Oktober 2015 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meysje, 18 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ach, dat meisje van je sorraya. Gaat niet lekker allemaal he. Als ze maar wel wil drinken nu want dat is wel erg belangrijk.

Pfff.. ik weet niet of r nog steeds beetje uit zijn doen is want hij was vanochtend in eens weer half 6 wakker. Mag niet klagen hoor maar ik vond het wel lekker dat hij steeds tot ongeveer 7 uur sliep. Hij wilde daarna ook niet meer slapen. ga nu dus ook maar snel naar bedje toe.

Hoe vaak doen jullie je beep in bad/douche? Wij eigenlijk maar 2x in de week dus vraag mij af of dat niet te weinig is eigenlijk?

2. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik probeer ongeveer 3 x per week bad/douche. Soms 2x. Ik doe dat bewust omdat ze snel een droog huidje heeft. En hoe vies kan een baby nou zijn.. het is niet dat ze onwijs zweten ofzo :d

Sorraya, ik las ook je eigen topic.. wat een dikke onverdiende ellende voor jullie :( ik denk aan jullie, knuffel!!

Mini was hier gisteren alweer 6 maanden, gaat echt hard.

3. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Even showen...

Bijgevoegde bestanden:

4. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    21 april afspraak klinisch geneticus... was al.snel normale wachttijd minimaal 10 weken pffffff ff. Zodra er een arts gevonden is horen we dat evenals de definitieve uitslag van de patholoog die er nog steeds niet is grrrr

5. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Pff dat duurt lang.
    Maar wat een mooie bos haar heeft je meisje.

6. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Ik weet niet meer precies wie wat heeft geschreven :) maar iig fijn dat het met sommige kindjes weer beter gaat. Schattig meisje Sorraya! Ze vindt haar handjes ook superlekker, zo te zien ;)

@badje: hier maar 2x per week. Kans is groot dat broertje eczeem krijgt, dus wil niks triggeren. Ik was hem alleen met badolie. Andere dagen wordt hij gewassen op het aankleedkussen. En verder iedere dag schone romper + pyjama ivm het vele spugen en kwijlen...

Verder gaat het hier wel aardig. Broertje hoest op het moment veel en dan zit er soms opeens een dikke groene klodder op zijn kin (sorry, vies praatje). Hij is ook veel moe, dus doet veel slaapjes overdag. Flessen gaan er ook maar moeizaam in. Helaas wel iedere nacht een fles. Ik probeer iedere week wat minder te geven. We zitten nu op 120 ml. Gelukkig gaat hij dan weer lief slapen. Tis wel een vroege vogel, want om 06.30 uur ligt hij vaak alweer bij ons in bed om gek te doen met papa :)

Zelf heb ik wat kwaaltjes. Het lijken zwangerschapskwaaltjes, maar denk (en hoop, hahah!) dat het ontzwangeren is. Ik heb het de hele dag zooooo KOUD, hoofdpijn, trillerig, weeïg gevoel (dat je niet weet of je honger hebt of misselijk bent) en nog steeds veel haaruitval. Herkennen jullie deze kwaaltjes? Komt waarschijnlijk ook gewoon door de vermoeidheid.
    @Pita: hoe gaat het met je schildklier? Merk je al verbetering nu met medicijnen?

Iedereen fijne paasdagen!

7. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Hoi Edith... herkenbaar hoor. Daarnaast veel transpireren. Heb soms het gevoel dat ik geen haren op de kop overhoud😂.

Onze dame gaat ook 2 keer in bad per week de andere dagen of lekker masseren met Baby olie of wassen met zeepvrije wasgel. Heeft een droge huid en soms een klein plekje exceem. Vandaag vroegen manlief en ik ons af of ze wellicht KMA zou hebben. 4 van mijn andere Kids hebben het ook gehad. Ze drinkt zo weinig en slecht. Over strekt veel. Laat veel winden groene dunne ontlasting slecht slapen overdag en begint nu ook met de nachten. En continu verkouden of onderweg.. hmmmmm eerst meer eens over op de hypo-allergeen van Hero kijken wat dat doet. Bij onze zoon die nu 4 is kwam het pas aan het licht toen hij over ging van de 1 naar de 2. Kreeg wel al HA ivm de andere Kids. Zoonlief van 3 heeft nooit last gehad en heeft de standaard voeding gehad de rest allemaal aan de pepti.

8. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hoi meiden,

Sorraya wat een ellende, ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen. Ik hoop gewoon dat jullie gauw duidelijkheid hebben en jullie mooie meid zich gauw weer wat lekkerder voelt of iig beter in haar velletje zit!

Badje... Thijs mag nog maar 1x per week in bad. Stiekem baal ik hiervan, omdat hij nog best veel spuugt en dat is zo vies zuur!!! Hij kwijlt ook mega.. Dus dan maar flink wassen hihi.

Eczeem, Thijs heeft het op zijn ergst in zijn gezichtje. Nu met hormoonzalf is het vrij rustig maar zodra er een dag niet gesmeerd word komt het weer opzetten. Hij krabt het echt helemaal kapot :(.

Haaruitval, vreselijk!!! Ik vind het overal terug, word er niet goed van!! Ook gauw zweten inderdaad..

Abces, was niet ontstoken en er kwam na veel gewroet geen pus uit. Thijs lijkt er geen last van te hebben, dus vinden ze het niet nodig er wat aan te doen. Ik heb mijn twijfels.. Ik kwam thuis en bij het verschonen kwam er wel degelijk weer een beetje pus uit. Thijs reageert ook duidelijk zls ik eraan kom. Tuurlijk ben ik van mening dat er niet onnodig geopereerd moet worden omdat het voor zo'n hummel een flinke ingreep is vanwege de narcose. Maar zoals iemand hier al zei (weet zo ff niet wie) ben ik dus wel bang dat er tunneltjes (fistels) gaan ontstaan en dan zijn we verder van huis. In ieder geval moeten we over 3 weken terug komen.

Jeetje Thijs is laatste tijd ook zo onrustig als hij zijn fles drinkt. Vraag mij af of jullie het herkennen? Thijs trekt zo hard aan zijn eigen haren dat hij moet huilen van de pijn, dus dan laat ik hem met zijn handje mijn vinger pakken. Maar hij knijpt joh, en hard!! Overstrekt heel veel of mept tegen zijn fles/ hoofd...

Oh Thijs heeft vd week voor het eerst een stukje baby liga gehad.. Hihi heb een leuke foto geschoten. Hij kijkt altijd zo get eten van mijn bord, niet normaal!

(sorry voor mijn spam foto's, maar vind het leuk om ze met jullie te delen)

Bijgevoegde bestanden:

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    20160325_231720.jpg

Hoi allemaal

Sommige kennen mij niet maar aantal wel (ik kletste tot k een mk kreeg mee in oktober 2015 mama's) en wilde even laten weten dat ik weer zwanger ben :) geniet van jullie mooie wondertjes!

10. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

:D:D:D:D:D lieverd wat een mooie test !!!!!

ontzettend blij voor jullie ! gun het je zo ... ik hoop heel erg dat dit wondertje bij jullie mag blijven.

11. mgx

mgx Niet meer actief

Ahhhh ik hoopte het al toen ik zag dat je had gereageerd! Wat fijn!!! Ik hoop ook van harte dat dit wondertje bij jullie blijft

12. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hele mooie test, gefeliciteerd!!:D

13. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Dankjulliewel meiden zo bijzonder allemaal weer :) zoals het er nu naar uitziet 1 december uitgerekend.

14. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    @Lieke super gefeliciteerd. ....

@women ik zei dat van de tunneltjes.. mijn ex man heeft hier heel veel problemen mee gehad toen hij een jaar of 30 was. Had het ook al vanaf zijn geboorte. Natuurlijk is een narcose niet niks maar nu is het een relatief kleine ingreep waar Thijs straks niets meer van weet... zou er goed over nadenken als ik jou was... Succes.

15. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Gefeliciteerd Lieke! Voel je je goed? Geniet er maar van, je hebt er zo lang op moeten wachten!

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ja voel me prima op de vermoeidheid na en de andere gebruikelijke kwaaltjes :)

17. deesjuh

deesjuh Niet meer actief

Kom me hier aanmelden ben in Oktober bevallen van een zoontje :D

18. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Gezellig Deesjuh, uiteraard nog gefeliciteerd ;)

19. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Gefeliciteerd gaat alles goed?

20. deesjuh

deesjuh Niet meer actief

Het gaat gelukkig weer goed na 4 maanden getob met hem.
    En dank jullie wel

Deel Deze Pagina