oktober 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mom13, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Nou, ik heb vanochtend op de weegschaal gestaan en weeg nog steeds 62,5. Nog precies hetzelfde dus dan vorige week! Opluchting! Volgens mij hoef je in de eerste 12 weken ook niet echt aan te komen toch?

Hier blijf ik wel onzeker... Eerst was ik onzeker omdat ik buikkrampjes had. Toen las ik dat dat te maken heeft met het groeien van de baarmoeder, en nu ben ik dus onzeker als ik die krampjes niet heb. ;) Zucht!! Word moe van mezelf!

2. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Hahaha pita hier hetzelfde! !

welkom nieuwe zwangere! gefeliciteerd!

Mayson super dat hè het hebt mogen zien!!!

huer rustig aan.. even snel alle carnavals outfis bij elkaar gesprokkeld en zo beginnen met werken. morgen naar de optocht. ben benieuwd of ik praat krijg dat ik niet drink!
    ennnn natuurlijk ook door het stoppen met roken ineen! lukt me ook aardig! al bijna 3 weken! Wie waser nou nog meer gestopt :)!??

liefs
    fijne dagen allemaal!!!

3. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook nog niet aangekomen, nog netjes 64. Hopelijk blijft dat nog even zo!

Vanmorgen was ik ook weer onzeker door die pijn in mn linkerzij. Ging natuurlijk weer googlen (ik weet het: niet doen:cool:)
    Ik vind het ook spannend om te vertrouwen en blij te zijn. Lukt soms wel hoor maar niet altijd. Een soort zelfbescherming ofzo. Ik ben eigenlijk altijd heel positief ingesteld, maar als het over mezelf gaat vind ik dat moeilijk. Zit ook in m'n karakter... Aftellen tot de eerste echo en hopelijk dan nog iets meer genieten :)

4. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knap unbelievablee dat je gestopt bent, moet ook natuurlijk maar kan me voorstellen dat het niet makkelijk is.

Hopelijk merken ze er bij de carnaval niet teveel van ;)

5. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Welkom nieuwe dames. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!! :D

Goed van je, Unbelievablee dat je alweer 2 weken gestopt bent! Veel plezier met carnaval vieren vandaag! :D

Pita:
    Ik ken het, maak mezelf ook helemaal gek. Had eerst ook steekjes en krampjes, toen weer niet. En nu bij bepaalde bewegingen, maak ik me ook gelijk zorgen.
    verder ook geen kwaaltjes, alleen gevoelige tepels, iets sneller moe en meer honger en humeurig soms.
    Al had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook niet veel kwaaltjes, lijkt elke keer onzekerder te worden.

Hebben jullie ook dat je bang bent om ziek te worden, bijv griep en koorts, heb dus gelezen dat hoge koorts niet goed is, en veel mensen in mijn omgeving, en kindjes bij mijn kinderen op school zijn ziek. Ze nemen continue een nieuw virus mee naar huis, kom er niet vanaf. Blegh.

6. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi dames,

Ook ik ben in oktober uitgerekend: 17 oktober...

Voor ons wordt dit ons tweede kindje. Onze zoon is al 4. Op het moment ben ik erg zenuwachtig. Onze zoon heeft n schisis en de komende weken zou zich dat eventueel bij deze spruit kunnen ontwikkelen. Pas bij de 20 w echo zal het zichtbaar zijn....dus nog even tenenkrommend blijven wachten. Iig verloopt de zwangerschap nu al helemaal anders dus heb goede hoop!

Grts en jullie ook allemaal gefeliciteerd!
    jinne

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Over de griep kan ik je gerust stellen.
    Tijdens het stimuleren was ik behoorlijk grieperig met koorts en had geen invloed. Nu ben ik sinds dinsdag weer grieperig/mega verkouden, ook koorts gehad en in het ziekenhuis (LUMC) zeggen ze ook, geen zorgen, niets aan de hand! Je lichaam neemt alle energie op voor de beginnende zwangerschap dat daardoor je weerstand laag is.
    Dus daar vertrouw ik op.
    En die kwaaltjes... Ik analyseerde alles in de weken na de tp, nou nu weer hoor :) denk dat we dat allemaal hebben.
    Steekjes in m'n liezen, gevoelige tepels, aders op borsten en al behoorlijke misselijkheid. Vannacht boven een emmer gehangen.
    Maar ik heb t er allemaal voor over!!!
    Maandag weer HCG laten prikken. Ben benieuwd

8. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    anja, mmm, meysje, hippo, disneymama, jinne: Welkom en gefeliciteerd!!
    Steeds meer mooie oktoberbaby's in het vooruitzicht :D

@jinne, slik je foliumzuur?

9. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    @Xxbloesem: jazeker! Heb het ook laten testen voordat we aan het proces begonnen...mag zeker niet missen, maar t schisisteam vond het niet nodig extra te gaan slikken.

10. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    @unbelievablee : ik ook!!! Nu al 41 dagen gestopt; -)
    😆

11. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    netjes milapalou! ik voelde de innesteling en ben meteen gestopt :)! pakje logt in de la thuis! heerlijk wakker worden zonder stink adem ( op je ochtend geur na haha)!!

12. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Hahaha😂

13. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Oke prima! Meer kun je niet doen toch :) maar wel spannend voor je!

14. flowerpower50

Wanneer gaan jullie trouwens de blije doos enzo aanvragen? Ik durf nog niet zo goed. ;)

Pfff. Had net steken bij het opstaan. Echt gemene steken. Ook bij het bukken :(

15. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    de blije doos: ik kan die niet aanvragen vanuit belgie :(

16. Pitahaya

Ik had dat vorige keer wel al gedaan maar moest het allemaal weer afzeggen vanwege de miskraam.
    Zit te twijfelen of ik het nu wel uberhaupt ga doen. Je hebt meerdere dozen toch? Maar je krijgt steeds allemaal spam in je mail enzo... en werd zelfs een keer gebeld! Wil dat eigenlijk niet...

17. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht t nog wel ff af voordat ik dat soort dingen ga aanvragen.
    Maandag dus nog een keer HCG prikken en als dat goed is dan ga ik me aanmelden bij moeders voor moeders!
    Heb nog steeds niet het besef dat ik ECHT zwanger ben. Jullie wel?

18. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ze denk ik aanvragen na de 12 weken echo

19. flowerpower50

Vond de dozen tijdens mijn vorige zwangerschappen wel leuk!! Niet allemaal, maar de blije doos wel, en leuk elke maand de WIJ jonge ouders lezen.
    die van Etos was ook leuk.
    Maar ik ga ze ook na de 12 weken echo aanvragen hoor... :)

20. Pitahaya

Ja, ik ga ze nu dus ook pas na de 12 weken echo aanvragen...
    Als ik dat überhaupt al ga doen. Het is wel ook weer leuk om te krijgen inderdaad. Dus denk het toch wel! Maar dan misschien met vals telefoonnummer, hihi.

Ik moet mij deze week maar eerst eens aanmelden bij de verloskundige. Onze woning is nu definitief dus 9 maart gaan we verhuizen dus ik ga mij daar gewoon aanmelden, maar ik durf niet zo erg.

Deel Deze Pagina