Ach dat geeft toch niets meid. Super dat je zo'n mooie test hebt!! en vanavond een mooie MvM test, is je gegund hoor.
Ik snap je onzekerheid hoor..zou ik ook hebben als de cb digitale ineens 2-3 aangeeft ipv 3+..spannend..hoop echt dat het goed zit!
Moooi hoor..duidelijker kan niet. En nu niet meer testen he wordt je helemaal dol van. ja ik mag geen mvm doen helaas. @ ik ben 27. Dochtertje van bijna 6 ( eerste jaar allren met haar daarna mijn huidige man, die ze uit haar zelf.papa ging noemen en sins we jaar erkend en zijn achternaam), 5 jaar samen met mijn huidige man, bijna 1 jaar getrouwd en ons eerste kindje samen♡ wat zal ze een trotse grote zus zijn. hoop snel de 6 weken voor bij te gaan. Want nog wel wat onzeker. In december mk met 6 weken. duimen.. wanneer vertellen jullie dat.je zwanger bent?
Ik ga niet meer testen nu. alleen mijn positieve gedachten worden toch weer iets verstoord Door sommige opmerkingen in mijn andere topic. maar ja, ik kan niets anders doen dan afwachten. Het komt zoals het komt. De testen nu zo, en een echo waar het gegroeid was. Ik moet ook niet teveel stressen, ook niet goed. Wij hebben het aan de ouders verteld, verder nog niet. En MvM mag ik ook niet aan mee doen Ivm bloedtransfusie na bevalling (fluxus)
@flowerpower50 : snap dat wel hoor, hoe een ander zn woorden in je hoofd blijven hangen, dat heb ik ook. . Maar het is voor nu denk ik gewoon goed om het te laten rusten. ( misschien ook niet meer op dat topic te kijken ) wat voor de een geldt ,geldt lang niet altijd voor de ander hoor! Ik wijt het gewoon aan de test en niet aan je HCG. Probeer nu gewoon te genieten 😙. Mag het niet zo zijn dan merk je dat vast snel genoeg, stressen is ook slecht. We moeten gewoon voor elkaar wensen en hopen dat onze beebjes gewoon lekker blijven waar ze zijn! !X!
Dankjewel! Zijn tegenstrijdige reacties inderdaad. Ikzelf dacht écht dat het gewoon door mijn urine kwam, had veel gedronken die avond ervoor en het was erg licht. Maar, dat is met dit termijn niet meer mogelijk werd er gezegd. De echo vanmorgen was goed, zei de HA tenminste, het was gegroeid en er was nu een dooierzakje in het vruchtzakje te zien. Ook dat is weinig werd in het forum gezegd, terwijl je op google veel leest dat ook door gynaecologen wordt bevestigd dat met 5 weken vaak nog niet veel te zien is. ik ga het voor nu inderdaad maar gewoon rustig afwachten. Bedankt voor je lieve reactie. X Pitahaya nu mvm op visite... Spannend!!
Mooie test hoor flower power! Hoop dat het je wat rust geeft.. Mvm komt bij mij donderdag al met 4 weken en 3 dagen... Wel eng hoor, veel kans dat de test dan nog negatief is maar ze kon de komende de weken niet meer. Had wel 2 dagen voor nod al een 2-3 weken indicatie terwijl ik nog maar ongeveer 10 dagen zwanger kon zijn. Ze vroeg al of er meerlingen voorkomen in mijn familie, help! 😉
Ohh dat is netjes, hihi. Ik had 1 dag voor NOD 1-2 en 2 dagen erna pas de 2-3. Misschien is het wel een tweeling, spannend.
Dat gaat echt niet passen! Ik ben 1.55 en mijn zoon was echt al veel te groot voor mij (mijn man is 2 meter...) 😂
Flowerpower fijn dat je weer een mooie test hebt. Probeer het los te laten, die thuistesten zijn toch niet 100 procent nauwkeurig. Zolang er groei is op de echo gaat het de goede kant op.
Uhm, ik testte op mijn NOD 3+, moet ik me dan ook zorgen gaan maken over een meerling? Mijn Vader is namelijk van een drieling -.-"