Dank jullie wel!! We hebben een hele mooie dag gehad. Veel mensen waren er en ook echt mega veel speelgoed gekregen. R. was enorm moe en heeft vanochtend tot half 10 uitgeslapen!! Helaas wel wat rommelig in de nacht en dan wil hij echt de borst dus besloten pas over 2 weken af te gaan bouwen. Wat was het een mooie dag... onze kleine dreumes.
Pita, gefeliciteeerd!!! Wat heeft hij allemaal gekregen? Knap hoor 13 mnden bv! Micchan, jij morgen feest! Alvast van harte! Hier even drukke tijden. Meisje heeft oorontsteking naar gaat nu beter met ab. Zelf nog misselijk. Maar ga richting 2e trimester. Sorraya hoe is t met jou? Al naar ander zkh?
Wat lief dat je er naar vraagt. We zijn op ons verzoek naar het WKZ gegaan. Daar hebben ze naar het dossier de scans etcetera gekeken en geconcludeerd dat er sprake is van een dermate ernstige problematiek dat ze ons doorverwezen hebben naar het Erasmus. Daar zit professor Mathijssen en die schijnt te de beste van Nederland te zijn op het gebied van schedel afwijkingen. Donderdag hebben ze dit geconcludeerd en vanavond na mijn werk had ik een VoiceMail bericht van het Erasmus om een afspraak te maken. Morgen bellen ze weer. Het kan dus schijnbaar wel.snel gaan en we worden eindelijk serieus genomen. Kan je niet vertellen hoe goed ons dit doet. De tumor aan de linkerkant is gegroeit en ons meisje zit slecht in haar vel. Jouw meisje ook lees ik. Bah oorontsteking zo naar. Gelukkig een ab kuur. Al weer ruim 10.weken zwanger wauw wat vliegt de tijd toch... spannend hoor. Maak je het nu anders mee? Micchan have aan nieuwe Day en gefeliciteerd!
Ja het is natuurlijk 'maar' een oorontsteking.. staat niet in verhouding tot wat jullie allemaal meemaken. Wat goed dat het Erasmus zo pro-actief is. Hopelijk snel een afspraak voor nu fatsoenlijke hulp. Schandalig hoe jullie behandeld zijn. Arm meisje dat ze slecht in haar vel zit Maak het nu wel anders mee ja, helemaal niet zo veel tijd om je er zo mee bezig te houden Micchan, van harte, fijne dag vandaag!
Micchan van harte gefeliciteerd met de verjaardag van de kleine man 💕 Soraya fijn dat dit ziekenhuis jullie serieus genomen worden en dat dit zoveel beter aanvoelt, hopelijk komt er nu ook echt actie.
Als eerste Pita, Miccha, Lianne, nog gefeliciteerd met jullie dreumes hier nog een paar dagen te gaan en dan is het feest. Wij vieren het van 12 tot 15. Tussen de slaapjes door met wat familie. Niet heel uitbundig maar gewoon knus en gezellig Verder hier ook een snotterig mannetje die niet lekker in zijn vel zit. Maar toch steeds meer gaat doen heerlijk om te zien! @Sorraye nou hopelijk krijg je bij het Erasmus meer hulp!!! @Lianne: ooronsteking is niet fijn zeg! en hoe gaat het met de zwangerschap?
Nou dames 28 oktober hebben wij een afspraak bij professor Mathijssen. We zijn er tussen gezet. Krijgen dan de intake en dan zal professor Mathijssen met ons delen wat zij denkt dat het is. Wauw maar zo eng. Er tussen gezet?? Zal het dan ernstiger zij dan het Radboud het deed voorkomen?
Heel heel veel succes alvast voor als ik niet meer lees tussendoor.. Pff wat zenuwslopend weer, dikke knuffel.
Hier zijn eerste verjaardag geviert. Was een erg leuk feestje. Heb van hem en zijn broer genoten Nu lekker herfstvakantie.
Nog gefeliciteerd melovekane. Wat een mijlpaal he? Wij hebben gekke nachten gehad met onrustig slapen en gillend wakker worden. Maar nu heeft hij al 8 tandjes en 3 kiesjes dus ik denk dat dat het was. Hopelijk nu weer even goede nachten! Slapen jullie kindjes nog 2 keer per dag? R. zit een beetje tussen 2 en 1 slaapje in heb ik het gevoel.
Broertje was gisteren jarig! Alleen met het gezin en neefje en nichtje gevierd. Hij vond de slingers en ballonnen heel leuk. 's Avonds zijn lievelingseten gegeten: poffertjes Dit heeft hij van ons gehad: Janod Brandweerkazerne | Speelgoedgarageshop.nl Morgen en zaterdag komt de verdere familie en vrienden. Hier nog overduidelijk 2 slaapjes hoor! 's Ochtends zo'n 2 uur en dan 's middags meestal 1,5. Das al een vol mondje Pita Ziet er vast heel lief uit!
Nog van harte gefeliciteerd edith!! Wat leuk! En dat kado, geweldig! Wel wat voor oudere kindjes of niet? (Staat vanaf 3 jaar bij namelijk...) Ik zat net even alle berichtjes terug te lezen. Zo leuk eigenlijk! Werd er helemaal emotioneel van. Het waren er veel en ben een uur bezig geweest. Wat is er veel gebeurt he? En nu zijn onze kindjes al een jaar. Jeetje... haha. Weet niet wat ik heb, tranen in mijn ogen. Het gaat te snel!! Maar vier jij het gewoon 3 dagen edith? Pff, je moet er maar zin in hebben. Morgen is er hier een feestje in het dorp voor kindjes. Er is een loopfietsen-clinic. Hoe grappig. haha. Dus loopfietsje mee en dan daarheen. Is wel om 10 uur dus word maar 1 slaapje... Hopelijk houd hij het vol!
Gefeliciteerd Edith en Melovekane nog met jullie kleintjes! Hier nog 2 slaapjes. wel korte. 2x een uurtje. heeft een poosje maar 1 gedaan maar dan werd ik gek. ze was dan 16 tot 19 niet te genieten.. ik denk dan altijd maar gaat vanzelf ik ben inmiddels de 12 weken grens voorbij en begin me ook wat beter te voelen! als verrassing voor vriend over 3 weken een pretecho geboekt voor het geslacht
Nog gefeliciteerd met de verjaardagen van jullie kleintjes Edith en melovekane leuk cadeau ook edit ! Kan prima voor de derde levensjaar alleen opletten met kleine dingen, hier speelt onze dochter van nu 3 met de Thomas treinen en banen van onze oudste, maar M doet er ook graag aan mee terwijl dat ook 3+ is haha. Hier nog 2 slaapjes, half 10 tot half 12 en half 3 tot half 5 soms zit er een uurtje speling in maar meestal is dit het. Hier vandaag een enorme mijlpaal ( eigenlijk heel normaal maar voor ons toch weer bijzonder) , vandaag voor het eerst een ieniemie stukje brood weg kunnen slikken zonder te stikken ! Zo trots op onze vent, Hij zegt nu papa mama opa oma hoera bah ja nee en dagdag, zo lief ! Ik denk dat hij de snelste is wat dat betreft van de vier. De anderen zeiden wel papa mama en bah maar begonnen na 2 jaar pas te praten de derde praat nog steeds onduidelijk ( krijgt ze ook vve en logopedie voor) maar M lijkt het snel op te pikken ( in vergelijking met de andere 3)
Soraya van harte gefeliciteerd met jullie knappe meid ! Een jaar vol onzekerheid en er zal waarschijnlijk nog meer onzekerheid volgen, maar wat een geluk heeft zij met jullie als ouders en nog een paar broers en zussen erbij ! Een jaar vol liefde.