Jeeeeej ik mag me ook hier meldenD Als ik op internet kijk zal ik rond 13 oktober uitgerekend zijn We kunnen het echt nog niet bevatten
Hey hoiiiiiii!!! @beautevil en ilse1986: ook van harte gefeliiiiiii Het wordt al lekker druk hier! Ik heb hetzelfde, kan het ook nog niet bevatten/ geloven... eerst moeders voor moeders, hopelijk een mooie positieve test en dan bij de vk(die ik nog bellen moet) hopelijk een hartje horen en dannnnnn wordt het echt!!!:-😊 Ik heb gelukkig nooit een miskraam gehad, maar gezien ik ook angst heb voor van die enge dingen, kan ik me een beetje voorstellen hoe dat moet zijn als je het wel hebt meegemaakt ..ik hoop voor iedereen dat al onze babietjes heerlijk blijven waar ze zitten😙 Fijne avond ladies! X!!!
Gefeliciteerd Ik hoop ook dat we allemaal een prachtig gezonde oktoberbaby mogen krijgen! En bevatten kan ik het ook nog steeds niet echt.
Gefeliciteerd voor de nieuwkomers! erg leuk! @milapilou, Heb van het weekend sokjes gekocht met ilove oma erop! ga die woensdag geven! Ja ga het nu al aan mn moeder vertellen.. heb het bij mijn vorige zwangerschap niet verteld en wil het nu, als het goed zit, graag met haar delen en met haar erover kunnen praten..
pfff raar nachtje ben hartstikke verkouden dus vriendlief heeft op de bank geslapen om nog een beetje te kunnen slapen ben alleen maar aan het hoesten en dat al 3 dagen zo erg. Straks afspraak ervoor bij de dokter.. meteen maar even vragen hoe en wat weet glad niet wat ik nu moet doen hahaha zo spannend allemaal!! Ik heb ook een melkallergie dus eet en drink niks waar melk in zit. Ben benieuwd of ik iets extra's moet nemen zodat het beter voor het kindje is.. wij gaan het volgende week vertellen.. Mijn schoonouders willen we een lijstje geven met daarin een gedichtje: Een foto lijstje met daarin een gedichtje. Je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien, maar als ik in oktober ben geboren mag ik dan in dit lijstje misschien? schoonmoeders is nogal van de foto's. mijn ouders niet dus die willen we denk ik een boekje geven van opa en oma pluis. het is voor allemaal hun eerste kleinkind.. super spannend hoe ze reageren We willen het zo snel vertellen omdat het allemaal zo nieuw voor ons is en we eig niks weten hoe en wat haha . en als het fout gaat willen we het er ook met hun over kunnen hebben. Mijn buik is ook heel erg opgezet. maar ik heb dat wel vaker als ik iets verkeerd heb gegeten met melk dus kan het mooi daarop schuiven ben best onzeker weet allemaal niet wat me te wachten staat SPANNEND!!! Volgens mij zeg ik 10x het zelfde in mijn enthousiasme
Hey! @mamsie21: oh leuk!! Snap het hoor dat je het aan je moeder kwijt wil @ilse1986: getsie. .nou dat was zeker geen leuke nacht, hopelijk wordt het snel beter. Leuke manier van vertellen! Wij hebben nog geen idee Komt nog wel;-D geeft niks hoor als je iets dubbel verteld ! juist fijn dat enthousiasme... Ik heb pas op 6 maart een afspraak bij de vk..booooo!!! duurt nog zo lang hahaha geduld hebben Pffffffffff. ..Zo niet voor mij;-Prettige X!
Hallo allemaal, Ik zou me hier ook graag aanmelden. Als ik het zo bekijken, zal ik ook rond 2 oktober uitgerekend zijn. Ik wordt komende week 30 en zitten een klein jaartje in de MMM wegen zeer ernstige endometriose. Vorige week hadden we onze allereerste positieve test in handen! @ Saskia: net als jij hebben wij ook al een heel traject achter de rug. Deze positieve test is het resultaat van onze eerste IVF/ICSI behandeling. En net als jij ben ik ook erg bang dat het misgaat. En... ik mag ook 13/2 voor de eerste echo gaan! Lopen we mooi gelijk op. Hopelijk krijgen we allebei een pracht van een herfstbaby!
Gefeliciteerd Poefie, spannend Vandaag best veel lage rugpijn. Heb het al langer, al voor de terugplaatsing zelfs. Volgens mij door het extra progesteron door de utrogestan. Maar toch maakt het me wel weer onzeker. Vandaag zeurt het best flink onder in mijn rug.
Gefeliciteerd! Morgen om 11.45 heb ik mijn eerste echo.. ben nu 6 weken als het goed is. Ben nu al zenuwachtig!!! zal het inwendig of uitwendig zijn?
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 10 okt uitgeteld als ik het goed heb. Ben 23 jaar, getrouwd en dit was de eerste ronde en meteen raak. Ben wel bang of het allemaal wel goed gaat (Mijn zus heeft afgelopen oktober een miskraam gehad, ook haar eerste zwangerschap) Maar ik probeer er ook wel van te genieten. Lijkt me fijn om met jullie in contact te komen/blijven en ervaringen te delen! Groetjes
Hoiiiiiii!!!! @poefie: van harte gefeliiiiiii wat geweldig als je dan zo'n mooie test in handen hebt! @xxBloesem : ook van harte gefeliciteerd!! Maak je maar niet te veel zorgen hoor, mijn moeder heeft 5 kinderen gekregen en geen miskraam en mn zus 1 kind ( nu zwanger van nr 2) en heeft wel een miskraam gehad en ik al 2 kinderen en gelukkig geen ellende.. t zegt niet altijd iets geloof ik zo. . @ mamsie21 : ik denk dat ze het eerst wel uitwendig proberen maar heb ook gelezen dat dat niet altijd lukt. Ik krijg er volgende week ook een,dus dat gaan we ook es meemaken. Mijn term is niet heel duidelijk en ik moest bij de vorige zwangerschap vaak naar het ziekenhuis voor mn leverwaarden. Morgenochtend Moeders voor Moeders .. lichtelijk nerveus hahaha wish me luckkkkkkk! !!! X!
Gefeliciteerd Bloesem! De kans is groter dat het goed gaat. En als het niet goed gaat dan is dat meestal pech en een volgende keer beter. Niet té druk maken. Ik hoop dat alles goed mag gaan. Spannend Milapalou! Ik was ook nerveus. Inmiddels al aan het pottenplassen Veel succes en vooral plezier! Dat gaat vast een knaltest worden met 6 weken!
@Saskia1984 : Dankjewellll Ik hoop ook op een supermooie- deze -mag-bijna-aan-de-muur-test😆 Hoe grandioos eigenlijk hè. .dat je met je plas mensen helpt.. ( ging dat ook maar zo met wereldvrede,, die zou ik zo voor elkaar plassen 😘 X!
Dankje Milapalou en Saskia, lief van jullie dat jullie me gerust stellen. Ik heb me ook opgegeven voor moeders voor moeders.. ben benieuwd! wat houdt zo'n eerste gesprek eigenlijk in?
Ze doen een urinetest en leggen uit wat moeders voor moeders doet en hoe het werkt. En je krijgt een cadeautje Ja geweldig dat je zo kunt helpen. Ik ben enorm blij dat ik eindelijk terug mag piesen Ik ben enorm geholpen door onder andere het medicijn wat er gemaakt wordt van de moeders voor moeders pies.
Hallo dames, Ik denk dat ik mij ook mag melden. Ik ben veel te vroeg met testen geweest. Echt stom! Maar de testen zijn positief. Zaterdag is pas mijn NOD. Ik heb uitgerekend wanneer ik dan uitgerekend zou zijn en dat zou op 17 oktober zijn. Dus ik vind het wel leuk om hier mee te komen kletsen. Vrijdag doe ik nog een test. Misschien dan ook zo'n digitale van CB? Ik heb er zo'n één met zwanger-niet zwanger en niet zo'n wekenindicator. Zou die dan ook positief moeten worden al? Zelfs dan zit ik nog één dag voor NOD. Nog ontzettend spannend hier dus maar ik voel mij wel zwanger en vind het wel leuk om hierover te kletsen. Is het een idee om een lijst te maken met wanneer iedereen uitgerekend is?? Groetjes Pita
Ziet er positief uit Pita! dus voorzichtig zou ik zeggen gefeliciteerd Ben benieuwd naar je volgende test Volgens mij moet CB ook positief worden voor je NOD hoor. Succes met wachten
4 maart eerste afspraak bij de verloskunde super spannend!! Is gelukkig al over 4 weken Ik voel me nog niet echt zwanger want lig al 3 dagen met koorts en een luchtweg infectie op bed beetje jammer ben blij nu en niet over 1.5 weken.. kan ik tenminste nog gaan carnavallen al zal het een nuchtere carnaval gaan worden heb er toch echt super veel zin in!! hoe voelen jullie je?? Al veel last van kwaaltjes. Ik ben wel misselijk maar kan ook komen omdat ik al nachten slecht slaap van het hoesten en weinig eten omdat ik niks weg krijg omdat ik het zo benauwd heb etc