al met je man besproken hoe je er over voelt? Hoe ging hij om met de situatie of had hij niks door? Vind eigenlijk dat hij toen de "leiding" had moeten nemen. Jij bent op dat moment moe en er klaar mee, dan had hij moeten zeggen bezoek uur is klaar wij gaan weer rusten (mij mening dan hoor ) Ik zou als jullie elkaar vaak zien het misschien wel proberen uit te praten? Grote knuffel, en nu lekker knuffelen met je kleintje Zo veel liefde kunnen ze al geven
Bloem kan mij heel goed voorstellen hoe je je voelde. Wat ontzettend ongepast om maar gewoon het gordijn dicht te trekken en jou daar hopeloos alleen te laten liggen. Als je hiervoor een goede band met hun had zou ik het gewoon bij hun neerleggen niet dat ze het terug kunnen draaien maar zou zonde zijn als het jullie relatie stuk maakt.
Steeds als ik moest lachen zei ik, nu stoppen jongens want het doet echt te pijn. Denk dat dat wel duidelijk was . Vind idd ook dat mijn man strenger had moeten zijn. Heb dit ook met hem besproken. Ja ach het komt vast ook wel weer goed, ik moet gewoon even over dat gevoel heen! Dankjewel voor jullie reactie
Hèhè ik heb jullie weer gevonden Ik ga als ik tijd heb even rustig bijlezen, maar er ligt er weer één te huilen. Bloempje, wat raar zeg. Ik snap dat je je daar rot over voelt. Vannacht eindelijk weer een keer lekker geslapen. S kwam wel om de 2 en half uur, maar sliep nu lekker tussendoor Is de 2e nacht sinds hij geboren is..
Wat houdt toeschiet reflex in?? En ik zie dat een maand na de bevalling de borsten weer kunnen beginnen te lekken?? Boomm: beterschap! Vervelend zeg! Bloempje: Wat raar zeg! Snap niet dat mensen dan ook gewoon door gaan he! Niet netjes, en zou het er ook nog even met je man over hebben. En zou het indd wel uit praten met ze! Zou zonde zijn dat jullie relatie hierdoor een breuk heeft opgelopen! Succes, en lekker genieten van de kleine!! Wenda, fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Heerlijk! Gaan jullie mannen er 's nachts ook uit om te voeden of niet? Mijn man niet.. Doe ik allemaal! Heb net een vraag bij de VK neer gezet. Ik voelde net onder de douche dat mijn baarmoeder(mond??) erg laag zat. Ik zat er vrijwel direct tegenaan! Hebben jullie dat ook, en is dat normaal?? Vind het een beetje eng, heb wel 2 uur aan het persen geweest.. Niet een verzakking toch???
@Bloempje. Wat gemeen zeg dat ze zo hebben gedaan Als je altijd een goede band met ze hebt gehad kan je het er misschien toch nog eens met ze over hebben. Al vind ik het wel mega ongevoelig wat ze hebben gedaan. @exciting. Dat is dat de melk toeschiet. Hier vind ik het vergelijkbaar voelen alsof iemand prikkeldraad op je borsten doet (je weet wel zoals iemand het vel op je arm twee richtingen op kan draaien) @oppakken hmm nou als ik de kleine aan iemand geef prima maar wil niet dat ze hem zomaar uit zn wieg pakken ofzo. @wakker zijn. R. Slaapt echt nog veel soms laat ik hem wel eens bij me op bed liggen omdat het gezellig is. Maar vaak gaat hij lopen klieren. Dan doet hij of hij nog honger heeft en als ik hem dan aanleg drinkt hij een slok en laat hij het weer uit zn mond lopen en dan kijkt hij me zo aan van leuk he. Nou dan ligt hij zo weer in zn bed. Wordt nog wat als hij me nu al aan het uittesten is die kleine boef. Gelukkig nog steeds geen huilnachten gehad. En ik geloof dat ik met heel voorzichtig met mn eten te zijn de krampjes buiten de deur heb weten te houden so far. Vandaag wel zn vader weer op bezoek gehad. Dat gaat ook nog een heel gedoe worden. R. nog steeds niet erkend, zucht Hij wil financieel best helpen maar als ik hem dan voorstel om een berekening te laten maken op basis van onze inkomsten wat er wettelijk voor staat wil hij dat niet. Ik merk dat ik toch nog best wel gevoelens voor hem heb wat het moeilijk maakt om er wat harder in te zijn. Familie en vrienden vinden dat ik hem maar voor het gerecht moet slepen maar hoop toch nog dat we er samen uit kunnen komen. Hij heeft wel nog een tijdje naar R. zitten kijken toen hij in zn wigje lag te slapen. Ik had het eerst niet door omdat ik koffie aan het zetten was. En dan zie ik weer hoe dubbel het allemaal is.
Anna snap heel goed dat je niet gelijk een hele rechtszaak van wil maken, en probeer dat ook zo lang mogelijk uit te stellen schieten jullie beide niks mee op en wordt het alleen maar ruzie.. MAAR wees ook streng voor jezelf en voor R.! Je moet ook nu aan jullie denken en als jij denkt ik heb alles gedaan om er op een vriendelijk manier uit te komen maar hij luistert niet dan moet je wel. Als is het geld niet voor jou, maar kindje hebben kost nou eenmaal centjes. En dat je gevoelens hebt is normaal, zit er een toekomst in voor jullie? Sterkte je hebt het echt niet makkelijk maar je doet het volgens mij hartstikke goed en je bent je ook heel bewust van de situatie. Knuffel! Nou hier heeft de kleine geslapen van 18;30 tot 21:30 net wanneer visite kwam haha hele dag wakker en dan slapen. Elke keer weer zodra er viste is of we gaan op visite slaapt de kleine man.
Goedenmorgen dames, Even een hele stomme vraag, d. Heeft vanacht doorgeslapen, 22.00 zn laatste fles en om 6.00 wakker gemaakt voor de volgende. Hij was zelfs heel tevreden nog net. Lag lekker om zich heen te kijken dat ik zn luier deed. Kan het geen kwaad dat hij zo jong al doorslaapt? Moet ik hem tussendoor wakker maken?
Als hij tevreden Is en aan de min aantal voedingen per 24 uur zit zou ik het lekker zo laten en een vreugde dansje doen
Juist deze dus 😁 heerlijk lijkt me dat. Hier zette R. Het op een brullen toen hij weer in zn bed moest. Dus ik dacht die heeft nog honger. Maar zodra hij naast me lag viel hij in slaap. Dus heb hem lekker laten liggen. Ik sliep voor geen meter want als de dood dat hij te ver onder de deken zou komen maar meneer heeft prinsheerlijk tot 8 uur liggen maffen 😝
@anna d. Lag ook bij ons wilde na zn fles ook nietslapen dacht leg hem naast ons leg ik hem na zn volgende fles in zn bedje. Maar toen was het opeens 6 uur haha. Ben helemaal stijf. Maar vind t wel fijn. Hij ligt nu ook alweer bijna 4 uur te slapen. Nu wel in zn eigen bedje hoor. Heb ff lekker kunnen douchen enzo
In het ziekenhuis hanteren ze deze regel; het aantal pond dat hij weegt is het aantal uren dat hij mag doorslapen. Even zijn gewicht in ponden rekenen dus.
Ik zou hem lekker laten liggen! Als hij goed groeit is het prima en heeft hij misschien al door dat snachts is om te slapen! Gelukkig slaapt onze kleine meid snachts super goed, komt wel voor een voeding maar kan haar zonder te morren steeds in haar bedje liggen, eigenlijk lukt dat met alle slaapjes alleen het slaapje in de namiddag wil ze echt niet dan zit ze heerlijk bij ons beneden in de box of ze zit in d'r wippertje op de trip trap stoel. Kan ze heerlijk alles bekijken en dan hoor ik haar ook niet, behalve dan lekker geluidjes maken! Dus dat laten we gewoon zoals het is is en ze is toch al ruim zes weken dus ze gaat gewoon al wat minder slapen...
Ik zou m ook lekker laten liggen, zolang hij goed groeit is het prima. Zou ik ook wel willen Vannacht twee keer wakker, had m 1 borst gegeven, maar daar kwam de helft van terug, echt veel last van krampjes weer. Ik let wel op mn voeding, probeer ook of sommige dingen die ik veel eet nog uitmaken, dus al een paar dagen geen chocola en kaas gegeten. Maar volgens mij maakt het niet echt uit helaas. Haha dus dat zijn die steken dus, heb ik idd een paar keer per dag. Lek gelukkig niet. Ben blij dat het weer bijna weekend is en ml weer thuis is dan. Respect voor degenen die het alleen doen!
onzekere mamma Hier laatst ook, helaas eenmalig tot nu toe haha schrok me ook een hoedje en voelde me echt slecht. Terwijl er eigenlijk niks aan het handje is. Blijkbaar zat het buikje nog vol en waren ze moe Anna hier heeft T. Ook in me armen geslapen, liggen nu nog in bed hij is weer lekker aan het drinken en tussen door slapen wow wat heerlijk haha boomm hele fijne tip dat, en het klopt ook gewoon denk ik Ging jij trouwens niet binnenkort verhuizen? Hebben jullie nog wat leuks op de weekend planning staan? Brrrr is wel uit het niets ineens heel koud geworden
Pff...wat een weer he, was vorig weekend heel wat beter, al geven ze voor morgen ook wat beter op toch? Hoop ik maar, dan kunnen we nog even lekker naar buiten met z'n drieën. Vanmiddag komen aantal collega's op kraambezoek, heb 'k echt zin in. En vanavond komen m'n oma, m'n vader en z'n vrouw, wordt ook vast gezellig. Voor morgen nog niet echt plannen, alleen 's avonds een verjaardag en zondag denk ik maar een beetje relaxen, misschien even bij m'n schoonouders langs. Nu al even lekker aan de schoonmaak geweest en straks nog even boodschappen doen. S. heeft vannacht weer ruim 6 uur geslapen, weer in haar ledikantje op haar eigen kamertje. 't Voelt nog steeds raar om haar niet naast/bij me te hebben (overdag is ze ook altijd beneden bij mij) maar 'k heb besloten het een week te proberen. Als het zo goed blijft gaan, dan gaan we de wieg opruimen. Jammer, ('t is zo schattig) maar als 'k daardoor beter slaap en me fitter voel moet het toch maar. Nog even een vraagje, de ontlasting van S. is vanaf gisteren wat groeniger, kan dat kwaad? 'k Heb net ook even een afspraak gemaakt voor nacontrole bij vk, weet eigenlijk niet wat dat voorstelt, één van jullie ervaring? Meiden fijne dag allemaal.
Goedemiddag. Fijn om te lezen hoe het allemaal met jullie gaat. Hier gaat het ook wel, al merk ik dat ik toch wel vermoeid aan het worden ben. L komt in de nacht nog 2x. Hij heeft ook 's avonds vaak last van ookomende melk, mondjes terug geven en soms spugen. Hij maakt dan ook geluiden alsof hij geolied moet worden zeg maar, zo'n piepgeluid. Herkennen jullie dit? Afgelopen nacht had hij half 11 bv en toen om 2 uur. Maar toen schrok ik wakker om 3.40....met l nog op me. Was ik dus in slaap gevallen tijdens het rechtop houden voor een boertje...ik was echt even helemaal de weg kwijt. Vl wakker gemaakt met de vraag hoe laat ik nog gevoed had en of ik hem tussendoor nog weg had gelegd. Pfff zo vreemd. Schaam me dat ik gewoon in slaap ben gevalken maar L lag heerlijk te slapen dus die heb ik bmaar in de wieg gelegd zonder te verschonen want dat was ik vergeten. Toen werd hij om half 5 wakker en wilde niet meer echt slapen in de wieg dus om half 6 maar naast me in bed gelegd en heeft hij tot 8 uur geslapen. Ik zou graag willen dat hij in de nacht wat langer tussen de voedingen liet. Ga nu ook effe slapen. Dochter slaapt ook en L ook.
Noordeling, bij bv is groene ontlasting niet erg. Alhoewel het er wel op kan duiden dat baby teveel voormelk heeft gehad. Geef je 1 of 2 borsten? Heeft ze veel last van krampjes? S nachts slaapt A ook vaak in mijn armen of naast me. Merk wel dat ik dan niet diep slaap. Vannacht droomde ik over tepelkloven. Toen droomde ik er achteraan: 'straks als ik wakker ben toch maar ff goed checken'. Lol, haha. Ze slaapt wat rustiger in haar eigen bed de laatste 2 nachten. Erg fijn... toch mooi een paar uur slaap kunnen pakken als ze in haar eigen bed ligt, en als ze drinkt vallen we ook samen in slaap. Ik heb haar nu 2 nachten een slaapzakje aan. Dat helpt wel bij de overgang van mijn bed naar de hare.
Ik slaap ook regelmatig met D op me, soms is dat de enige manier waarop hij wil slapen, zeker bij krampjes. Heb gemerkt dat ik me helemaal niet beweeg dan en hij ook niet. Ben dus niet meer zo bang dat er iets gebeurt en laat het maar zo.
Even een berichtje hoor.. Hier gaat het eigenlijk best lekker. D begint weer wat meer in zn oude ritme en oude doen en laten te komen en M draait al mooi mee zo! Vaak kan ze de ene dag super op 6 voedingen en de andere dag klungelt ze met haar voedingen en slaap en komt ze op 7 uit. s nachts komt ze over het algemeen maar 1 keer. Dus heerlijk! Gisteravond had ze voor de tweede keer echt duidelijk last van krampjes, maar ook dit valt erg mee vergeleken met D. Een heerlijk meisje dus! Ow, en woensdag hebben we haar eerste lachjes mogen zien! Wauw, daar smelt je gewoon van! (daartegen zag ik gisteren haar eerste traantje.. Aah.. ) Het gaat dus best goed. Ze weegt nu ook al 4570 gram. Onzekeremama, ik zou de kleine gewoon lekker laten slapen hoor. Als de voedingen voldoende zijn en ze is lekker tevreden, geen probleem van maken en genieten van je nacht doorslapen!