@mdlm nee ben ik niet bekend mee, moet zeggen dat ik nu wel veel hoofdpijn heb en heb dat anders nooit, ook vorige zwangerschap niet in het begin. Alleen op t eind, maar dat kwam door een te hoge bloeddruk, ik had bij mn eerste controle een onderdruk van 90 en die is nooit minder geworden alleen maar hoger.
Ja, ik moet de flessen ook wegbrengen helaas. Had ook liever gehad dat ze werden opgehaald. Want wegbrengen moet sowieso met de auto, want op de fiets ging het de vorige keer bijna mis. Als de flessen dan helemaal vol zijn, ging ik bijna op mijn muil. Maar ik red ook niet 8 flessen vol hoor. Jullie wel ??
marijke - Wat erg! Hou je ons op de hoogte? Ik duim voor je. Hier worden ze gewoon opgehaald die flessen van MvM, maar zonder vervelend te willen klinken, had ook niets anders verwacht in Amsterdam. Heb trouwens een echo geregeld volgende week maandag direct na mijn afspraak bij de vk. ben dan 7+3, als het goed is moet er dan al een hartslag te zien zijn toch?
Ja, dan moet er inderdaad wel al een harstslag te zien zijn ja. Spannend hoor! Dat gaat al snel. Volgende week maandag gewoon al!! Marijke, hoe gaat het nu met je??
Och marijke wat heftig, zou idd contact opnemen met de vk, die kan vast meer duidelijkheid geven. Bloedverlies is niet altijd een miskraam hoor, heb meerdere malen in mijn omgeving meegemaakt dat er met de baby niets aan de hand was.. Sterkte!! Ik krijg wel 8 flessen vol in een week, maar heb ook weinig gewerkt de afgelopen week dus eigenlijk alles opgevangen. van het weekend ga ik een weekendje weg naar texel, neem dan de flessen niet mee dus kom volgende week niet aan 8 flessen. jammerrrrr Bij mij kunnen ze de flessen wel komen halen maar heb ervoor gekozen ze weg te brengen, ivm een super super super nieuwsgierige buurvrouw die alles ziet. die hoeft nog even niet te weten dat ik zwanger ben anders staat het morgen in de krant. Zondag en gisteren voelde ik me knap beroerd, vandaag gaat het gelukkig weer beter! Gisteravond voor het eerst wat bruinverlies. Maar dat is niet erg toch zeggen ze? hebben jullie dat ook gehad? Fijne dag ! xx
Ik heb helemaal geen bloedverlies gehad, maar sowieso als het bruin is, dan is het oud bloed dus sowieso niks aan de hand. Maar kan wel stress geven he. Spannend he! Ik ga aankomend weekend ook een weekend weg, dus zal dan helemaal weinig volplassen. Ga echt niet de flessen mee nemen hor! Nja, alles wat je plast is mooi meegenomen toch!
Haha zie het al helemaal voor me, ik ga op vakantie en neem mee: de blauwe piesflessen van MvM. Is inderdaad een vroege echo, maar ik ben het wachten gewoon zat. Heb daar geen geduld voor en ik ga volgende week als het goed is naar de negenmaandenbeurs. Klinkt misschien gek maar ik wil zeker weten dat ik zwanger ben voordat ik daar heen ga
Snap ik hoor! Ben benieuwd hoe je echo is. Ik heb ook geen innestelingsbloeding gehad. Vorige zwangerschap (met miskraam) wel rond nod klein beetje roze-verlies. Nu niks. Hoop dat dat een goed teken is.
@Marijke: zo ellendig dat mensen je ontslaan als ze weten dat je met je kinderwens bezig bent! ik maakte net hetzelfde mee eind november wat deed je voor job? wat erg voor je met de bloeding! maar misschien wil het helemaal niets betekenen.. ik snap dat je er doorheen zin maar zou toch de vk bellen en snel een echo vragen zodat je gewoon zekerheid hebt en hopelijk toch nog positief nieuws krijgt! dikke knuffel meid! @anja1977: we hebben onze echo's op dezelfde dag @flowerpower50: leuk dat je test wel oke is nu nu weg met die testen he ik snap het dat je niet gelukkiger word van andere hun reacties, dat had ik ook met mijn zeer onduidelijke streepjes testen maarja kijk ik ben toch zwanger! en ik laat nu de negatieve dingen ook achter me, daar word je veel beter gezind van @liva: ik duim mee met jou! @flynnie11: Lieve god!! beginnen jullie nu echt over meerlingen?! ik heb een hemelse schrik dat ik een 2ling zou krijgen, wil dit echt niet en dan droomde ik vannacht nog eens dat er 3 in mijn buik zaten .... NEE!!!! oh leuk net zo een kleintje als mij ik ben 1m56,5 mijn man zegt altijd moet die ,5 erbij? ik zegt je natuurlijk wat het is is t he @mdlm: haha hier ook al wel een klein buikje, maar gisteren na het eten stond ik idd ook echt als een ballon was precies al 5maanden zwanger ! haha mijn man zei dit is niet normaal hoor hihi.. ivm migraine: ik heb migraine gekregen toen ik 16was en op vakantie was, ik krijg het namelijk heel heel heftig. ik krijg verlammings verschijnselen (kon de rechter helft van mijn lijf niet meer bewegen), een tong en gehemelte die slapen(enorm bang om mijn tong in te slikken dan), mijn handen horen dan precies nietmeer bij mijn lichaam(super raar), ik zie niets meer dan(als ik naar een gezicht kijk zie ik enkel neus en mond voor de rest niets meer), barstende koppijn tot misselijk en overgeven toe, en soms kan ik zelfs nietmeer praten(ik weet ik mijn hoofd wel wat ik wil zeggen maar als ik het uitspreek komt het eruit als: hifehevhhf, echt super eng!!) nu al een tijdje geen last meer gehad dus hoop echt dat het verdwijt nu met de zwangerschap en daarna hopelijk ook @sproetjes: ah jij bent van masterdam! net wat ik zoek se heb net het baby bedje van mijn dromen gevonden ik ben van belgie en het is van de webshop van luierkraam, ik vind online betalen enz maar niets als ik niet zeker weet dat het allemaal klopt, ben namelijk als eens in fraude via internet geduikt.. is deze luierkraam te vertrouwen of weet je er meer van? dank je! @bloesem: hier ook nog niks bloeding gehad, maar als je onzeker bent zou ik gwn ff je arts bellen. ik heb wel innesteling bloeding gehad op 10dpo @hier: ik testte 2dagen na nod 2-3weken op clearblue.. Ik heb een hemelse schrik dat ik een 2ling zou krijgen, nergens in de familie komt het voor maar er kan zomaar iemand de 1e zijn he.. vannacht dan nog gedroomd dat ik een 3ling in mn buik heb zitten,, HELP!!! Net de kamer van mijn dromen gevonden!! <3 I love it!! Ledikant Good Night Pure - Ledikanten - aanschuifbed - online baby shop amsterdam, luiertas set, babywearing coats, baby draagjas, babywinkel, babywinkels, Verzorgingstassen, Paso Doble babykamer, kinderbuggy, Dreanbaby safety gate, vanaf wanneer in
Had 1 dag voor mijn nod in de ochtend licht roze verlies en na ' de grote boodschap' gênant dobkerbruin/roestbruin/rood. Daarna was het wel over. Die avond ervoor wel "geknuffeld" en dat stak een beetje, dus misschien ook daarvan gekomen. PrettyGreenEye dat is wel een heel.mooi bedje! Ik ken de website zelf niet.
ik kende het ook niet! ik wil echt zo graag zo een bedje maar dit is de eerste site waar ik het tegenkom. het is echt amerikaans dus hier nergens te vinden!! ik wil die!!!!!
Pitahaya, t gaat. Prbeer mn gedachten even te verzetten. bloed is, tot nu toe, alleen gisteravond gebleven. Vanmorgc nog wat bruin nu niks meer. Drukkende, gevoelige buik maar geen pijn en krampen ofzo... weet dat t niks hoeft te betekenen, heb t levende bewijs van 5,5 rondlopen , maar na 3 mk krijgen die ervaringen toch de overhand... wacht zoiezo nog even af met vk... klinkt gek maar als r fout moet gaan dan kijk ik liever niet weer naar een leeg scherm...
Snap ik ook wel weer hoor. Maar je kunt de verloskundige inmiddels wel bellen voor het maken van een 'gewone' afspraak toch? Dat had je toch ook nog niet gedaan. Sterkte meis. Geen stolsels en krampen geeft wel echt moed!
Klopt ook nog niet gedaan.. wil ik mee wachten tot na de 8 weken aangezien het daar 2x fout is gegaan. kan hier altijdbinnen een paar dagen terecht
Maar lieve Marijke, wil je dan geen zekerheid? Dat is nog 2 weken wachten voor je. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten hoor. Hoop gewoon dat het bloeden niet meer gebeurt en dat het gewoon goed zit nu!
Ach lieverd, probeer te bellen. Wie weet krijg je wel een hele lieve vrouw aan de telefoon die zegt dat je gewoon even mag komen voor een echo...
Voor wie het leuk vind en zwanger is van de derde heb ik een topic gemaak oktober uitgrekend van de 3de. Hopelijk zie ik jullie daar lijkt me leuk een derde is natuurlijk niet van alle dag hihi. Heb ongi gevoel bleeeh is toch weer eng dan. xx
@marijke: snap echt dat het erg eng is, maar Pita heeft een punt meis.... als het toch nog goed zit, heb je geen stress meer ( wat ook slecht kan zijn ) en is het wel zo, dan weet je waar je aan toe bent en kun je beginnen helen. ... Echt niet fijn natuurlijk maar je kan inderdaad maar beter eerder weten waar je aan toe bent, anders kwel je jezelf zo joh.. veel succes, zal voor je duimen😙