Ik zit al bij de zwangerschapslijst 1-15 oktober maar meld me hier ook weer aan Naar mijn berekeningen ben ik 10 oktober uitgerekend, we zullen zien wat er tijdens de echo wordt gezegd. Gefeliciteerd iedereen! Oh bah Ilse, hoop dat je je snel beter voelt!!
Hey hoiiiiiii!!! @Pita, welkom en van harte!! Leuk idee een lijst.. Wil even in mijn vreugde delen; wat een mooooie test ik in handen heb 😍 Fijne dag verder ladies
@ ilse: getsie niet leuk! Hopelijk is het dan snel weer weg en kan je feestvieren @luna: ook welkom en van harte!!
Wat een mooie test! Ik ga mij ook aanmelden voor moeders voor moeders, maar wacht er nog even mee. Krijg je weer zo'n wit zacht dekentje? Die heb ik al namelijk!
Hoihoiiiiiiiii! !!! @saskia, Luna en Pita; dankjewel !!!! Heb inderdaad een witte , zachte badcape gekregen. Helemaal leuk😁
Mooie test Milapalou! Welkom nieuwe mama's en gefeliciteerd! Leuk idee om een lijst te maken, wie wil dat doen? Hebben jullie ook zo'n moeite om het nog voor je te houden? Wil toch wel wachten tot 6 wkn tot ik het mn ouders vertel.. wat doen jullie? En wanneer mag het helemaal openbaar? 13 wkn duurt nog zo lang ben benieuwd wat jullie doen! Fijne avond nog
Wij hebben het naaste familie en beste vrienden verteld. En ik op mijn werk mede in verband met vaak vrij moeten nemen tijdens behandeling en mede door nieuwe functie. Maar ik denk dat onze situatie anders is en we daarom ook andere keuzes maken. Deze mensen waren er ook al die jaren dat het niet lukte en nu mogen ze ook in de vreugde delen. Het zijn de mensen waarvan ik weet dat we daar ook veel steun aan hebben als het mis zou gaan.
hoihoi! ik wil ook gr aan mee kletsen bij jullie! ik had nog even mijn twijfels omdat de test zo ligt bleef maar hij wordt steeds duidelijker!! ik ben 24 jaar en bijna 5 jaar samen met mijn vriend 26. en dit word ons eerste kindje!! ik ga straks het zh bellen om een afspraak te maken voor een echo met 7 weken ! Spannend allemaal! geniet vab iedere dag dat we dit mee mogen maken allemaal! liefsxxx ik zie trouwens dat ik een typefout heb gemaakt opde foto met de datum hahaha! oeps!
Hallo allemaal, mag ik ook meekletsen hier? Ik heb twee weken geleden positief getest voor mijn vierde kindje (2008, 2009 en 2013) en vanmiddag komt mvm hier. Ik heb een echoafspraak bij de gyn op 16-2 (ivm een mk in het verleden mag ik nu een vroege echo). Iedereen van harte gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst!
Welkom nieuwelingen! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik ben gisteren naar de verloskundige geweest. Ze zag een klein zwart stipje en ik blijk pas 4/5 weken te zijn. Aangezien ik mijn cyclus niet helemaal weet is het lastig te zeggen, maar het kan kloppen aangezien ik vorige week pas positief heb getest. volgende week donderdag weer langs!
Spannend allemaal! voor je mamsie! Als je dan rond de 6 weken bent hebje miss al kans om het hartje te zien kloppen!!! ik heb net het zh gebeld voor de 1e echo! 25 februari om 9:55. ik vroeg of ik misschien bloed zou mogen prikken omdat het zo'n lichte test is.. mar ze zegt positief is positief en lekker gaan genieten! Dus we gaan ons best doen!! liefs
wat leuk allemaal zeg!! Ben nog steeds ziek dus geniet er nog niet echt van! mjah komt goed!! Wij gaan het vant weekend aan onze ouders vertellen. verder weet alleen een collega het omdat we beide bezig waren met zwanger worden dusja das het gesprek onderwerp hahaha en een college van mijn vriend heeft het geraden haha.. hij vertelde dat ik ziek was en dat hij benieuwd was wat ik kreeg van de dokter.. toen vroeg zijn collega waarom.. mijn vriend zo omdat ze geen melk mag met een big smile collega geloofde het niet en vroeg of ik zwanger was. mijn vriend meteen een big smile dus die collega wist genoeg verder vertellen we het als we de 1e echo hebben gehad aan verdere vrienden en familie. in ieder geval dat is nu het plan. ben benieuwd of dat gaat lukken met carnaval aangezien ik normaal genoeg drink en nu dus niks Hoe gaan jullie het vertellen? Hebben jullie al veel last van " kwaaltjes" ?
Hahaha carnaval ja..... ik weet ook nog niet hoe ik die doorkom omdat ik ook altijd wel van een lekkere borrel houd! iemand tips haha.. ben al ineens sinds vorige week dinsdag gestopt met roken! (had het gevoel dat het raak was!) en nu ook ineens niet meer drinken... word moeilijk om het te verbergen denk ik.. maar komt vast wel goed haha!
dacht eerst dat ik de smoes antibiotica zou gebruiken maare dat heb ik deze week echt moeten gebruiken komt niet echt geloofwaardig over als het met het carnavalsweekend ook weer gebruik hahaha Denk dak het maar op mn darmen gooi heb ik altijd nogal veel last van i.v.m. melk allergie
@unbelieveablee, oh spannend! nog even wachten dus op de echo!! ja ik hoop dat het volgende week goed zit! maar dat wachten duurt zo lang!! @ilse, haha ja is moeilijk voor je te houden allemaal he, je wilt je geluk zo graag delen! Ik heb vooral wat grotere en zeerdere borsten..
Hey hallo! ! ! @all: wat een boel reacties ineens, dat kan ik zo niet bijhouden hoor!! Hahaha 😁 @alle nieuwe ladies: welkom en van harte gefeliiiiiii @xxbloesem :wij willen proberen toch zo lang mogelijk te wachten maar dat kan zo ineens veranderen. . Als de echo volgende week uitwijst dat ik verder ben of dat we al zoveel hebben mogen zien ( hartje zou leuk zijnnnn) Of eigenlijk als ik van gedachte verander haha @saskia : kan ik helemaal in komen hoor! ! Dat verdienen de mensen om je heen ook;, toch? ! Zeker als ze jullie zo goed hebben gesteund :-D @Mamsie21 :gelukkig hoef je niet zolang te wachten tot volgende week (kan ik leuk zeggen natuurlijk, maar ondertussen moet ik ook nog maar een weekje wachten en dat voelt ook best lang hahaha) @ilse 1980 en ilse1986 : wat grappig dat jullie beiden carnavallen! Ik zou als smoes gewoon zeggen dat je een kater hebt van gisteren of een griepje.. of kiespijn en keuze tussen alcohol en medicijn.. of zeggen dat je al teveel hebt voorgedronken 😂 @ilse1980: wat mooi.. De vierde!! Kom zelf uit een groot gezin en dat wil ik ook! Prachtig! 😙 @unbelieveablee : positief is positief inderdaad,-) Gelijk hebben ze , heerlijk genieten; -) Voor je het weet is het 7 weken ( niet aftellen, dat werkt niet 😜 Mijn kwaaltjes zijn al goed aanwezig.. pijnlijke bekken, borsten , banden, en jeukkkkkkk!!! ( ben wel enorm blij dat ik niet misselijk ben..Zo blij!) Begonnen met plassen voor moeders..en ik kan de potten gewoon open zonder kokken ... Wat een geluk! Pffffffffff. zoveel reacties hahaha. Ik hoop dat ik niemand vergeet! Dikke kusssssss. . Fijne dag ladies💖
@ilse1986 : over het vertellen: ik hoop dat ik volgende week een hartje te horen krijg..en dat ik/mijn man dat mag opnemen.. Ik ben zangeres in een band en ik ga mensen dan vragen te luisteren naar een nieuwe opname van "ons" En dan ga ik waarschijnlijk heel hard en lelijk huilen 😭 Wahaha 😆
Zooo, ik heb ook maar even mijn banner veranderd. Maar vind het wel nog erg spannend, aangezien ik dus nog gewoon voor NOD zit! Ik ga morgen weer een test doen en dan als hij deze positief is.... FEESTJE! Haha. Dan ga ik het geloof ik echt geloven. Vind het wel allemaal erg spannend maar voel mij wel gewoon zwanger. Maar dus even wachten wat morgen doet. En dan ga ik er eerst even lekker van genieten... en pas volgende week denk ik bellen voor echo's. Ik heb ook een miskraam gehad in oktober, maar ik weet niet of ik eigenlijk wel een vroege echo wil. Waarom kiezen jullie daarvoor?