oktober 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mom13, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Hey ladies,
    Vergeef me dat ik niet op iedereen reageer, het is sinds gisteren een beetje veel. ( wat een kletsers hier hihihi)
    Het is inderdaad een hele opluchting een hartslag te zien..
    Het was wel een stugge vrouw die het deed. Erg jammer ( inwendig, viel reuze mee , trouwens)
    Geen fotootje mee gekregen want ze vond zelf dat er te weinig te zien was ( was ik het zo niet mee eens! Nog een keer gevraagd maar vergeefs:( )
    Maar goed, we hebben t kunnen zien en zijn erg gelukkkig..
    Ze zette me wel een dag of 4 terug maar ze meettechniek zo gehaast dat ik meer op mijn eigen gevoel en berekening vertrouw en mn banner lekker zo laat;)
    dat zien we dan wel bij de volgende echo!
    mijn ouders waren heel erg blij..mn moeder huppelde en mn vader heeft me wel 3 keer opnieuw vastgepakt; -)
    (Hij zei wel:"oh jij krijgt het zo druk meisje...maar geloof wel dat hij ook heel gelukkkig is)

2. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Succes en veel plezier vandaag,Mayson en Poefie!!!
    En hoe was het bij jou , Pascalle?

3. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    @PGE balen van je toets, hopen dat het toch goed afloopt, wat voor opleiding doe je ? en moet je nog lang? ben je klaar voor je uitgerekend bent?
    wat lief dat je man zo bezorgd is. bij die van mij dringt het nog niet helemaal door volgen mij... hij vindt het wel heel leuk allemaal enzo maar het echte gevoel bij hem moet nog komen. miss na de eerste echo? we zullen zien :)

succes bij de echo's dames, hopelijk krijgen jullie wel een printje mee! ;')

Fijne dag allemaal!!

4. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    ik volg nog een avond opleiding als "verantwoordelijke kinderopvang" :) het is 2jaar in totaal iedere donderdag avond van 18u45 tot 22u15 en zaterdag voormiddag van 8u45 tot 12u15. ik zit nu in mn 1e jaar en heb mijn stages al achter de rug. nu zwanger dus zal in begin van mijn 2e jaar bevallen. maar ben wel vanplan om snel terug school te hervatten.. kan de kleine dan eventueel naar mijn zus brengen voor enkele uren.en mijn srage voor het 2e jaar zou ook geen probleem mogen geven :) wil mijn stage uren dan doen in een creshe van een vriendin dus miss kan ik mijn kindje dan mee nemen ;)

we zien wel hoe het loopt.

5. sproetjesxx

10 feb 2015
    41
    2
    0
    @PGE Leuk een Shiba maar wel erg druk denk ik ;) Nog jong of niet?

Heb hier het idee dat vriendlief het ook nog niet helemaal snapt. Die is heel erg van eerst de echo afwachten dan ga ik er pas echt over nadenken ;)

Ga er niet teveel op in want dan ga ik mot maken denk ik. Maar misschien ligt het ook wel aan het feit dat ik natuurlijk mijn lichaam voel veranderen. Hij heeft alleen een zwangerschapstest om naar te kijken.

6. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Rare vraag misschien, maar komen jullie al aan qua gewicht?
    Ik wel, maar kan ook komen van het snoepen want heb hele tijd lekkere trek ;)

7. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Xxbloesem : ik ook hoor, al meer dan 7 kilo 😕
    (Heb ook al een klein buikje;))
    Ben natuurlijk ook gestopt met roken voordat ik zwanger raakte..
    sproetjes : ja het is ook moeilijk te bevatten voor de kerels. .wij voelen het de hele dag..
    PGE : klinkt goed die opleiding en als je later bij de crèche van je vriendin terecht kan is helemaal top! Komt vast goed 😆

8. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Bloesem, ik ook hoor!!
    Heb zo'n zin in al die slechte dingen.
    bonbons, snoepjes en chips en hartige dingen hihi!! Ook al van 59 naar 60.9 gegaan. ;)

9. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wow, ben je tijdens de zwangerschap al meer dan 7 kilo aangekomen?? Echt waar? Of bedoel je het anders? Want dat is wel heeel erg veel!

Ik heb mij vorige week zaterdag gewogen, 62.5 kilo en ga mij nu elke zaterdag wegen, dus ik ben benieuwd of ik al ben aangekomen.

Ik snoep en eet niet extra maar heb wel het gevoel dat ik al een buikje krijg dus zal mij niks verbazen als ik ben aangekomen.
    Aangezien ik een verleden heb met boulimia nervosa (maar al jaren 100% genezen!) ben ik benieuwd hoe ik dat straks ga vinden...

dames, hier mega onzeker. Mijn tepels zijn in eens niet meer echt gevoelig. Echt raar. Vanochtend wel weer misselijk en nu lijkt zeg maar de hele borst meer gevoelig in plaats van alleen de tepels. Vooral gevoeligheid aan de buitenkanten...
    Maar blegh, maakt mij erg onzeker nu!

10. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Haha. Ja dat is precies wat ik bedoelde. ..ik weet het. :$

11. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Pitahaya hier zijn de klachten ook erg wisselend. Al een week niet misselijk geweest maar stond gisteren ineens te kokhalzen toen ik vlees aan het braden was en was toen heel misselijk. Dus dat het wisselt met klachten is echt niet vreemd hoor, veel meer vrouwen hebben dat. maak je maar niet teveel zorgen! x

12. Pitahaya

Neeee! Maar je bent nog niet eens 8 weken zwanger!
    Loop je de hele dag te eten? Sorry, wilde niet bot reageren, maar dit is wel héél erg veel hoor! Had je hiervoor ondergewicht ofzo? Want gemiddeld komt een vrouw 12-15 kilo tijdens de zwangerschap aan, maar als jij zo doorgaat dan kom je op een kilo of 35!

13. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    #373 milapalou, 13 feb 2015
    Laatst bewerkt: 13 feb 2015
    Tja...

14. Pitahaya

sorry meis... beetje botte reactie misschien!
    Als beepje maar gezond is toch? Daar gaat het om!!

15. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk niet dat het zo is dat je de hele zwangerschap iedere week evenveel aankomt. Misschien de een in het begin meer en de ander aan het einde juist meer. Ik ben nog niet echt aangekomen of afgevallen tot nu toe. Heb ook weinig trek in eten..

16. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ik ben bij mijn zoontje ook veel meer aangekomen dan bij mijn dochtertje. Het ligt eraan, je kunt het niet bij voorbaat zeggen. Het ligt ook net aan de aanleg/bouw, hoe snel je aankomt. En ook aan de hoeveelheid vruchtwater, groot kindje, klein kindje. Dat is per persoon verschillend. :)
    En ik hoef maar naar eten te kijken en ik kom al aan. ;)

17. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Milapalou, als je stopt met roken kom je ook aan, is gewoon een feit.. (je stofwisseling verandert ofzo?) 7 kilo zit er zo aan hoor. Had ik ook toen ik stopte, met sporten er weer redelijk afgekregen gelukkig voor ik zwanger werd.

18. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    ze is 6maanden :) echt een schatje. en wat ze zeggen over het karakter van de shiba, wel mij valt het reuze mee en het is mn 1e hond. gaan naar school van toen ze 3maanden was en alles gaat vlot! ze is sociaal naar vreemden en andere honden super lief en af en toe beetje koppig maar dat ben ik ook dus ze zal toch moeten doen wat ik zeg ;)

19. Pitahaya

Na de bevalling richten we met z'n allen een nieuwe club op:

Oktober-mama's 2015 samen op dieet

Hihi!

20. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    ik heb gewerkt in een kinderdag verblijf, helaas heb ik daar mijn ontslag gekregen sinds de bazin wist dat ik aan kindjes wou beginnen! TRUT!! nu wil ik na de zwangerschap hier beginnen als onthaalouder ;) kindje altijd bij me, zalig!!

Deel Deze Pagina