Klein mondje is niet schadelijk hoor, hij hapt alleen niet goed aan, het vacuüm verbreekt snel. Hij groeit goed en is gezond dus het zal wel meevallen. Wil alleen uitsluiten dat er iets is wat ik kan doen of juist niet. Ik loop alleen zelf risico dat ik op een gegegeven moment blaren en kloven krijg door het slechte aanhappen
Nee, mijn draagvest is echt helemaal gesloten. Vraag me eerder af of het niet te broeierig is, dat fleece! Toevallig ga ik er straks nog een stukje mee lopen. De 150 ml is kv! Maar de laatste dagen zitten we steeds op maar 5 voedingen. De flesjes gaan er ook goed in, dus hij zal het wel nodig hebben! Wij gaan eigenlijk ieder jaar naar het buitenland, min. 1x. Dit wordt het eerste jaar dat we in Nederland blijven. Weekje Texel en weekje Limburg oid. Zo'n reis met 2 kleintjes zie ik toch niet helemaal zitten Waar gaan jullie naartoe in Zeeland? Ik woon er nl Beterschap voor je meisje, wat een ellende!
Dank je wel das lief... Heb idd mijn doel op 1200 staan maar streef de 1000 na... lukt nu heel erg goed 😃. Ook ik ben super blij met netflix nu heb nog nooit zoveel films gezien😆😆. Onrustige nacht gehad. Edjéhra uiteindelijk bij mij in bed genomen (lees zij het bed ik een klein randje...). Hier werd ze rustig van en hebben we beide nog geslapen. Vanmorgen geen koorts hopen dat dit zo blijft.
Ik heb een Mutsy met meerijdplankje. Duwt op zich prima, maar ik schop er steeds tegenaan :x Heb jij dat probleem ook? Ligt er misschien aan dat ik lang ben en in verhouding ook nog es lange benen heb. Of ik moet nog wat handiger worden ermee. Maar indd wel ideaal om wat grotere stukken even snel te overbruggen. Dl blijft bij ieder steentje, blaadje, whatever staan om het uitgebreid te bestuderen. En ze maakt met iedereen een praatje, haha!
g Dank je wel..... Wij gaan naar Port Zeelande is dat in de buurt? Nou ik ga mijn draagjas terug sturen. Moet winddicht etc zijn. Heb hem zelf aangedaan en ff naar buiten en brrrrrrrr ik had het koud. Gelukkig had ik Edjéhra niet bij mij later bleek ze zo ziek te zijn.. Die van jou is dik genoeg voor de winter? Kan en wil je een foto posten of pben? Dan weet ik welke het is.
@Sorraya: Hierbij mijn draagvest. (heel charmant, dat onopgemaakte bed op de achtergrond ) Ik had er net wel mijn winterjas overheen gedaan, gewoon opengelaten, maar dat was echt te warm. Zl had ook geen jasje of vestje aan. Dus dat hebben we nog achter ede hand voor als het écht koud wordt buiten. Port Zelande is wel in de buurt ja. Leuk hoor!
Super Dank je wel... ziet er idd comfortabel uit... hmmmmm denk dat ik die ook ga bestellen... Dan woon je lekker daar. Vaak naar het strand? Je bent welkom voor een bakkie hoor😆. En kijk eens wie er weer kan lachen...
Ach, wat een moppie. Leuk die lachjes he! Klopt Hippo, dat was ik die zich zo druk maakte tijdens de zwangerschap om haar gewicht. Nou, sinds r. er is, is dat een beetje naar de achtergrond geraakt. En ik merk ook dat hoe meer ik mij er druk om maak, hoe meer ik ga eten, dus ik probeer het los te laten. Ik heb een gezond bmi en vind het wel prima zo. Maar ik heb wel zo mijn momenten hoor dat ik hier minder positief over praat. Haha. Zo raar... ik had gisteren zelf in eens koorts. 38,7. Ik voelde mij beroerd!! Maar vanochtend was het meteen weer weg. Niks aan het handje meer. Vreemd toch?? Merk dat mijn weerstand een stuk lager is sinds de bevalling. Ben al 2 keer strontverkouden geweest en toen gisteren die koorts. Voor de bevalling was ik nooit ziek en echt zelden verkouden!
We zijn weer thuis....😁 nog snotje verkouden maar geen koorts meer. Vanmiddag de uitslag van de bulten op haar hoofdje... gaan zo Door van het een naar het andere getsie
Als ik nog maar 1,5 kg te gaan had, zou ik me ook niet druk maken om m'n gewicht Ben toevallig nu aan het kijken voor een sportschoolabbo. Ik háát sport, maar die buik is na een tweede zwangerschap toch wel een beetje uitgerekt Hebben jullie trouwens last van striae? Ik alleen op m'n buik! Mooi is anders... Hopelijk vervaagt het nog een beetje! Weerstand is bij mij ook lager hoor! Ik ben (nog) niet ziek geweest, maar wel snel snotterig of last van m'n keel. Doet toch wat met je, die zwangerschap. En gebroken nachten ook denk ik! Ik ben op't moment heel erg moe!! Zl doet het supergoed en laat me iedere nacht tot 5 uur slapen, maar het lijkt wel of ik steeds vermoeider word. Herkenbaar voor iemand?? Ik word er ook steeds chagerijniger van en emotioneel. Arme man, hihi! Een dutje overdag lukt helaas niet. @Sorraya: fijn dat jullie weer thuis zijn! Ik hoor/lees graag wat er uit het onderzoek is gekomen! Spannend! We wonen trouwens niet heel dicht bij het strand hoor. Wel bij het water, maar dat is toch anders dan de zee...
Net het ziekenhuis aan de lijn gehad. Edjéhra krijgt een MRI. Wordt een dagopname. Hier in Zutphen zonder narcose. Lukt dit niet dan wordt ze doorverwezen omdat ze dan onder narcose moet. Uitslag echo wat wij al hadden gehoord. Vermoeden tussen de 2 botlaagjes 2 gezwellen. Wat dit is is een vraagteken. Radioloog vermoed geen cefaal hematoom. Krijgen een oproep. Bah kan wel janken....
Ik heb striemen op mijn borsten buik en bovenbenen, Ik heb er geen hinder van, mooi is anders maar Ik stoor me er niet aan overigens zijn ze nog van de eerste twee, de laatste twee geen striemen van gekregen. Nog steeds zijn sommige paars maar sommigen ook al wittig
Heel veel sterkte Sorraya, gelukkig komt er wel snel duidelijkheid. Ik heb geen striemen van de zwangerschappen. Alleen wat lichte streepjes van het groeien van heel wat jaren geleden. Kwa afvallen merk ik dat de cm langzaam minder worden. Maar gewicht niet echt... heel apart want ik doe niet aan krachttraining.
22.00 uur fles en geslapen tot 06.30 😱😱😱😱 wauw ! Van de week 3 nachten om 4 uur en nu de 3e nacht deze week tussen half 6 en half 7 Ik ga niet zeggen dat hij doorslaapt want dat doet hij niet, af en toe wel en af en toe niet en dat is prima, als ik mezelf lekker ga maken met door slapen is het een grote klap als hij opeens niet meer door slaapt dus elke nacht opnieuw houd ik rekening met eruit gaan
Dank jullie wel.dames voor het meeleven.... @striemen.... die had ik al van de eerste leg.. ben bij mij eerste zwangerschap 35 kilo aangekomen. Striemen op de bovenbenen en zeg maar de zwemband😊. Je blijft het zien. Gaat nooit meer weg.. maar worden lichter. De 2de leg geen striem gehad terwijl ik bij de eerste ook weet 30 kilo was aangekomen maar ja het bindweefsel was al kapot hè. . @afvallen tja dat staat nu een beetje stil. Durf met E.djéhra nog niet naar buiten. Is nog zo snotterig....
Hoe gaat het nu Sorraya? Hier geen striemen gelukkig. Wel nog klein buikje. R. had gisteren weer zijn dagje niet. Veel aan het huilen. En nu slaapt hij al een tijd en zit er 4.5 uur tussen zijn voeding. Wow!
Even kort een berichtje. Afgelopen nacht op SEH gezeten met Thijs... Heel veel slijm, hoesten, ontroostbaar en koorts. Dus ook Thijs is opgenomen met het RS virus... Gelukkig niet zo heftig als de kleine van Sorraya, maar hij is merkbaar ziek. Zo sneu. Hij word nu 24u geobserveerd sinds afgelopen nacht. Met een beetje hoop mag hij morgen weer naar huis als hij niet zieker word.