Welkom Blaadje31! Van harte gefeliciteerd! Ik denk dat als de huisarts vrijdag wil spieken dat ik dan nee zeg... Wil dat toch liever samen met manlief doen, ook als het niet goed is. Was jij gewoon alleen flowerpower?
Leuk dat er nog meer meiden meekletsen! Spannend al die vroege echo's. Ik krijg met 7w en 5 dagen de eerste echo. Ik tel de dagen, ze kruipen voorbij... Liever zou ik ook na de 12 weken naar de 9 maandenbeurs, zodat ik wat dingetjes kan kopen, maar volgens mij is het maar 1x per jaar toch?
Geen idee. Zou heel goed kunnen hoor. Ik heb nu op internet een verloskundige praktijk uitgezocht. Sjonge, stap 1 is gezet hoor! Haha!
Het word lekker druk hier! Het aftellen is beginnen hoor hihi!! De dagen gaan zo langzaam idd! ! hier alleen vandaag iets zo mega stoms gedaan... ik rijd al echt heel mijn leven paard, veel stage gelopen op stallen etc. echt mega veel gekke paarden onder mijn kont gehad. Maar. ... vandaag op eentje gestapt waarvan ze zeiden dat die heel braaf is etc..nou die werd helemaal gek! ik heb mezelf eraf moeten laten vallen en daarna issie Door draden heen gerent zo in paniek was ze! ik viel plat op mijn buik en gezicht. ik schrok me rot! Nu pijn in mijn teen en pink en hoofdpijn en nekpijn.. morgen maar even een bezoekje brengen aan de huisarts! ik stap exht voorlopig niet meer op een paard! ben er even helemaal klaar mee.. sorry moest het even kwijt!! blaadje; aaah super leuk dat jullie toch nog samen mogen gaan!! pitaya; succes vrijdag bij de huisarts!!
@Jasmijn87, de 9maandenbeurs is inderdaad maar 1 keer per jaar. Best jammer want de kans is natuurlijk toch aanwezig dat je er net buiten valt. Maar kan me ook voorstellen dat het niet te doen is om het 2 keer per jaar te doen. Zou wel handiger zijn @Pitahaya, we schelen maar een paar dagen. Spannend. Ik ga morgen ook even de verloskundige bellen! Ik weet niet wat de procedure hier is. @unbelievablee, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Zoiets gebeurd natuurlijk nooit behalve nu. Goed idee om morgen even langs de HA te gaan!
@unbelievablee: dat is schrikken inderdaad! Verstandig om even langs de huisarts te gaan. @pitahaya: succes vrijdag! Worden jullie ook zo heen en weer geslingerd tussen blij en onzeker? Pff ik vind het maar vermoeiend.. Ben van mezelf al een denker/piekeraar dus dat helpt niet
@unbelievablee : jeetje zeg !!! Zeker een goed idee om je te laten checken morgen, wat erg schrikken ! Hopelijk is alles oké behalve de pijn die je al hebt. . Ik ga voor je duimen hoor😯 Ik ben heel erg zenuwachtig voor morgen. Die eerste echo ( 7+1) nooit eerder gehad, en uitstrijkjes doen me al zeer.... Hoop zo op goed nieuws en een knipperlichtje. .
@Jasmijn : ja heel erg!!! Vrees dat dat bij de meesten zo is. . (Snappen we elkaar in ieder geval wel, dat scheelt toch weer, het gevoel dat ik niet alleen zon" tuttebel "ben )
milapalou; heeeeel veel succes morgen!! probeer te ontspannen (i know makkelijker gezecht als gedaan). en ik duim voor je!!!!!
jasmijn.. ooohja! heen en weer geslingerd zeker haha! het ene moment voel ik me helemaal zwanger.. en de andere keer por ik een keer tegen mijn borsten of ze nog wel zeer doen hahahaa!
Milapaloa, spannend he. Ik heb dus vrijdag mijn eerste eho. Ben dan ook 7+1. ik heb een aantal maanden geleden een inwendige echo gehad. Om te kijken naar mijn eierstokken en eitjes of het allemaal goed was. Deze echo vond ik helemaal niet vervelend of pijnlijk. Misschien is de baarmoederwand nu wat harder ofzo dat je het nu beter voelt maar dat wweet ik niet. Ik maamaakte me iig heel erg druk (zoals altijd) maar vond het reuze mee vallen. Heel veel succes morgen maar vooral plezier.
@unbelievablee : dankjewel! Ik ga hard mn best doen relaxed te blijven Gek toch hoor je ergens zo naar uit kijkt en tegenop kan zien tegelijk. .. maffe gevoelens ook,-p
@Mayson; dankjewel. . Het zal ook vast wel meevallen. .. wat ik niet ken heb ik angst voor. .muts haha
uhu klopt als een bus!! hahaha rare gevoelens .. ze doen er een bult glijmiddel op met een condooms dus veilig is t wel hahahaha!
Leuk beeld unbelievablee. ..Heel fijn. Dankuuuuuuuuuu ( levendige fantasie en slapeloos.. top joh 😆 )
Ha dames! Waarom hebben jullie allemaal zo vroeg de eerste echo? Is dat omdat je eerder bijvoorbeeld een miskraam hebt gehad? Of standaard bij jullie VK? Ik heb namelijk eerste afspraak +eerste echo als ik 10 weken en 2 dagen zwanger ben... lijkt nog zo ver weg!
Hahaha nee mijn eitjes heeft ze nooit over t zicht gezien iig! het lijkt me niet zo fris om te weten dat diegene voor me een "onveilige" echo heeft gehad hihi! Nee ze kunnen dan alles nog steeds super goed zien!
Ik loop al sinds september 2013 bij de gyn. ivm pcos. ik heb iedere cyclus vanaf dag 10 tot een ei van 18-20 mm echo's gehad dus zo'n 3 in de week. bij dit traject krijg je altijd een echo met 7 weken. en ik heb in okt. een mk gehad. We hebben toen het hartje nog net mogen zien kloppen met de echo van 7 weken. De dag erna begon de mk dus het is nu echt nog spannender. ..