Wat een onwijs vervelende situatie, Sorraya. Fijn dat de klysma geholpen heeft, Edith. Ik hoop dat de siroop goed zijn werk gaat doen. Gewicht: Na een week zat ik op +1 (maar ik was ook maar heel weinig aangekomen hoor), inmiddels op -3. Moet onwijs hard m'n best doen om er tegenop te eten, want kan het eigenlijk niet missen..
Dat kan idd ook een probleem zijn... Raar hè dat het ene lichaam werkelijk de lucht nog omzet in vet en de ander tegen de klippen op moet eten om überhaupt op gewicht te blijven. Zullen we delen jij iets van mij en ik iets van jou😁. @hippo zal mijn dochter vragen het te liken heb geen fb. @uitslag dochter... het positieve is dat ze nog niets hebben gevonden blijft de vraag waar komt het vandaan. Nu volgt een uitgebreid onderzoek van haar ontlasting.. afwachten maar weer.
Vanmiddag 12 uur is het gesloten thnx anyway Ja aan de ene kant fijn dat ze nog niets gevonden hebben anderzijds..... Mijn persoonlijke ervaring was het wel kl*te Mij hebben ze 6 jaar onderzocht voor ze wisten wat er aan de hand was, en toen bleek dus dat dat kwam omdat de ziekte helemaal niet zo bekend is. En dat is dus wel weer balen, bezig met onderzoeken wel veel last hebben maar niet behandeld kunnen worden omdat ze niet weten hoe of wat.
Hoi meiden, Ik kan de tijd nog niet vinden om actief mee te schrijven. Sorry... Mijn dochter die is zo bezig op het moment dus daar gaat veel energie in zitten. Met Thijs gaat het opzich goed, zit nu wel al een week aan de lactulose. En hij groeit hard... Het gaat alweer zo snel. Zit inmiddels in maatje 62 en is zijn wiegje en de kinderwagenbak al bijna uitgegroeid! Nou even 2 spam foto's en dan zeg ik tot gauw!
Prachtig kereltje Women....Maatje 62 al weer pff wat vliegt de tijd... tijd komt vanzelf..... ik verveel me😂😂😂😂 dat thuis zit ten elke dag is niets voor mij. Geniet met volle teugen hoor maar de muren komen wat op mij af. Komt ook omdat wij nogal afgelegen wonen en ik niet zomaar aan de wandel kan.. heb het huis aan kant. De wasmachine en droger staan aan. Dochterlief ligt te slapen en ben nu met de mannen aan het kleuren... Zo maar eens lunchen en vanmiddag komt een collegaatje. Gezellig.
@Sorraya: dat de muren op je af komen ken ik! ik ben altijd heel actief, veel fietsen en wandelen. maar helaas zit dat fietsen er nu niet in... erg lastig met een baby haha en wandelen kan nu een stuk minder ver ivm met de oudste.. dus ja daar kan ik soms flink van balen! @Women: lekkerding zeg!! lijkt wel een beetje roodachtig haar @Hier: Vannacht sliep mijn zoontje van half 11 tot 5 uur, en toen nog ff met speentje in bij mij in bed tot zes uur geslapen heerlijk!!! Jammer dat mn eerste om vijf uur al erg actief was. Die is elke dat tussen vijf en half zes wakker! zooo drama!! iemand tips?!?!?! Vandaag wel ff lekker met mn eerste naar de intratuin geweest. Taaitaaipop versieren haha. @huishouden: ja dat vind ik moementeel ook erg lastig. Je bent blij als je even zit. Mijn eerste vraagt veel aandacht en als die het niet krijgt gaat hij wel op een negatieve manier aandacht vragen. Niet leuk Hij is erg dwars, maar ook weer heel erg lief... dus ja is ook maar net hoe mijn bui staat!!! @Michhan: ja dat van gewicht ken ik... ik zit nu zon 0,5 kg boven mijn gewicht van voor de zwangerschap. Maar er mag eigenlijk meer aanblijven... Wat hebben jullie nog voor kwaaltjes?
Grappig he? Is net hoe het licht valt... Hij heeft een gloed in zijn haartjes, maar is toch niet rood als je hem ziet. Vind het wel schattig, misstaat hem niet . Huishouden, lukt hier ook moeilijk hoor... Zoals ik hier las slapen meeste kindjes overdag wat lastiger, Thijs dus ook! Heel bizar... Overdag kan hij alleen met speen in slaap vallen (zoekt tegenwoordig steeds meer zijn duim. 's avonds leg ik hem in bed, zonder speen en dan ligt hij eerst mooi wakker te zijn en valt dan heerlijk in slaap haha
@Women: wij gebruiken sinds begin deze week ook lactulose! Hoeveel ml gebruik je nog per dag? Wij nog steeds 5, durf niet goed te minderen. Het helpt gelukkig goed. @vermoeidheidssignalen: hebben jullie kindjes al duidelijk vermoeidheidssignalen? Ik merk aan zl alleen geeuwen en wegkijken. Ik vind het soms lastig wanneer ik hem in bedje moet leggen. Ik wil het niet te laat doen, maar ook niet als hij nog niet goed moe is 's Avonds accepteert hij ook zijn bedje, net als de andere kindjes dus. Afgelopen nacht sliep hij van 10 tot 5 uur, heerlijk!! @gewicht: ik ben nog +10 kg! Veel te veel naar mijn zin, maar heb ook nog geen moeite gedaan om het eraf te krijgen, dus mag niet klagen haha!! Door de bv heb ik veel honger en dorst en ongezonde dingen pak je dan net wat sneller. Heel raar, ga ik uitgebreid een kiwi klaarmaken voor mijn dochter, maar pak ik voor mezelf een koek oid. @Melovekane: wat vreeeeselijk vroeg is je oudste wakker Wil hij ook niet nog even een boekje lezen of knuffelen bij jou in bed? Dan slaap je waarschijnlijk niet meer, maar kun je nog wel even lekker liggen/doezelen!
Jaaa, ik heb nu deze: Cangaroo Fleecevest voor Moeder en Baby Hij vindt het heerlijk! Nog bedankt voor de tip!! Ideaal ook dat je gewoon in de regen naar buiten kan. Capuchon op bij de beeb, paraplu mee en gaan! Ik vraag me alleen af of hij er ook nog in past als hij groter is. Past nu echt precies. Maar heeft misschien ook te maken met die +10 kg van mij Heb nu gewoon mijn eigen maat gekocht.
Ik heb 2 dagen 2x 1,5ml gegeven en daarna moest ik afbouwen. Ik zit nu op 1x 1,5ml en durf ook niet te stoppen hahaha Gewicht, ik ben ook nog dikke 10+ hoor... Heb mij gisteren bij basic fit ingeschreven en een fitness outfit besteld. Op naar weer een mooi gezond slank lichaam, ik ga ervoor! Vermoeidheids signalen, hier ook gapen en hij word dan vaak jengelig. Volgens mij zag ik hem ook al oogje wrijven. Overdag is het heel erg zoeken en is het vaak nog lastig voorvhem om in slaap te komen. Thijs komt braaf bijna iedere nacht nog voor zijn voeding. 1x meegemaakt dat hij 7u achter elkaar heeft geslapen.
Hoi meiden, Ben ik weer mooi vest Edith ! Zul je vast veel plezier van hebben ! @ lactulose, M krijgt nu al 3 weken dagelijks 5 ml wij hoeven pas te stoppen wanneer wij merken dat hij minder moeite krijgt met de ontlasting, @gewicht ik ben nu totaal 13 kilo afgevallen na de bevalling waarvan ik tijdens de zwangerschap maar 5 ben aangekomen, niks te klagen hier dus, broeken zakken me van de kont af.... Wil nog geen nieuwe kleding kopen omdat het maarzo zou kunnen dat die kilo's er nog weer bij komen wanneer mijn hormonen weer een beetje in balans zijn. @ blijeik. Ben je er nog ? Ben er benieuwd hoe het met fem en jou gaat ! @ lieke, ik was laatst benieuwd naar haar en heb haar gevraagd hoe het ging, helaas heeft ze alweer een miskraam gehad lieke, ook via hier, enorm veel sterkte meid, ik hoop zo enorm dat het jullie nog gegund is ! @ huishouden, hier gaar dat helaas nog maar al te goed met de oudste twee op school kan de derde mij helpen met een poetsdoek, ze vind het geweldig om de banken stoelen en tafels te poetsen, ondertussen kan ik "echt" schoonmaken, en bij de grotere dingen als ramen zemen kan ze in de kinderstoel met een bakje fruit, soms stiekem paar chipjes voor de tv, en kan ik de ramen ofzo doen. M ligt dan in de wandelwagen of bij mij in de draagzak, @ hier, M is overdag nog veel onrustig, in de nacht gaat wel goed, hij krijgt tussen 22.00 en 23.00 de laatste fles, en de laatste vier nachten slaapt hij dan tot 03.30/04.00
Pfff, heb het helemaal gehad eventjes. Vandaag de hele dag heeft R. gehuild. Alleen maar. Pfff. Kan daar zo slecht tegen. Vind dat echt moeilijk en merk dat ik er mega onrustig van word. Niks hielp! hij wilde alleen maar aan de borst. Soms viel hij in slaap maar als ik hem dan weglegde werd hij meteen weer wakker. Moeilijk is dat. Heb gewandeld en in de draagdoek, maar niks hielp! Hopelijk gaat het morgen beter. Morgen is hij alweer 8 weken!! Wow!
Vervelend meis! Ik kan er ook niet zo goed tegen hoor... Tenminste ik merk inderdaad ook dat ik steeds sneller geirriteerd raak. Met name bij dingen als ik zie dat hij ontzettend moe is maar het niet lukt om in slaap te vallen. Dan wil ik hem een speen geven maar is hij zo onrustig dat hij deze continu uit mijn handen mept... Zijn er vaker dit soort dagen? Misschien hem even lekker paar uurtjes naar je ouders brengen dat jij even kan ontspannen? Ik moet ook echt tot 100 tellen met name met mijn oudste erbij, die luisterd zo slecht op het moment.
Lastig! Misschien een regeldagje? Gaat het vandaag beter? Ik kan zelf heeeeel slecht tegen gehuil. Ik zou dan het liefst meedoen Gisteren had de oudste echt een enorm vieze po#epluier, dus kon zl er even niet bij hebben. Met pijn in m'n hart liet ik in de box liggen terwijl hij huilde. Toen ik naar beneden kwam, was meneer in slaap gevallen en heeft nog een uur geslapen daarna. Ben ik echt niet gewend van mijn oudste. Die heeft in dr hele leven nog geen 5 min in de box geslapen. Blijkbaar had ie het huiltje even nodig om in slaap te komen?? Enfin, hij huilt nu weer en ga hem nu maar even pakken! Vanmiddag 'mag' ik lekker even shoppen, terwijl ml bij de kids blijft. Kijk er naar uit! Fijne dag dames!
Nou, een regeldagje was het niet want gisteren was het weer ellende. Vandaag lijkt het gelukkig weer beter te gaan. Vanacht heeft hij gewoon 7.5 uur achter elkaar geslapen!! Mannetje was natuurlijk gewoon kapot. Zo zielig eigenlijk. Mijn borsten waren flink aan het lekken, haha. Maar was wel heerlijk. Toch heb ik liever dat hij wel een keer komt in de nacht en dan gewoon lekker in zijn velletje zit overdag. Kost uiteindelijk veel minder energie. Ik heb er veel moeite mee heb te laten huilen. Hebben jullie dat ook? Ik wil het dan zo graag oplossen. Ik word er zo onrustig van, dat gehuil. r. huilt ook niet echt, hij krijst. Haha. Woensdag naar het consultatiebureau. Ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is. Hij krijgt dan ook zijn prikjes. Vind ik wel spannend. Gelukkig is manlief mee. Hij lijkt in eens zo groot. Haha. Heb het idee alsof hij in een paar dagen tijd enorm gegroeid is! Hoe gaat het met de rest? Het is hier rustig zeg!! Jammer!
@Pitahaya: bij mijn eerste had ik ook dat hij best veel huilde en ik kon daar ook niet altijd tegen! Bij mij hielp eigenlijk wandelen altijd. Zelfs snachts om 2 uur een keer gaan wandelen haha... te erg eigenlijk! @Slapen oudste, Ja ik weet niet wat het is. Hij is al sinds dat hij anderhalf is al heel vroeg wakker. Maar het bizarre is dat we sinds begin november helemaal gestopt zijn met zijn middagdutje. Dan denk je ok dan slaapt hij sochtends wel langer.. maar helaas zit dat er niet in. Elke ochtend vijf uur, half zes wakker. Ik weet niet meer wat ik er aan meot doen. Klok, lampje werkt allemaal niet. Later naar bed werkt ook niet... Dus begin mij er nu behoorlijk aan te irriteren. Hij is wakker en wil er dan gelijk uit. Zet zn "mamma-zeurbandje" aan en dat gaat net zo lang door te het zes uur is. Dan mag hij naar mijn kamer komen... @onrustig overdag: bizar dat al onze kindjes overdag neit goed slapen in bed. Vandaag sliep de mijne van zeven tot negen goed en daarna alleen maar in de wandel wagen gelegen. @vermoeidheid: ja hier echt heel moe. Maar soms ook weer vol energie. Gisteren bv lekker naar mijn moeder gewandeld, die woont 5 km verder op. Heerlijk. Maar vandaag echt een kut dag. Komt vooral ook door mn oudste. Die is erg vervelend de laatste weken. Peuterpuber, broertje erbij, vroeg wakker... pfff @cb: ik moet vrijdag weer. Ben ook heel beniuewd hoeveel die gegroeit is. En hij moet prikjes snik!!!!
Zo Sinterklaas overleefd..... vandaag de day after ...... wat een schik gehad. Ik werd gebeld Door zwarte piet en even later was hij in huis. Ons mannetje van bijna 4 zat onder de stoel en die van ruim 2 pakt piet bij de hand en had hele verhalen... Zo prachtig... uiteindelijk toch in de buurt gekomen van Piet op schoot bij opa😂.... Met de grote lootjes getrokken dus cadeautje voor de kleintjes afgewisseld met fase met gedicht voor de grote... E.djéhra lag lekker te slapen... Ik heb de MAM two way de luxe met extra winter insert besteld bij biobaby. Heb heel lang getwijfeld want vond die fleece die Edith heeft er erg lekker uitzien maar ik vraag mij af of deze voor de winter voor hier warm genoeg is. Wonen buitenaf en wil E.djéhra graag meenemen met de paarden enzo dus toch maar voor safe gegaan. De jas die ik nu besteld heb is ook waterdicht. Ben benieuwd..... @ slapen. Hier om 7 uur de fles daarna weer slapen tot een uur of 10 in het eigen bedje. Daarna erg wisselend in bed in de schommel op het voedingskussen of op de arm... Morgen naar de kinderarts voor die rare bulten op haar hoofd ben benieuwd.
Ik merk dat ik qua huilen makkelijker ben nu als bij mijn dochter.. Sowieso in alles makkelijker. Thijs heeft gistermiddag en vanmiddag netjes in zijn ledikant geslapen, dus het begin is er. Verder overdag slaapt hij in de box. 's nachts slaapt hij eigenlijk ook heel goed, hoor hem alleen als hij komt voor zijn fles. Overdag vaak wel onrustig. Hij lachte vanmorgen voor het eerst met geluid, echt té schattig! Mijn oudste slaapt gelukkig tot 07:30/08:00 altijd al een goede slaapster geweest. Pitahaya hoe gaat het nu met je ventje? Nog zo onrustig? Sorraya wat gek joh van die bultjes! Wij moeten pas ergens op 14 dec naar cb voor prikjes, ben ook wel benieuwd hoe Thijs groeit. Hij is al duidelijk groter als bij de geboorte. Ik ga komend weekend met mijn dochter naar de k3 show, eindelijk weer even mama/ dochter tijd!! Zal ons beide goed doen. Ze is trouwens zo lief voor haar broertje... Wil steeds vast houden en fles geven. Als hij dan in de box ligt en begint te huilen draait zij aan de nijntjes muziek mobiel en is helemaal trots als hij dan stil word hihi. Kijk mijn trots....
Wauw wat een haren heeft jou dochter women! Ivy doet het hartstikke goed, ze slaapt van 22.30 tot 8.00/8.30 en overdag slaapt ze steeds langer in haar eigen bedje. Af gewisseld met de box. Probeer haar overdag wel minimaal 1x in d'r bed te laten slapen. Wij mogen donderdag naar het cb voor de eerste inentingen, arme baby's. Ik kan ook niet goed tegen het huilen hoor, vind het zo sneu en onnodig om d'r te laten huilen, en Ivy heeft weinig geduld dus zet het al gauw op het overstuur gillen dat je d'r wel moet troosten voor je gevoel. Verder hebben we geloof ik niks te klagen, ik ga met de dag meer van d'r genieten maar wow, wat wordt ze snel groot zeg!