Nee, dat zijn andere. Dat is de felicitas. of hebben ze dat nu samen gevoegd? In 2009 en 2012 waren ze in ieder geval apart. ik ben nooit gebeld na het aanvragen van de dozen, daar zit ik niet op te wachten ook. Aanmelden bij de VK Ook nog niet gedaan. Mag vanaf 6 week hier. Durf ook niet zo goed. Net of ik het nog niet te echt wil laten zijn om mezelf te beschermen ofzo. Raar mens he
Hoi meiden sorry voor de late reactie beetje druk geweest afgelopen donderdag een echo gehad alles zag er goed uit vruchtje was een halve cm met een beginnend kloppend hartje was nog traag maar hartslag was er we zijn zooooo blij ze dacht dat ik donderdag 6 weken en 2 dagen was dus vandaag 6 weken en 4 dagen De afspraak van maandag stond nog dus mag maandag weer ff gluren naar ons frummeltje gr
Volgens mij is dat nu hetzelfde hoor... Maar haha, neeee, geen raar mens. Dit is zoooo herkenbaar. Maar manlief zei van de week: We moeten ons wel aanmelden hoor, dadelijk zit de agenda al vol bij hun... Maar bij ons kan het meteen vanaf dat je een positieve test heb. Dus: Ik denk dat ik vrijdag ga bellen. Dan bel ik ook meteen moeders voor moeders denk ik.
Heb even gegoogled, en dat is inderdaad nu samen. Was eerder apart. Nouja, misschien is dit goedkoper voor ze Blij dat ik niet de enigste ben, ik ga me als alles goed blijft gaan, donderdag maar online aanmelden bij de verloskundige. Zo eng! MvM mag helaas niet.
Ja het is ook onze eerste. Gezellig!! Ik heb eigenlijk alleen af en toe wat buikpijn en last verstopping. Verder alleen wat gevoelige borsten. Slapen kan idd wel wat beter, maar red me nog kan zelfs nog sporten. Ik hoop dat deze zwangerschap verder vlot mag verlopen voor je.
@pascalle mooie echo! @dozen...het enige waar ik me nu voor heb aangemeld is n mailing met info over de aankomende week...bvb wat kun je doen tegen de misselijkheid. @vlos...ook ik heb me nog niet aangemeld...misschien volgende week Manlief werd al ongerust, we hebben nog niets geregeld betreft kinderopvang. Maar geloof dat de wachtlijsten aardig teruggelopen zijn.
Blije doos heb ik nog niet aangevraagd die krijg je toch pas wat later in je zwangerschap? Verloskundige ga ik maandag nog even bellen, als ze zelf nog niet opnieuw gebeld hebben. Ik had formulier ingevuld maar de eerste afspraak moet natuurlijk via telefoon. Wat leuk dat er al zoveel dames een goede echo hebben gehad. Zou ook wel willen maar dat is nu natuurlijk nog veel te vroeg. Aan de dames die zijn gestopt met roken: petje af! Hoop dat jullie het vol houden. Ik vind het allemaal nog heel onwerkelijk. Verwacht ieder moment bloed te zien als ik naae het toilet ga. En ook die lichte krampjes af en toe, heel dubbel. Ben telkens bang alsnog ongesteld te worden.
Ik heb dat ook soms, vooral met omdraaien in bed enzo. denk dan elke keer: is dat wel goed? Maar zal wel.. zolang er geen bloed vrij komt maak ik me nog maar niet teveel zorgen. maar je wordt er wel een beetje onzeker van ofniet?
Wij lopen op de ivf poli in het LUMC en blijf daar tot 12 weken onder controle en ga dan over naar verloskunde. Ja, die krampjes, toch voelen ze anders dan ongi krampen. Hebben jullie af en toe ook zo'n last van je liezen? Op TLC zie ik vandaag regelmatig de reclame van Aleve Feminax (tegen menstruatiepijn) nou komende 9 maanden niet meer hoor!!!
Haha nee heerlijk idee he, 9 maanden niet ongesteld! Mijn krampjes voelen gelukkig ook anders dan ongesteldheid en ik had gisteravond wel spierpijn in mn bovenbenen/liezen ja. Er is toch wat aan de gang daar in de buurt
@anja, is dit nou je allereerste positieve test die je hebt gehad? Zo lees ik het namelijk in je handtekening.. wat bijzonder zeg..
Ik heb mij zojuist online aangemeld bij moeders voor moeders en ook meteen bij de verloskundige praktijk!! Ik ben benieuwd!! Waarschijnlijk met 7 weken een intake en dan met 8-9 weken een echo. Dat word dus nog 3 a 4 weken wachten. Veel te lang maar is niet anders!
Dit is idd mijn eerste positieve test... De nacht ervoor wakker gelegen, allerlei scenario's doorlopen. Negatief: 😭😭😭 Positief: ook 😭😭 maar dan van blijdschap, helemaal uit ons dak gaan. Nou die streep zagen we heel snel, maar het euforische moment zoals ik me had voorgesteld ging heel anders. Het was echt ongeloof, wat? Echt? Zie jij het ook? )
Hoi Allemaal! Hier zwanger van ons 2e wondertje dmv ivf..lange weg gehad maar dit is weer zo bijzonder! (was de laatste cryo en had dit nooit gedacht. .).