Met een uitstrijkje gaat het al moeilijk en bloed ik al. . ( terwijl dat nooit gebeurd met sex, heeft gewoon met spanning te maken ) maar goed zo'n echo is vast anders. Nog nooit meegemaakt.
dus toch!!! nu geloof ik het echt.. net een cb gedaan en ja hoor een dikke vette + en 2-3weken had dit niet verwacht.. maar zo blij! straks naar de huisarts om bloed te trekken. ik word mama!
Hoi allemaal! Mag ik ook met jullie mee kletsen? Afgelopen donderdag of vrijdag was mijn NOD, maar ik had die zaterdag ervoor al een heel licht streepje op mijn test, met 9dpo. (22 januari had ik ovulatiepijn en donkere ovulatietest, deze had ik liggen om mijn cyclus te pijlen/vinden op aanraden van de HA) We waren er niet voor bezig, voor een 3e. Na de geboorte van mijn dochtertje, nu 2.5 jaar, was ik heel onregelmatig ongesteld. 5x in 2.5 jaar. Dus het was een hele verassing. We zijn er wel erg blij mee, en hopen dat alles goed mag blijven gaan. Ik ben zelf 24 jaar. Mijn zoontje is 5.5 en dochtertje 2.5 jaar. Nu zijn we thuis allemaal verkouden; hopelijk is het gauw voorbij, vind ziek zijn maar eng tijdens de zwangerschap. Ook al is het mijn 4e keer, vind alles even eng als de 1e keer. Nog even mijn testen van afgelopen zaterdag(15 of 16 dpo) Bekijk bijlage 442478 Lijkt me erg leuk om met jullie mee te gaan kletsen. Ik hoop echt dat alles goed mag blijven gaan. Vind die eerste weken zo eng. 15 oktober uitgerekend. Liefs.
pfoficiat!! wat een knaller je kv test.. geniet ervan. ik heb ik de bevallings topic ook een lijst gemaakt van 16 tem 18 okt vrouwen die in deze week bevallen ..
Hoi hoi allemaal! Wauw Saskia wat schrikken zeg! maar vast fijn dat je nu hartje gehoord en gezien hebt. Dringt het nu meer tot je door? PGE zie je nou wel!!! Gaaf zeg, gefeliciteerd!!!! Flowerpower ook gefeliciteerd en welkom hier
Van harte flowerpower50 !!!!! En Welkom hier😆 die eerste weken zijn denk ik voor iedereen een beetje eng. . Het blijft toch zoiets onbegrijpelijks, dat dat allemaal zomaar "vanzelf "gaat enzo.. Hopelijk zijn jullie snel weer beter. X!
Bedankt allemaal! Dat hoop ik ook, het is echt super spannend. En ik heb ook helemaal niet het idee dat ik zwanger ben, zo weinig kwaaltjes enzo. Dat maakt je ook erg onzeker. Maar ja, het enige wat je kunt doen, is afwachten. Hoe moeilijk dat ook is. Doen jullie allemaal mee met MvM? Ik mag er helaas niet aan meedoen ivm een bloedtransfusie na mijn eerste bevalling.
Uitgerekend in oktober 2015 Uitgerekende datum: 02-10-2015 Poefie 03-10-2015 Milapalou 10-10-2015 xxBloesem 14-10-2015 Unbelievablee 17-10-2015 Pitahaya Afspraken: 12-02-2015 Milapalou: 1e echo 13-02-2015 Poefie: 1e echo 25-02-2015 Unbelievablee: 1e echo
@flowerpower50 :Wat jammer! Ja ik doe mee hoor! Dit is de derde keer en zo'n kleine moeite😉 ik doe het al een week, dus dit wordt best lang dit keer
Van harte gefeliciteerd!! Die kwaaltjes komen wel hoor! Heb je geen gevoelige borsten? Ik ga wel mee doen met MvM ja... maar wacht nog even met bellen want volgens mij kun je ook pas na 6 weken mee doen. Jammer dat je niet mag mee doen zeg... Vind het wel een mooi doel. Krijg je ook zo'n mooi kleedje weer. Die heb ik alleen al, maar twee is ook altijd leuk. Haha. Hier gaat het goed. Beetje misselijk-achtig gevoel nu... Maar dat voelt alleen maar goed om dat te hebben!! Verder zit ik lekker in mijn vel. Deze week een drukke week met werk, wat alleen maar goed voor mij. Lekker veel afleiding. Hebben jullie de verloskundige al gebeld? Hier wacht ik daar ook nog even mee. Ik heb recht op een extra vroege echo in verband met missed abortion vorige zwangerschap met 10 weken en 2 dagen. Maar dat wil ik niet. De vorige keer hadden we een kloppend hartje gezien met 7 weken en 5 dagen en dus met 10,2 was het mis. Dus ik wil sowieso geen echo eerder dan 7,5....
Mijn borsten wel hoor, vooral mijn tepels doen pijn bij aanraken. En ze zijn ook al iets gegroeid lijkt het. Verder heb ik een weeïg gevoel inderdaad. Soms lijkt het meer honger. Maar daarmee houd het ook op! Ik ga de verloskundige ook nog niet bellen hoor, het is nog zo pril. De vorige keer, heb ik mijn huisarts gebeld, ze heeft ook een echo apparaat, en met 6+6 heb ik toen een echo gehad, en daar een kloppend hartje gezien. Met zoontje was ik 13+3 weken toen ik erachter kwam, en de eerste echo dus ook direct had. Maar ik wil het eerst even afwachten nog. En als ik het tijd vind, bel ik gewoon op. Ik snap jou heel goed hoor, dat is toch zo'n verschrikkelijk iets. Eigenlijk wil je wel heel graag zien dat het goed gaat, maar aan de andere kant ook niet, want stel dat het mis gaat, en dan heb je eerst gezien dat het wel goed ging. Heel zenuwslopend allemaal. Dat die eerste weken maar gauw voorbij zijn!
Helemaal mee eens! Kan mij niet snel genoeg zijn. Ik denk dat als ik na de 10 weken een goede echo heb gezien, dat ik dan pas echt kan genieten!
milapalou; een inwendige echo stelt echt weinig voor.. lekker ontspannen en mee op t scherm kijken naar het kloppend hartje! ik heb zo'n 3x in de week (soms 4x) met mn benen wijd gelegen om naar de eitjes te kijken haha! voelde op een gegeven moment gewoon als boodschappen doen! kan iemand al die rare nachtmerries bij me weghalen? liefs
Uitgerekend in oktober 2015 Uitgerekende datum: 02-10-2015 Poefie 03-10-2015 Milapalou 10-10-2015 xxBloesem 14-10-2015 Unbelievablee 17-10-2015 Pitahaya Afspraken: 12-02-2015 Milapalou: 1e echo 13-02-2015 Poefie: 1e echo 25-02-2015 Unbelievablee: 1e echo 16-03-2014 xxBloesem: 1e echo
Even voor stellen, (Nick)name: Mayson Leeftijd: 29 Heb je al kinderen: Nee Wanneer is je eerste echo: vrijdag 13 februari Wanneer is je uitgerekende datum: 01-10-2015 Bijzonderheden: verschillende onderzoeken bij de gynaecoloog gehad omdat zwangerschap uit bleef. Nu na 13 maanden spontaan zwanger. Kan het nog niet helemaal geloven.
Uitgerekend in oktober 2015 Uitgerekende datum: 02-10-2015 Poefie 03-10-2015 Milapalou 10-10-2015 xxBloesem 14-10-2015 Unbelievablee 15-10-2015 Flowerpower50 17-10-2015 Pitahaya Afspraken: 12-02-2015 Milapalou: 1e echo 13-02-2015 Poefie: 1e echo 25-02-2015 Unbelievablee: 1e echo 16-03-2014 xxBloesem: 1e echo