Dat hebben we inderdaad ook gedaan. Maar vandaag was de test weer negatief en ik heb dus helemaal niets aan mijn lijf gemerkt. Helaas wel zeurende buikpijn in onderbuik maar op een verkeerde manier, dus ben bang dat er weer cyctes zitten. Ik ken mijn lijf ondertussen wel een beetje... Ik denk wel dat ik 8 januari gewoon ongesteld word maar dat dit geen 'goede' ovulatie was (kan dat? Een half ei?). Ik hoop dat volgende cyclus beter gaat. Dus ik geef deze maand weinig hoop.
Het kan inderdaad zo zijn dat je lichaam denkt dat je ei gaat springen en dit stofje dus aanmaakt en uiteindelijk springt hij ( nog) niet waardoor je dus even later opnieuw een positieve ovulatie test kunt krijgen. Wel lastig die onregelmatigheid.
Nou, ik heb eerder het idee dat ik wel baarmoederslijmvlies aanmaak en misschien wel een klein ei ofzo en dat hij ook springt maar niet goed genoeg om bevruchten. Want ook na zo'n 'raar' ei, word ik wel precies 17 dagen later ongesteld...
Hoi allemaal... had even afstand genomen zijn zo moe van het afgelopen jaar... in mijn andere topic al genoemd. Edjéhra heeft een bloeding gehad in mijn buik. Door de zware bevalling en de pomp nog een aantal. Ze heeft veel pijn gehad en haar lichaampje moet hard werken om het bloed op te nemen. Al haar klachten zijn hier aan gerelateerd..21 Maart weer een ct botscan om te kijken of het bloed verder afneemt. De rest staat in mijn andere topic. Maar eerst Lieke van harte gefeliciteerd met jullie meisje wat een geschenk. Geniet er lekker van. LeanneE wat leuk nog een meid... vond dat geweldig 2 kort meiden na elkaar... De kleine man weer opgeknapt Hippo? Pita spannend gaan voor een brusje.... Nou ga weer proberen aan te sluiten Fijne dagen dames.
Jeetje, zijn jullie daar nu achter gekomen? Wat heftig zeg! Maar wel fijn dat jullie dat nu weten toch? Veel sterkte meid en iedereen nog een fijne 2e kerstdag.
Ik heb je hele topic gevolgd, ben blij dat dit de uitslag blijkt te wezen, maar het vergt wel veel van je als gezin, geef jezelf de tijd om Het te verwerken. Met M gaat het nog niet heel goed.Kereltje voelt zich zo slecht. we hopen dat het met een paar dagen weer opknapt.
Update, M heeft dubbele oor ontsteking oog ontsteking neus ontsteking keel ontsteking en long ontsteking arm kereltje.
hippo: jeetje wat erg van je mannetje zeg! beterschap!!! Sorraya: ik ga zo je topic eens even lezen. Wat heftig allemaal zeg! @hier: tja ik weet nog niet waar het vandaan komt dat ik me zo voel. Is een deel stress, een deel aandacht verdelen, maar ook gewoon nog de weg naar heel het zwanger worden. Ook misschien wel dat ik hormonen mis ivm het niet ongi worden?!?!? @kerst: leuke dagen gehad? hier wel ok. alleen mn oudste is een beetje ziek aan het worden geloof ik....
Ben je nog helemaal niet ongesteld geworden melovekane? En jeeeetje, hippo!! Zoveel!! Wat heftig! heb je nu antibiotica of zo/?? Sterkte en beterschap meid.
Ja hij krijgt nu 6x keer daags salbutamol en 2 keer daags 100 qvar, die laatste is eigenlijk een prednison in een pufje die direct naar de longen gaat, die eerste is zodra hij minder benauwd word verminderen en die qvar willen ze nu tot aan het voorjaar blijven gebruiken in de hoop dat dat de kans verkleint op zo heftig ziek worden van de longen Hij heeft nog een neusspray mee gekregen voor de ontsteking en een spray voor het open houden waarmee ook de druk van zijn oren afgaat En inderdaad antibiotica die het hele plaatje aan moet pakken
Hé bah Hippo wat een arm mannetje... heel veel beterschap.... Melovekane nog helemaal niet ongesteld geweest???? Wij zijn nu op vakantie. Liep echt op mijn laatste benen en samen hebben manl8ef en ik hier naar toe geleefd en wat denk je... Edjhera was al ziek toen we weggingen. Ik voelde mij ook niet top maar ja op naar het genieten... op zaterdag kwamen de grote Kids met de trein en savonds een restaurant gereserveerd. Net voor vertrek zoonlief spugen. Man blijft achter wij toch weg. Gelukkig manl8ef komt toch. Lekker eten en gezellig. Eenmaal in het huisje 2de zoon spugen gevolgt door mama. Dit de hele nacht door. Papa.sloot.zich snachts ook aan. 1ste kerstdag brunch gereserveerd. Te ziek om te gaan. De 2 grote meiden en de 2 mannetjes gaan wel de rest op bed. Bij terugkomst de mannetjes weer ziek. Savonds gourmet. 5 minuten toen iedereen ziek ahhhhhhhh. 2de kerstdag de grote met spuugzakken in de trein naar huis moeten werken de zieltjes... Wij om de beurt plat. Savonds maar niet gegeten het wild de vriezer in. Gisteren waren de mannen weer fit dus op naar het zwembad. Nu al snotterig bij Kids playground. .Ben zo moe en teleurgesteld dit heeft ons op de benen gehouden het vooruitzicht van lekker weg. Nou hopen dat het in april anders gaat dan gaan we naar gran canaria
Ach, Sorraya!! Wat balen zeg! Iedereen ziek!! Zul je net zien precies op vakantie. Wat teleurstellend. Snap dat je even flink baalt. Nu dus ook niet lekker uitgerust. Ik hoop echt dat jullie wat geluk hebben hippo en sorraya in 2017. R. is zich enorm aan het ontwikkelen de laatste tijd. Staat nu los en wil lopen achter de loopkar en met ons aan 1 handje. Daar had hij eigenlijk nooit interesse in. Op zijn loopfiets wil hij echter in eens niet meer, haha. Gillen als ik hem erop zet en hij gaat er zelf ook niet op .Wel gek, maja...
Lieve mama's ik wens jullie en jullie gezinnen allemaal een super gezond sprankelend gelukkig liefdevol 2017 !! Hoe deden de kindjes het ? Hier zijn de oudste drie om half 10 naar bed gegaan, de oudste twee hebben we beloofd wakker te maken om 00.00 maar ze waren helemaal van de wereld haha, dus we hebben ze maar laten liggen, peuterdochter van 3 sliep ook heerlijk door het vuurwerk heen en ook M sliep er gewoon door heen tot half 9 Vanochtend ! Alleen peuter meisje was om 06.00 wakker maar die ging lekker bij ons in bed liggen
@Sorraya: aaaah geeft niks die klaagzang! snap dat je het ff kwijt moet. Iets waar je zo naar toe leeft en dan gaat het zo. erg jammer!! @mijn ongi: Nee nog steeds niet ongesteld geworden.... maar ja voor dat ik mn jongste kreeg ook al niet normaal ongesteld. Daarom via clomid en prikken zwanger geworden.... maar voor mijn eerste zoontje wel gewoon ongi,. tot dat ik na zijn geboorte weer aan de pil ging. daarna nooit meer normaal geweest Twijfel wel eens of ik ff naar de dokter moet gaan. @jaarwisseling: ik en mn zoontje naar mijn ouders. Lekker gegourmet. Soort van dan want mijn oudste zoontje is heel de week al niet lekker. wit, slecht spelen, slecht eten en drinken, moe. Dus die at niet veel. Daarna hebben we ze lekker snel in bed gelegd. Ik daarna met mn ouders spelletjes gedaan en toen om half 11 mn bed in. Lukte niet om te slapen... om 0045 werden de jongens wakker en mn moeder en ik zijn tot 4 uur in de weer geweest. Waarna we om half zeven al weer beneden zaten met de jongste en de oudste kwam een half uurtje later..... Maar alle de beste wensen!!!
Ja, iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!! R. heeft ook overal doorheen geslapen. Ik ben om 22.00 uur naar bed gegaan, haha. We hadden niks gepland en manlief wilde badman kijken dus besloot gewoon lekker te gaan slapen. Om 12 uur er wel even uit geweest. R. sliep door maar zelf even met mijn man vuurwerk gekeken. Ik zou er vroeg uit gaan voor R. maar hij kwam pas om half 9 !! Dus ik kon ook lekker uitslapen. Heerlijk fris het nieuwe jaar in dus.
Voor iedereen de beste wensen. Dat het een mooi en liefdevol jaar mag worden... Hier om 19.00 uur vuurwerk met de kleintjes gedaan en daarna voldaan naar bed. Wij lekker saampjes de grote Kids waren de hort op. Hoe gaat het met de kleine man Hippo? Moest je vriend/man werken Melovekane? Ook niet gezellig.. Hier de eerste dag bij de gastouder gehad behalve Edjhera die had gisteren weer hoge koorts en goed ziek.
Hallo mama's Mag ik me bij jullie groep voegen. Mijn naam is Desiree en mijn zoontje is 25-10-15 geboren . Het is een lekker druk en vrolijk mannetje die heel de dag van alles aan het ontdekken is net als die van jullie waarschijnlijk haha.