@PGE: als je het het meest ruikt, de deuren langs met je neus! We hebben nu super reuk Rook is een de oorzaken van wiegendood. . Dit wil je zeker wel goed uitzoeken! Getsie! Ik ben ook snel buiten adem, en al mn broeken zitten te strak. Kan wel huilen als ik ergens heen moet waar ze het nog niet weten en ik de hele tijd met een te strakke broek moet zitten ( mn zwangerschapskleding is gewoon echt te wijd en toont dan helemaal zo dik)
Heey pita zie ik je hier zomaar weer (wij zaten even met ze twee in het nod forum van eind februari maar jou ei was eerder. Wat leuk dat je ook zwanger bent. Bij mij is het ook raak
Jaaaaaaaaaaa, Besjes!! Wat ontzettend leuk! Van harte gefeliciteeeeerd!!! Hoe gaat het verder met je?
Ja gaat goed hoor voel me prima weet het nog maar net dus moet ook nog een beetje werkelijkheid worden. Hoe voel jij je? Wanneer heb je de eerste afspraak bij de vos?
Ik heb 9 maart pas een afspraak bij de verloskundige. Duurt echt veel te lang! Ik ben dan 8 weken en 2 dagen. En jij? Al gebeld? Ik voel mij ook goed, al ben ik best wel misselijk. En herken dat niet van mijn vorige zwangerschap. Heb het nu sinds 2 dagen een beetje de hele dag, al trok het vandaag wel tussen 1-4 een beetje weg. Maar nu weer terug.
De aardige mevrouw van MvM had nog nooit zo'n duidelijke test gehad met 4 weken.. In ieder geval niet bij een eenling 😱 😆
Dat belooft wat Flinnie! Ben benieuwd bij je echo! wat denk je zelf? Komen er meerlingen voor in je familie?
Nee komt niet echt voor in de familie. Geloof het zelf ook niet hoor. De vorige keer maakte ik ook erg veel hcg aan. Alleen niet zo veel als nu geloof ik 😋
Mooie test flynnie! Ik had vandaag knaltest met een kv de laatste nu zijn mn streepjes testen op haha..nog 1 cb digitale met weken indicator en die gebruik ik na het weekend
Hallo dames, Ik ben 21 jaar en zwanger van ons eerste wondertje ! Ik ben 9 oktober uitgerekend en 3 maart ons eerste echo, spannend !! Ik voel me eigenlijk wel goed. Soms wat vlagen misselijk en af en toe last van wat steekjes in me buik. Ik ben verslaafd aan chocola sinds ik zwanger ben. Groetjes
Van harte gefeliciteerd Lala! Hier goed nieuws: Van uit het bloedonderzoek blijkt dat mijn progesteron mooi op waarde is. Jippppieee!!
Heb vandaag toevallig gebeld. 11 maart intake en echo. Wel beetje balen dat je misselijk bent hopelijk word dat niet te erg. @flynnie das een mooie knaller zeg! Sorry trouwens allemaal ik breek ook zo in met mijn vragen aan pita. Alle meiden hier van harte gefeliciteerd natuurlijk. Volgens mij wel een gezellig groepje hier. Vind het lastig zijn al een aantal oktober groepjes, ze allemaal volgen is ook niet te doen. Was niet mijn intentie om hier mee te kletsen maar is wel verleidelijk haha