Ik kwam weer even bij jullie gluren! Gefeliciteerd Lieke! Wat geweldig om te lezen dat het ook bij jou is gelukt Lianne, wat leuk nog een meisje Ik ben nog steeds niet zwanger van de derde.. begin al weer helemaal aan mijn lichaam te twijfelen. Had al zoo veel eerder zwanger willen zijn! Maarja het is wat het is. Wel leuk om te lezen Pita dat ook jij in het nieuwe jaar voor een 2de kindje gaat. Wel weer spannend hé
Waas je snel zwanger de eerste keer marjo? Jij had toen ook een miskraam gehad toch? \ Heb je wel duidelijke ovulatietesten?
Van de eerste was ik de 1ste ronde zwanger. Voor de 2de in de 9de ronde dat werd een miskraam en daarna de 4de ronde. We zijn nooit aan de anticonceptie gegaan na de geboorte van onze dochter oktober 16. Vanaf 9 maanden wou ik het echt al graag en had zoiets van als we het om de dag doen dan moet het vast wel lukken. Helaas nog niet dus afgelopen maand voor het eerst getempt en ovulatietesten gedaan. Wel een eisprong en ook goed benut. Maar helaas... ik hoop gewoon dat het niet al te lang meer gaat duren... wou ze het liefste heel dicht op elkaar
In de hoeveelste ronde zit je nu dan? Opzich niet gek dat het nog even duurt natuurlijk. Ik weet meestal wel wanneer ik mijn ovulatie heb, áls ik dus een ovulatie heb want die heb ik niet iedere maand. Hier kriebelt het enorm. Maar ik wil gewoon eerst van mijn medicatie af. Misschien zijn we dadelijk wel weer samen zwanger. Zou leuk zijn!
Is ook vervelend dat je die niet elke maand hebt. Wel fijn dat je het altijd voelt. Wel begrijpelijk dat je eerst van je medicatie af wilt, je bent al aan het afbouwen, toch? Ik heb geen idee in welke ronde ik zit in iedergeval al boven de 12. Ik heb namelijk ook cyclussen van 22 er tussen zitten. Zou wel leuk zijn weer samen zwanger! Als ik rond april nog niet zwanger ben, ga ik wel naar de gynaecoloog, doorverwijzing heb ik al maar stel het nog even uit.
Heb je wel al een doorverwijzing gekregen? Had je andere topic gelezen namelijk. Was je toch naar de huisarts gegaan? Meis... waarom niet meteen gaan nu?
Ik heb al een doorverwijzing gehad van de huisarts. Maar het gaat allemaal van je eigen risico af en die heb ik nu nog niet verbruikt en volgend jaar (hopelijk) ook niet. Dus dan vind ik het voor nu nog even zonde om te gaan
Maar dan kun je toch nu al een afspraak maken? Dan maak je een afspraak voor in het nieuwe jaar. Als je zwanger raakt, zit je waarschijnlijk toch al snel op je eigen risico en anders ga je het alleen maar uitstellen.
Dankjulliewel meiden! Ons meisje doet het super! We zijn echt in de wolken weer zo bijzonder dat we dit nog mogen meemaken
Ja misschien moet ik het ook gewoon doen... kan nooit geen kwaad! Dankje Wat fijn Lieke, heerlijk om het weer mee te mogen maken hé
Ja! Mijn vriend heeft alleen ook een doorverwijzing nodig en ik was te laat voor de huisarts om te bellen
Toch goed dat je nu echt die stap neemt. Ik ben benieuwd wanneer jullie een afspraak hebben staan. Hoe gaat het met de rest? R. zit hier echt in een sprong denk ik. In de avond wil hij echt helemaal niets meer eten, terwijl hij daarvoor altijd lekker at. Zucht... Heb ook geen zin in die strijd steeds want het lukt toch niet. Hoe is dat bij jullie?
Hey meiden, Hier even niet zo goed, M grote benauwdheidsheids aanval gehad, door al die virussen in de lucht. Nu al sinds 23 nov in het ziekenhuis. Het gaat nu gelukkig een stuk beter, maandag hopelijk naar huis samen Sinterklaas vieren. Hij heeft weer een aantal dagen zuurstof nodig gehad maar gelukkig is hij enorm opgeknapt, dat is wel echt vervelend hoor aan de winter, in de zomer is het een gewoon kindje net als ieder ander en in de winter word je er pijnlijk aan herinnert dat hij toch wel een beetje een zorgenkindje is. En maar vrolijk blijven dat jochie van ons. We kijken vol Goede moed naar maandag uit 😊 Onze derde heeft heel veel last van nacht angsten dus afgelopen paar weken waren even zwaar, ik heb wel mee gelezen maar veel weet ik niet sorry Soraya in jou andere topic las ik goed nieuws ! Hopelijk is dat het echt en gaat het nu in stijgende lijn ! Lieke meid van harte gefeliciteerd met jullie dochter ! Ben stiekem wel heel benieuwd naar haar naam haha Pita, ik snap dat je wil wachten tot je schildklier weer stabiel is, hier trouwens ook een kereltje dat afgelopen tijd niet wil eten, of dat lag aan de opbouw naar die aanval toe ( dat hij het al aan voelde komen ofzo ) of een sprong durf ik niet te zeggen. Marjo wat jammer dat het zo lang duurt, dat is dan weer balen he dat je maar eens per maand kans maakt, ik hoop heel erg dat jullie gauw zwanger mogen worden.
Waaah en nu loopt hij door de gang de harten te stelen van anderen ... Ja letterlijk loopt !!! Zo gek hoe bijzonder dat bij elk kind blijft, zelfs nu we het een vierde keer mee maken blijft geweldig en word je hart helemaal warm van binnen 😍😍
Jaaaa, wij hebben ook een dapper stappertje Sinds afgelopen vrijdag loopt hij opeens los. Steeds 5 stapjes ofzo, dan valt hij weer op z'n gat Maar het begin is er! Ennn, hij voelt zich heel erg stoer natuurlijk! @eten: gaat ook minder dan eerst. Opeens de stukjes fruit uit de yoghurt uitspugen enzo. En overal mee kliederen en spelen ipv eten. Je wilt de bende na een maaltijd hier echt niet zien... @Hippo: wat zielig voor jullie ventje! 'Gezonde' kinderen snotteren en kwakkelen al wat af in deze periode, dus dat is bij jullie ventje dan tuurlijk nog een tikkie erger. Hij klinkt wel als een heel tevreden en aanhankelijk mannetje. Lief! Sterkte ook met de gebroken nachten! Geen lekkere combi! @Marjo: leuk om weer van je te lezen! Vervelend dat je zo 'wacht' op de volgende zwangerschap! Hopelijk duurt het niet lang meer. En die doorverwijzing zou ik indd maar gaan gebruiken hoor! Alles voor het goede doel toch?
Wat vervelend Hippo! Sterkte voor je mannetje! Hopelijk mag hij mee naar huis vandaag! Wat leuk al die stappertjes. Hier durft ze nog niet jammer genoeg. Ik merk dat ik wel onrustig wordt van alle kindjes die jonger zijn en het wel doen. Ze doen het allemaal op hun eigen tempo dat weet ik maar vind het met 14 maanden wel tijd worden